abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220491315
24 jaar en dan zo volgevreten vet. Gat-ver-damme. :r

En waarschijnlijk op tiktok 223.000x toegejuicht door andere verzakken over hoe fantastisch en mooi ze is.

Je bent niet mooi. Je bent een vet zwijn en bent bezig jezelf een aderverkalking, hartaanval en herseninfarct te vreten.
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 2 april 2026 @ 12:24:24 #27
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220491328
Zet bij de incheck zo'n ding neer waar je het formaat van je koffer kan checken, maar dan dus eentje voor fatties.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_220491333
En men moet eens kappen met die zogenaamde bodypositivity bullshit.

Jezelf een aderverkalking vreten is niet positief en dat gaat het ook nooit worden.
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220491337
Leuk nieuws van Tiktok, ik wacht met smart op het volgende bericht :) Weet iemand hoe het gaat met IrisQueen en haar buurman Jan Smit?
pi_220491367
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:59 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat dit soort discriminatie nog steeds voorkomt. Ook in de reacties hierboven. Dik zijn is een eigenschap die heel lastig aan te passen is. Die mensen hebben het al lastig genoeg. Dit soort pesterijen werken alleen maar averechts.
We zouden met liefde en begrip veel meer bereiken :)
Hoe dik ben jij?
  donderdag 2 april 2026 @ 12:28:29 #31
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220491375
Dit is wat je noemt een vliegend varken - nou ja, vliegen deed ze uiteindelijk niet. In plaats van enige zelfreflectie gooit deze olifant het maar op discriminatie. Kwam ethnisch profileren ook nog aan bod?
"Hoka Hey!"
  donderdag 2 april 2026 @ 12:29:05 #32
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220491382
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:46 schreef Moonversion het volgende:
[ afbeelding ]

[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/sY6Zsf2BzAksznmyVrfTBw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTYyNQ--/https://media.zenfs.com/e(...)02bf2ee02]afbeelding[/url] ]
Sorry hoor, maar als je er zo in staat heb je ook gewoon een gebrek aan zelfreflectie.
Niks systeem, jij, met je hamburgers, cola en al je vette vreten en weinig zelfdiscipline voor het gezonde te gaan.

Maar hey, er zijn oplossingen. Je mag in een kooi of krat in het vrachtruim. Onder de IATA AVI richtlijnen zijn genoeg oplossingen voor grotere zware wezens die niet in de cabine passen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220491408
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:27 schreef nostra het volgende:

[..]
Hoe dik ben jij?
Betere vraag is. Hoe dik zijn al die boze mensen in dit topic?

Heb zo'n gevoel dat het fysiek van Braddie meer de norm is dan de uitzondering hier.
pi_220491437
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het is wel typisch dat ze luchtvaartmaatschappij meestal de schuld geven alsof die wat aan hun omvang kunnen doen.
De luchtvaartmaatschappij kan er natuurlijk wel voor zorgen dat er ergens in het vliegtuig een plaats is waar iemand met een dergelijk groot postuur kan zitten. Dat hoeft geen grote aanpassingen te vereisen. Je neemt een plek waar normaliter gewoon twee zitplaatsen naast elkaar staan, je zorgt ervoor dat de armleuning tussen de zitplaatsen omhoog kan, en je zorgt ervoor dat er een extra lange gordel is. Volgens mij is het probleem dan opgelost. Als je zo'n passagier aan boord krijgt, kan die daar zitten, en als je niet zo'n passagier hebt, dan kunnen daar twee mensen met een wat gebruikelijker postuur zitten.

Vooral in het land als de Verenigde Staten waar je zoveel mensen hebt met een dergelijk groot postuur en waar mensen zoveel met het vliegtuig reizen, zou je toch verwachten dat luchtvaartmaatschappijen dat zouden doen.
pi_220491465
Doet me denken aan Aisha, die columnpjes volschreef over dat ze zo trots was op haar dikke lichaam. Tot Corona kwam, toen moest iedereen rekening houden met dikke mensen.
  donderdag 2 april 2026 @ 12:41:01 #36
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220491483
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
De luchtvaartmaatschappij kan er natuurlijk wel voor zorgen dat er ergens in het vliegtuig een plaats is waar iemand met een dergelijk groot postuur kan zitten. Dat hoeft geen grote aanpassingen te vereisen. Je neemt een plek waar normaliter gewoon twee zitplaatsen naast elkaar staan, je zorgt ervoor dat de armleuning tussen de zitplaatsen omhoog kan, en je zorgt ervoor dat er een extra lange gordel is. Volgens mij is het probleem dan opgelost. Als je zo'n passagier aan boord krijgt, kan die daar zitten, en als je niet zo'n passagier hebt, dan kunnen daar twee mensen met een wat gebruikelijker postuur zitten.

Vooral in het land als de Verenigde Staten waar je zoveel mensen hebt met een dergelijk groot postuur en waar mensen zoveel met het vliegtuig reizen, zou je toch verwachten dat luchtvaartmaatschappijen dat zouden doen.
Of je valt gewoon af 8)7 8)7
"Hoka Hey!"
pi_220491485
Als je op je 24e al zo dik bent zou je gewoon je mond moeten houden over deze onzin en eens proberen een sprintje te trekken en niet zo vies veel eten.
-nee-
pi_220491499
Ach, zo werd mijn vrouw ooit geweigerd in een restaurant omdat ze roodharig is :')

Had wel gedacht dat ze in Amerika een 'pas-stoeltje' hadden voor twijfelgevallen.
  Moderator donderdag 2 april 2026 @ 12:47:34 #39
5428 crew  miss_sly
pi_220491537
Ze is heus te dik, hoor, en dat is niet gezond. En ik zou ook niet naast haar in het vliegtuig willen zitten, want ze neemt vast meer dan 1 normale plek in.

Maar is het werkelijk nodig om over een ander mens te praten zoals hier in het topic gebeurt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 2 april 2026 @ 12:51:34 #40
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_220491575
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:47 schreef miss_sly het volgende:
Ze is heus te dik, hoor, en dat is niet gezond. En ik zou ook niet naast haar in het vliegtuig willen zitten, want ze neemt vast meer dan 1 normale plek in.

Maar is het werkelijk nodig om over een ander mens te praten zoals hier in het topic gebeurt?
Je bent zelf Mod dus je kan hem sluiten wanneer je wil.

Verder zie je hier alleen maar de standaard reactie van de Fok! oppergoden die graag willen scoren door op een ander af te geven.
Meesten hebben het stuk niet eens gelezen, want nogmaals ze mocht niet eens aanboord om te bepalen of ze in een stoel past, ze is op indruk van een gate medewerker al geweigerd.

Kansloos bericht en en nog meer kansloos topic.
The Admirals......1995-2007
  Admin donderdag 2 april 2026 @ 12:51:57 #41
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220491578
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:54 schreef RodenCity het volgende:

[..]
En dat weet je dus niet, want ze mocht niet aan boord.
Beetje voorbarige, in mijn opinie, sneue reactie.
Tenzij het een speciaal vliegtuig was met extra brede stoelen kan een blinde zien dat ze nooit van z'n leven in een vliegtuigstoeltje past.
Dat mag je gerust sneu vinden hoor.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 2 april 2026 @ 12:52:41 #42
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220491588
Hier val ik dus zooooo enorm erg op, bwoooh kijk die extra houvast en gigantische borsten. Dit zal echt voor mij perfectie zijn.

OT: als het niet past, dan past het niet.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Admin donderdag 2 april 2026 @ 12:53:32 #43
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220491594
quote:
Jammer dat dit soort discriminatie nog steeds voorkomt. Ook in de reacties hierboven. Dik zijn is een eigenschap die heel lastig aan te passen is. Die mensen hebben het al lastig genoeg. Dit soort pesterijen werken alleen maar averechts.
bij mij niet hoor. Ik heb gelukkig vaak gehoord dat ik ongezond vet was. Zo vaak dat ik er wat aan aan het doen ben. Daar ben ik meer mee geholpen dan 'goh wat ben je dapper zeg!' omdat mijn bmi 40 is.
  Admin donderdag 2 april 2026 @ 12:54:33 #44
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220491600
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het is onmogelijk om af te vallen? Dat is niet waar natuurlijk.

Wel vind ik het ontzettend flauw hier een topic over te openen. Welk punt wil iemand hier mee maken?
Zou dat ook zijn gedaan bij een man met zoveel overgewicht? Ik denk het niet.
Ja, je zou maar nieuwsberichten plaatsen in NWS :')
  donderdag 2 april 2026 @ 12:54:33 #45
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220491601
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:53 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Dit soort 'progresieve' figuren zijn het probleem juist, andere dingen de schuld geven waar jezelf kwalijk aan bent.
Onthutsend.
pi_220491619
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:54 schreef RodenCity het volgende:

[..]
En dat weet je dus niet, want ze mocht niet aan boord.
Beetje voorbarige, in mijn opinie, sneue reactie.
Weet je dat niet? Misschien hebben ze op de luchthaven wel passtoelen staan waarbij de obese persoon moet laten zien dat ze op 1 stoel met de leuningen naar beneden passen.

Anders moet een obese persoon in de vs volgens de voorwaarden van sommige maatschappijen maar een dubbele stoel boeken..
pi_220491620
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:53 schreef Danny het volgende:

[..]
bij mij niet hoor. Ik heb gelukkig vaak gehoord dat ik ongezond vet was. Zo vaak dat ik er wat aan aan het doen ben. Daar ben ik meer mee geholpen dan 'goh wat ben je dapper zeg!' omdat mijn bmi 40 is.
Haha dikkerdje
  donderdag 2 april 2026 @ 13:01:54 #48
3542 Gia
User under construction
pi_220491646
quote:
Je betaalt gewoon per zitplaats. Heb je er twee nodig, betaal je voor twee. Uitsluiten van de vlucht lijkt me niet nodig, tenzij die volgeboekt is en degene die weet dat ze twee stielen nodig heeft, deze niet geboekt heeft.
  donderdag 2 april 2026 @ 13:03:41 #49
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_220491656
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Weet je dat niet? Misschien hebben ze op de luchthaven wel passtoelen staan waarbij de obese persoon moet laten zien dat ze op 1 stoel met de leuningen naar beneden passen.

Anders moet een obese persoon in de vs volgens de voorwaarden van sommige maatschappijen maar een dubbele stoel boeken..
Ben in mijn hele leven al op heel veel vliegvelden geweest, ook in de US, maar nog nooit ergens een stoel bij de checkin of gate zien staan, waar mensen eerst moeten proberen of ze er wel in zouden passen.
The Admirals......1995-2007
  Redactie Sport donderdag 2 april 2026 @ 13:07:51 #50
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220491676
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:47 schreef miss_sly het volgende:

Het is nogal smakeloos ja. Maar ja, alles moet weer kunnen ofzo?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')