??? Waar heb jij het over? Ik heb het over het feit waarom je over de 1 wel posts vind en de ander niet. Er zijn geen huilende rokers die gerechtigheid willen omdat ze zijn geweigerd aan de gate.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar als je zo gaat redeneren, dan kan je iedereen wel weigeren.
Nee, jij reageerde als volgt: "Omdat die helaas niet worden geweigerd."quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
??? Waar heb jij het over? Ik heb het over het feit waarom je over de 1 wel posts vind en de ander niet. Er zijn geen huilende rokers die gerechtigheid willen omdat ze zijn geweigerd aan de gate.
Precies. Stel het vliegtuig is volgeboekt en er is geen andere plek waar ze kan zitten. Moet dan een andere passagier met haar vetrollen op schoot gaan zitten? Dat kan toch niet! Dat vliegen niet per se heel comfortabel is, betekent niet dat je betaalt voor een hele stoel, maar slechts een halve hebt om op te zitten.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
armleuningen kunnen onhoog en er zijn al verlengstukken voor de gordels voor mensen met kinderen. Maar dat betekent niet dat er ook 2 stoelen naast elkaar vrij zijn of dat ze hier niet voor moet betalen
Maar dit is wel van een bepaalde omvang waardoor het praktisch onmogelijk wordt om er naast te zitten, dat moet niet het probleem van de airliners worden lijkt me.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Roken is ook een keuze. Toch vindt niemand het een probleem dat je wellicht naast iemand moet zitten die stinkt naar verschaalde tabak omdat hij/zij nog net voor het boarden toch echt nog even aan de nicotineverslaving moet voldoen en met een walm om zich heen instapt. Of iemand die gewoon stinkt omdat de persoonlijke hygiëne te wensen over laat.
Nogmaals: ze is heus te dik en ik zou er ook niet naast willen zitten, maar er zijn veel mensen waarbij het niet fijn is om naast te zitten. Vliegen is in economy class simpelweg geen heel comfortabele manier van reizen. En dan nog is het prima mogelijk om de mening over zo’n vrouw wat minder grof te uiten.
Ik zeg toch dat het heus niet fijn is. En ik ben er zeker voor dat mensen die echt een te grote omvang hebben twee stoelen moeten reserveren. Maar zoals gezegd: het is ook neit fijn om naast mensen te ziten die enorm stinken. Of heel hard snurken. Of niet heel dik zijn, maar alsnog constant in je space zitten. Of drukke, vervelende kinderen bij zich hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dit is wel van een bepaalde omvang waardoor het praktisch onmogelijk wordt om er naast te zitten, dat moet niet het probleem van de airliners worden lijkt me.
Bij dit soort dikkerdjes is het alles in één. En je kan er niet naast zitten en ze beginnen al naar zweet te stinken als ze even naar de WC moeten waggelen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het heus niet fijn is. En ik ben er zeker voor dat mensen die echt een te grote omvang hebben twee stoelen moeten reserveren. Maar zoals gezegd: het is ook neit fijn om naast mensen te ziten die enorm stinken. Of heel hard snurken. Of niet heel dik zijn, maar alsnog constant in je space zitten. Of drukke, vervelende kinderen bij zich hebben.
Met het vliegtuig reizen in economy is niet comfortabel.
En dan nog kan het allemaal een stukje minder grof in een topic als dit. En worden stinkende mensen inderdaad niet geweigerd.
Kan je gewoon topic zeggenquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:28 schreef Isdatzo het volgende:
Dit toppa is wel echt een mooi uithangbordje voor fok ofnie
Wat een reacties weer
En blijkbaar vond iemand zich aangesproken, want mijn opmerking van dezelfde strekking is verdwenen. Wat een trieste bende weerquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:28 schreef Isdatzo het volgende:
Dit toppa is wel echt een mooi uithangbordje voor fok ofnie
Wat een reacties weer
Jouw hoeveelste post in dit topic en dan dit?quote:Op donderdag 2 april 2026 20:49 schreef Hexagon het volgende:
Maar waarom winden jullie je zo op?
Een of andere te dikke vrouw in Amerika mag niet mee vliegen en ze klaagt erover, maar krijgt verder geen gelijk.
Lekker boeiend
quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:54 schreef HSG het volgende:
Je kunt ook gewoon afvallen. Een lichaam is niet gebouwd om dik te zijn.
[..]
Maar dit is een witte blanke christelijke hetero cisgender man. Dat telt niet.
Alleen is dit NWS en geen ONZ en gaat het niet om lachen, maar om grof schelden op.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:25 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben in 2003 op fok begonnen omdat je hier vreselijk kunt lachen om dwaze mensen. En er lekker commentaar op kunt geven. Ik was in die tijd akelig depressief en ONZ leerde mij toen weer lachen.
Ik lach dus vrolijk verder ook over dikke dames en andere zaken. Enne : zuur commentaar er op van andere users
Dit topic is vooral gezeur over gezeur van ene verder onbelangrijk iemand.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:16 schreef Red_85 het volgende:
Wat een gezeur weer.
Voelen dikkertjes hier zich aangesproken ofso?
Zoals eerder gezegd. Eigen verantwoordelijkheid.
BMI 20.5 maatje.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:16 schreef Red_85 het volgende:
Wat een gezeur weer.
Voelen dikkertjes hier zich aangesproken ofso?
Zoals eerder gezegd. Eigen verantwoordelijkheid.
Zijn alle erge reacties weggehaald. Zo erg zijn de reacties boven dit bericht niet.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:47 schreef miss_sly het volgende:
Ze is heus te dik, hoor, en dat is niet gezond. En ik zou ook niet naast haar in het vliegtuig willen zitten, want ze neemt vast meer dan 1 normale plek in.
Maar is het werkelijk nodig om over een ander mens te praten zoals hier in het topic gebeurt?
Fixedquote:Op vrijdag 3 april 2026 10:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dit topic is vooral gezeur over gezeur van ene verder onbelangrijk omvangrijk iemand.
Er is een en ander weggehaald en wij hebben misschien een ander idee over wat grof is en minder kan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zijn alle erge reacties weggehaald. Zo erg zijn de reacties boven dit bericht niet.
Wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dit topic is vooral gezeur over gezeur van ene verder onbelangrijk iemand.
Ironisch genoeg stinken dikke mensen juist vaker. Dat komt doordat ze behoorlijk zweten door al het gewicht dat ze met zich meezeulen. Dat zweet blijft tussen hun huidplooien hangen en oud zweet stinkt nu eenmaal. Daarnaast komt het ook doordat ze erg veel én vet eten: iemand die vroeger aan Montignac deed, at ook veel vet en dat komt gewoon uit je poriën zetten...quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik zeg toch dat het heus niet fijn is. En ik ben er zeker voor dat mensen die echt een te grote omvang hebben twee stoelen moeten reserveren. Maar zoals gezegd: het is ook neit fijn om naast mensen te ziten die enorm stinken.
Oké Hans.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:06 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ironisch genoeg stinken dikke mensen juist vaker. Dat komt doordat ze behoorlijk zweten door al het gewicht dat ze met zich meezeulen. Dat zweet blijft tussen hun huidplooien hangen en oud zweet stinkt nu eenmaal. Daarnaast komt het ook doordat ze erg veel én vet eten: iemand die vroeger aan Montignac deed, at ook veel vet en dat komt gewoon uit je poriën zetten...
Pesterijen zijn onnodig, maar doen alsof minder eten "heel lastig" is, is natuurlijk flauwekul.quote:Op donderdag 2 april 2026 11:59 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat dit soort discriminatie nog steeds voorkomt. Ook in de reacties hierboven. Dik zijn is een eigenschap die heel lastig aan te passen is. Die mensen hebben het al lastig genoeg. Dit soort pesterijen werken alleen maar averechts.
We zouden met liefde en begrip veel meer bereiken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |