abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220497495
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 09:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Maar als je zo gaat redeneren, dan kan je iedereen wel weigeren.
??? Waar heb jij het over? Ik heb het over het feit waarom je over de 1 wel posts vind en de ander niet. Er zijn geen huilende rokers die gerechtigheid willen omdat ze zijn geweigerd aan de gate.
pi_220497571
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 09:18 schreef potjecreme het volgende:

[..]
??? Waar heb jij het over? Ik heb het over het feit waarom je over de 1 wel posts vind en de ander niet. Er zijn geen huilende rokers die gerechtigheid willen omdat ze zijn geweigerd aan de gate.
Nee, jij reageerde als volgt: "Omdat die helaas niet worden geweigerd."
  vrijdag 3 april 2026 @ 09:26:57 #128
3542 Gia
User under construction
pi_220497606
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 08:16 schreef Friday12 het volgende:

[..]
armleuningen kunnen onhoog en er zijn al verlengstukken voor de gordels voor mensen met kinderen. Maar dat betekent niet dat er ook 2 stoelen naast elkaar vrij zijn of dat ze hier niet voor moet betalen
Precies. Stel het vliegtuig is volgeboekt en er is geen andere plek waar ze kan zitten. Moet dan een andere passagier met haar vetrollen op schoot gaan zitten? Dat kan toch niet! Dat vliegen niet per se heel comfortabel is, betekent niet dat je betaalt voor een hele stoel, maar slechts een halve hebt om op te zitten.

Ze weet dit heus wel, maar wil niet extra betalen voor het comfort van 2 stoelen.

Misschien maar voortaan bij het boeken lichaamsmaten en gewicht doorgeven. En de kosten van de vlucht baseren op hoeveel stoelen je nodig hebt.
Ook kunnen ze dan een hele dunne naast 2 iets dikkere zetten.

Maar serieus, boek 2 stoelen naast elkaar en geef aan waarvoor, dan voorkom je dat je niet mee kunt.
  vrijdag 3 april 2026 @ 09:28:17 #129
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220497612
Dit toppa is wel echt een mooi uithangbordje voor fok ofnie

Wat een reacties weer :')
Huilen dan.
  vrijdag 3 april 2026 @ 09:28:23 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220497614
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 08:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Roken is ook een keuze. Toch vindt niemand het een probleem dat je wellicht naast iemand moet zitten die stinkt naar verschaalde tabak omdat hij/zij nog net voor het boarden toch echt nog even aan de nicotineverslaving moet voldoen en met een walm om zich heen instapt. Of iemand die gewoon stinkt omdat de persoonlijke hygiëne te wensen over laat.

Nogmaals: ze is heus te dik en ik zou er ook niet naast willen zitten, maar er zijn veel mensen waarbij het niet fijn is om naast te zitten. Vliegen is in economy class simpelweg geen heel comfortabele manier van reizen. En dan nog is het prima mogelijk om de mening over zo’n vrouw wat minder grof te uiten.
Maar dit is wel van een bepaalde omvang waardoor het praktisch onmogelijk wordt om er naast te zitten, dat moet niet het probleem van de airliners worden lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 09:49:34 #131
5428 crew  miss_sly
pi_220497695
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 09:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar dit is wel van een bepaalde omvang waardoor het praktisch onmogelijk wordt om er naast te zitten, dat moet niet het probleem van de airliners worden lijkt me.
Ik zeg toch dat het heus niet fijn is. En ik ben er zeker voor dat mensen die echt een te grote omvang hebben twee stoelen moeten reserveren. Maar zoals gezegd: het is ook neit fijn om naast mensen te ziten die enorm stinken. Of heel hard snurken. Of niet heel dik zijn, maar alsnog constant in je space zitten. Of drukke, vervelende kinderen bij zich hebben.
Met het vliegtuig reizen in economy is niet comfortabel.

En dan nog kan het allemaal een stukje minder grof in een topic als dit. En worden stinkende mensen inderdaad niet geweigerd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 3 april 2026 @ 09:53:29 #132
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220497716
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 09:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik zeg toch dat het heus niet fijn is. En ik ben er zeker voor dat mensen die echt een te grote omvang hebben twee stoelen moeten reserveren. Maar zoals gezegd: het is ook neit fijn om naast mensen te ziten die enorm stinken. Of heel hard snurken. Of niet heel dik zijn, maar alsnog constant in je space zitten. Of drukke, vervelende kinderen bij zich hebben.
Met het vliegtuig reizen in economy is niet comfortabel.

En dan nog kan het allemaal een stukje minder grof in een topic als dit. En worden stinkende mensen inderdaad niet geweigerd.
Bij dit soort dikkerdjes is het alles in één. En je kan er niet naast zitten en ze beginnen al naar zweet te stinken als ze even naar de WC moeten waggelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin vrijdag 3 april 2026 @ 09:56:46 #133
35723 crew  GGMM
pi_220497725
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 09:28 schreef Isdatzo het volgende:

Kan je gewoon topic zeggen
Wat moeten mensen die FOK niet kennen wel niet denken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 3 april 2026 @ 10:05:59 #134
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220497771
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 09:28 schreef Isdatzo het volgende:

En blijkbaar vond iemand zich aangesproken, want mijn opmerking van dezelfde strekking is verdwenen. Wat een trieste bende weer :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220497792
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 20:49 schreef Hexagon het volgende:
Maar waarom winden jullie je zo op?

Een of andere te dikke vrouw in Amerika mag niet mee vliegen en ze klaagt erover, maar krijgt verder geen gelijk.

Lekker boeiend
Jouw hoeveelste post in dit topic en dan dit?
  vrijdag 3 april 2026 @ 10:10:21 #136
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220497794
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 07:54 schreef HSG het volgende:
Je kunt ook gewoon afvallen. Een lichaam is niet gebouwd om dik te zijn.
[..]
Maar dit is een witte blanke christelijke hetero cisgender man. Dat telt niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 3 april 2026 @ 10:16:18 #137
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220497825
Wat een gezeur weer.
Voelen dikkertjes hier zich aangesproken ofso?

Zoals eerder gezegd. Eigen verantwoordelijkheid.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220497828
Oh, wat fijn dat er gewoon een echte foto beschikbaar was! En er niet aangeklooit hoefde te worden met allerlei prompts!

Je zou dit maar moeten fabriceren op een goede vrijdag. Helemaal als deze mensen ook nog eens meer moeten tanken met die benzineprijzen van nu. Deze doorsnee meid in hotpants bij de pomp. Krijg dat maar eens als prompt neergepend! Dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Geloof me!
  vrijdag 3 april 2026 @ 10:25:45 #139
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220497865
Ik ben in 2003 op fok begonnen omdat je hier vreselijk kunt lachen om dwaze mensen. En er lekker commentaar op kunt geven. Ik was in die tijd akelig depressief en KLB leerde mij toen weer lachen.
Ik lach dus vrolijk verder ook over dikke dames en andere zaken. Enne : zuur commentaar er op van andere users :P

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 03-04-2026 11:25:45 (Verkeerde sub forum ) ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 10:36:25 #140
5428 crew  miss_sly
pi_220497904
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 10:25 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben in 2003 op fok begonnen omdat je hier vreselijk kunt lachen om dwaze mensen. En er lekker commentaar op kunt geven. Ik was in die tijd akelig depressief en ONZ leerde mij toen weer lachen.
Ik lach dus vrolijk verder ook over dikke dames en andere zaken. Enne : zuur commentaar er op van andere users :P
Alleen is dit NWS en geen ONZ en gaat het niet om lachen, maar om grof schelden op.

Maar als jij daar je plezier uithaalt, zal ik niet zeggen dat je dat niet mag, hoor. By all means.
  vrijdag 3 april 2026 @ 10:45:29 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220497941
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 10:16 schreef Red_85 het volgende:
Wat een gezeur weer.

Dit topic is vooral gezeur over gezeur van ene verder onbelangrijk iemand.
  vrijdag 3 april 2026 @ 10:48:35 #142
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220497949
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 10:16 schreef Red_85 het volgende:
Wat een gezeur weer.

BMI 20.5 maatje.

Mevrouw in kwestie heeft zonder twijfel behoorlijk overgewicht, maar ik heb meer dan eens dikkere mensen zich in een vliegtuigstoeltje zien proppen.

Als ik het zo lees dan is ze vooral teleurgesteld in de weinig respectvolle behandeling, en zonder erbij geweest te zijn kan ik me dat wel voorstellen. Daarna steekt Danny de draak met een compleet irrelevant bericht en vult dit topic zich met niet bepaald de meest fraaie reacties. En als je daar iets van zegt dan ben je zelf een dikkertje dat zich aangesproken voelt?

:')
Huilen dan.
pi_220497950
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:47 schreef miss_sly het volgende:
Ze is heus te dik, hoor, en dat is niet gezond. En ik zou ook niet naast haar in het vliegtuig willen zitten, want ze neemt vast meer dan 1 normale plek in.

Maar is het werkelijk nodig om over een ander mens te praten zoals hier in het topic gebeurt?
Zijn alle erge reacties weggehaald. Zo erg zijn de reacties boven dit bericht niet.
  vrijdag 3 april 2026 @ 10:49:17 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220497952
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 10:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dit topic is vooral gezeur over gezeur van ene verder onbelangrijk omvangrijk iemand.
Fixed
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 10:55:49 #145
5428 crew  miss_sly
pi_220497978
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 10:49 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Zijn alle erge reacties weggehaald. Zo erg zijn de reacties boven dit bericht niet.
Er is een en ander weggehaald en wij hebben misschien een ander idee over wat grof is en minder kan.
pi_220498020
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 10:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dit topic is vooral gezeur over gezeur van ene verder onbelangrijk iemand.
Wat verwacht je dan?

Er wordt een een of andere lekenprediker neergeknald tussen al die duizenden die het dagelijks het loodje leggen daar aan de overkant van de plas. Beleidsstukken, Demonisering, koppen bij elkaar mods, handhaven, schouders eronder, familiaire sfeer van FOK!, rEspECT voor elkander, ons kent ons, leven en laten leven!

Dan kan een dikkertje die niet in een stoeltje past in NYC er ook nog wel bij.

Dit is gewoon een gedegen journalistiek werk van de FP, en de eerste uiterst efficiënte stappen om de FP en het FOK! forum een beetje te stroomlijnen en wat meer cachet te geven. Met een lach en een traan.
Geheel in lijn met de nuttige tips die er allemaal binnen zijn gekomen van de lieve users.

Maak je niet te dik! Zou ik zeggen.
pi_220498021
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik zeg toch dat het heus niet fijn is. En ik ben er zeker voor dat mensen die echt een te grote omvang hebben twee stoelen moeten reserveren. Maar zoals gezegd: het is ook neit fijn om naast mensen te ziten die enorm stinken.
Ironisch genoeg stinken dikke mensen juist vaker. Dat komt doordat ze behoorlijk zweten door al het gewicht dat ze met zich meezeulen. Dat zweet blijft tussen hun huidplooien hangen en oud zweet stinkt nu eenmaal. Daarnaast komt het ook doordat ze erg veel én vet eten: iemand die vroeger aan Montignac deed, at ook veel vet en dat komt gewoon uit je poriën zetten...
pi_220498062
Gewoon de volgende keer twee stoelen boeken, dan is het opgelost! In een gewone stoel kan hier niemand meer naast zitten. Ik betwijfel zelfs of ze met de tussenhendels omlaag zou passen, dus voor haar is het ook niet comfortabel en bij incidenten wellicht zelfs gevaarlijk. Dit is haar probleem, niet die van het luchtvaartpersoneel die vooraf haar omvang niet weten. Waarbij ze haar natuurlijk wel gewoon respectvol moeten behandelen.

Je zou er maar 12 uur naast gepropt moeten zitten in het vliegtuig… tenzij ze twee stoelen heeft, dan is dat dus geen probleem.

En dat er stinkende mensen in het vliegtuig zitten is idd ook vervelend, maar een totaal ander probleem dat hier niets mee te maken heeft. Huilbaby’s mogen ook gewoon vliegen. Met flinke korting zelfs.
  vrijdag 3 april 2026 @ 11:15:59 #149
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220498073
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 11:06 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Ironisch genoeg stinken dikke mensen juist vaker. Dat komt doordat ze behoorlijk zweten door al het gewicht dat ze met zich meezeulen. Dat zweet blijft tussen hun huidplooien hangen en oud zweet stinkt nu eenmaal. Daarnaast komt het ook doordat ze erg veel én vet eten: iemand die vroeger aan Montignac deed, at ook veel vet en dat komt gewoon uit je poriën zetten...
Oké Hans.
  vrijdag 3 april 2026 @ 11:17:15 #150
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_220498087
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:59 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat dit soort discriminatie nog steeds voorkomt. Ook in de reacties hierboven. Dik zijn is een eigenschap die heel lastig aan te passen is. Die mensen hebben het al lastig genoeg. Dit soort pesterijen werken alleen maar averechts.
We zouden met liefde en begrip veel meer bereiken :)
Pesterijen zijn onnodig, maar doen alsof minder eten "heel lastig" is, is natuurlijk flauwekul.

Men dwingt je niet met een pistool op je hoofd om meer calorieën te eten dan nodig.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')