Ja bij Ludvig lukte me dat voor geen meter, hij zat zo weer op me, ik vond het geen fijn gevecht.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vond 't wel meevallen, zijn standaard attacks zijn goed te (perfect-)dodgen waarna je aardig wat tikken kunt uitdelen. Alleen hij heeft één move waarbij hij twee barrages afvuurt van lightning bolts - die tweede lading is zo tyfusveel dat dat niet te dodgen is. Nature's Snare is er juist voor om projectielen af te ketsen maar die duurt veel te lang om op te laden.
Wat wel hilarisch is trouwens is met die pillaren meppen in bossfights. Cassius Morten sloeg ik twee keer voor z'n kanis met zo'n pilaar, toen had 'ie nog 5% healthIn Ludvigs boss area liggen ook pilaren, het is me één keer gelukt om 'm daarmee voor z'n bek te slaan. Doet wel meteen 40% van z'n health alleen Ludvig is iets te wendbaar om dat structureel te kunnen doen.
Ik vind het echt wel meevallen soms. Forcepalm x3 zweven, forcepalm x3 dan weer zweven.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit doe ik ook maar kom toch vaak stamina tekort om daadwerkelijk meters te maken (en ik heb stamina al behoorlijk ver geüpgraded). Dat zweven is leuk hoor, maar als je 3000m moet overbruggen, klim je een berg op, zweef je er vanaf en heb je effectief 250 meter overbrugt waarna je recht naar beneden stort (ipv dat je even voorwaarts kunt 'uitzweven'...). Vervolgens mag je weer de volgende mount everest opklimmen om hetzelfde trucje te doen. Gelukkig werkt het parkouren erg lekker
Ja is ook geen drama en het navigeren werkt verder gewoon prima. Maar ik snap Peejtur zijn opmerking tot op zekere hoogte wel. Vaak heb je een bestemming op je kaart en als je dan die richting op kijkt staat er een enorm gebergte in de wegquote:Op dinsdag 7 april 2026 12:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel meevallen soms. Forcepalm x3 zweven, forcepalm x3 dan weer zweven.
Ik vind dat juist tof, hoe meer er tussen jou en je bestemming staat, des te meer valt er te zien en te ontdekken en te genieten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja is ook geen drama en het navigeren werkt verder gewoon prima. Maar ik snap Peejtur zijn opmerking tot op zekere hoogte wel. Vaak heb je een bestemming op je kaart en als je dan die richting op kijkt staat er een enorm gebergte in de wegSkyrim struggles
Ik niet, ik wil soms gewoon naar m'n bestemming. Dat is voor mij genietonquote:Op dinsdag 7 april 2026 12:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind dat juist tof, hoe meer er tussen jou en je bestemming staat, des te meer valt er te zien en te ontdekken en te genieten.
Dit wel ja. Nu al zo vaak gehad dat ik onderweg naar iets was, en dan onderweg vanalles tegenkom dat ik vervolgens denk 'oh shit ja, ik was onderweg naar dat punt'. Vervolgens 2 uur verder en nog steeds niet op de bestemmingquote:Op dinsdag 7 april 2026 12:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind dat juist tof, hoe meer er tussen jou en je bestemming staat, des te meer valt er te zien en te ontdekken en te genieten.
Klimmen?quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:15 schreef Peejtur het volgende:
Hernand is leuk maar heb een scheithekel aan om door bergen heen te klimmen. Zooooo traag.
Kan dat?quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klimmen?
Je gebruikt toch gewoon je axiom om je overal naartoe te trekken?
Als je de goede skill unlocked wel ja. Dan hoef je bijna nooit meer te klimmenquote:
Ja okay, is niet altijd makkelijk, maar ik probeer wel altijd van die abyss gates te vinden. En op zich vind ik het een heerlijke podcast game. Podcast op en gaan. Dus het maakt me dan niet zo uit.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja is ook geen drama en het navigeren werkt verder gewoon prima. Maar ik snap Peejtur zijn opmerking tot op zekere hoogte wel. Vaak heb je een bestemming op je kaart en als je dan die richting op kijkt staat er een enorm gebergte in de wegSkyrim struggles
Met Axiom Force level 2 en 3 meen ik, uit het hoofd.quote:
Het gevoel wat Skyrim destijds gafquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit wel ja. Nu al zo vaak gehad dat ik onderweg naar iets was, en dan onderweg vanalles tegenkom dat ik vervolgens denk 'oh shit ja, ik was onderweg naar dat punt'. Vervolgens 2 uur verder en nog steeds niet op de bestemming
Ja same, heb nu overal op de map wel abyss nexuses unlockt zodat ik nooit verder dan 500m hoef af te leggen. Er was één questline van die Pororin Forest blagen waarvoor ik iedere uithoek van de map moest bezoeken, dat hielp wel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:15 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja okay, is niet altijd makkelijk, maar ik probeer wel altijd van die abyss gates te vinden. En op zich vind ik het een heerlijke podcast game. Podcast op en gaan. Dus het maakt me dan niet zo uit.
Oeh, Greataxesquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:13 schreef 2dope het volgende:
Paar linkjes aan de OP toegevoegd - https://crimsondb.gg/ is wel geniaal
Ja die zijn niet voor Kliff hè, alleen voor Oenga Boengaquote:
Maar er staat bij: all characters.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja die zijn niet voor Kliff hè, alleen voor Oenga Boenga
2 zwaarden > de rest. Want dan heb je veel meer sockets om upgrades in te stoppen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar er staat bij: all characters.
Niks mooiers dan een beetje met Greataxes zwaaien![]()
Watjijmoet, BAM, liggen![]()
Vreemd ja, vraag me af of dat klopt. De greataxes die ik heb gevonden waren "unequipable" voor Kliff, net als rapiers (die zijn voor Damiane).quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar er staat bij: all characters.
Andere moves krijg je via die socket dingen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Vreemd ja, vraag me af of dat klopt. De greataxes die ik heb gevonden waren "unequipable" voor Kliff, net als rapiers (die zijn voor Damiane).
Wat wel jammer is trouwens, er zijn een heleboel wapens binnen een specifieke klasse maar hebben allemaal dezelfde moveset. Alle 45 (!) "Spears" bijvoorbeeld hebben dezelfde moveset. Halberds worden gezien als aparte categorie maar hebben wederom allemaal (13) exact dezelfde moveset als de speren. Gelukkig wel een hele dope moveset
Mjeh, niet echt hetzelfde, dat zijn 'special effect abyss gears', die een unieke ability, finisher move of "Do X after getting hit" ofzo toevoegen. Ik doelde op de standaard moveset, was wel leuk geweest als daar onderling nog wat verschil in zou zitten. Die Murder of Crows oid op RT is trouwens wel grappigquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Andere moves krijg je via die socket dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |