Hoe dik ben jij?quote:Op donderdag 2 april 2026 11:59 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat dit soort discriminatie nog steeds voorkomt. Ook in de reacties hierboven. Dik zijn is een eigenschap die heel lastig aan te passen is. Die mensen hebben het al lastig genoeg. Dit soort pesterijen werken alleen maar averechts.
We zouden met liefde en begrip veel meer bereiken
Sorry hoor, maar als je er zo in staat heb je ook gewoon een gebrek aan zelfreflectie.quote:Op donderdag 2 april 2026 11:46 schreef Moonversion het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/sY6Zsf2BzAksznmyVrfTBw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTYyNQ--/https://media.zenfs.com/e(...)02bf2ee02]afbeelding[/url] ]
Betere vraag is. Hoe dik zijn al die boze mensen in dit topic?quote:
De luchtvaartmaatschappij kan er natuurlijk wel voor zorgen dat er ergens in het vliegtuig een plaats is waar iemand met een dergelijk groot postuur kan zitten. Dat hoeft geen grote aanpassingen te vereisen. Je neemt een plek waar normaliter gewoon twee zitplaatsen naast elkaar staan, je zorgt ervoor dat de armleuning tussen de zitplaatsen omhoog kan, en je zorgt ervoor dat er een extra lange gordel is. Volgens mij is het probleem dan opgelost. Als je zo'n passagier aan boord krijgt, kan die daar zitten, en als je niet zo'n passagier hebt, dan kunnen daar twee mensen met een wat gebruikelijker postuur zitten.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het is wel typisch dat ze luchtvaartmaatschappij meestal de schuld geven alsof die wat aan hun omvang kunnen doen.
Of je valt gewoon afquote:Op donderdag 2 april 2026 12:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De luchtvaartmaatschappij kan er natuurlijk wel voor zorgen dat er ergens in het vliegtuig een plaats is waar iemand met een dergelijk groot postuur kan zitten. Dat hoeft geen grote aanpassingen te vereisen. Je neemt een plek waar normaliter gewoon twee zitplaatsen naast elkaar staan, je zorgt ervoor dat de armleuning tussen de zitplaatsen omhoog kan, en je zorgt ervoor dat er een extra lange gordel is. Volgens mij is het probleem dan opgelost. Als je zo'n passagier aan boord krijgt, kan die daar zitten, en als je niet zo'n passagier hebt, dan kunnen daar twee mensen met een wat gebruikelijker postuur zitten.
Vooral in het land als de Verenigde Staten waar je zoveel mensen hebt met een dergelijk groot postuur en waar mensen zoveel met het vliegtuig reizen, zou je toch verwachten dat luchtvaartmaatschappijen dat zouden doen.
Je bent zelf Mod dus je kan hem sluiten wanneer je wil.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:47 schreef miss_sly het volgende:
Ze is heus te dik, hoor, en dat is niet gezond. En ik zou ook niet naast haar in het vliegtuig willen zitten, want ze neemt vast meer dan 1 normale plek in.
Maar is het werkelijk nodig om over een ander mens te praten zoals hier in het topic gebeurt?
Tenzij het een speciaal vliegtuig was met extra brede stoelen kan een blinde zien dat ze nooit van z'n leven in een vliegtuigstoeltje past.quote:Op donderdag 2 april 2026 11:54 schreef RodenCity het volgende:
[..]
En dat weet je dus niet, want ze mocht niet aan boord.
Beetje voorbarige, in mijn opinie, sneue reactie.
bij mij niet hoor. Ik heb gelukkig vaak gehoord dat ik ongezond vet was. Zo vaak dat ik er wat aan aan het doen ben. Daar ben ik meer mee geholpen dan 'goh wat ben je dapper zeg!' omdat mijn bmi 40 is.quote:Op donderdag 2 april 2026 11:59 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat dit soort discriminatie nog steeds voorkomt. Ook in de reacties hierboven. Dik zijn is een eigenschap die heel lastig aan te passen is. Die mensen hebben het al lastig genoeg. Dit soort pesterijen werken alleen maar averechts.
Ja, je zou maar nieuwsberichten plaatsen in NWSquote:Op donderdag 2 april 2026 12:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om af te vallen? Dat is niet waar natuurlijk.
Wel vind ik het ontzettend flauw hier een topic over te openen. Welk punt wil iemand hier mee maken?
Zou dat ook zijn gedaan bij een man met zoveel overgewicht? Ik denk het niet.
Onthutsend.quote:Op donderdag 2 april 2026 11:53 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dit soort 'progresieve' figuren zijn het probleem juist, andere dingen de schuld geven waar jezelf kwalijk aan bent.
Weet je dat niet? Misschien hebben ze op de luchthaven wel passtoelen staan waarbij de obese persoon moet laten zien dat ze op 1 stoel met de leuningen naar beneden passen.quote:Op donderdag 2 april 2026 11:54 schreef RodenCity het volgende:
[..]
En dat weet je dus niet, want ze mocht niet aan boord.
Beetje voorbarige, in mijn opinie, sneue reactie.
Haha dikkerdjequote:Op donderdag 2 april 2026 12:53 schreef Danny het volgende:
[..]
bij mij niet hoor. Ik heb gelukkig vaak gehoord dat ik ongezond vet was. Zo vaak dat ik er wat aan aan het doen ben. Daar ben ik meer mee geholpen dan 'goh wat ben je dapper zeg!' omdat mijn bmi 40 is.
Je betaalt gewoon per zitplaats. Heb je er twee nodig, betaal je voor twee. Uitsluiten van de vlucht lijkt me niet nodig, tenzij die volgeboekt is en degene die weet dat ze twee stielen nodig heeft, deze niet geboekt heeft.quote:Op donderdag 2 april 2026 11:59 schreef GGMM het volgende:
Ben in mijn hele leven al op heel veel vliegvelden geweest, ook in de US, maar nog nooit ergens een stoel bij de checkin of gate zien staan, waar mensen eerst moeten proberen of ze er wel in zouden passen.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Weet je dat niet? Misschien hebben ze op de luchthaven wel passtoelen staan waarbij de obese persoon moet laten zien dat ze op 1 stoel met de leuningen naar beneden passen.
Anders moet een obese persoon in de vs volgens de voorwaarden van sommige maatschappijen maar een dubbele stoel boeken..
Het is nogal smakeloos ja. Maar ja, alles moet weer kunnen ofzo?quote:Op donderdag 2 april 2026 12:47 schreef miss_sly het volgende:
Ze is heus te dik, hoor, en dat is niet gezond. En ik zou ook niet naast haar in het vliegtuig willen zitten, want ze neemt vast meer dan 1 normale plek in.
Maar is het werkelijk nodig om over een ander mens te praten zoals hier in het topic gebeurt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |