abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 2 april 2026 @ 11:43:18 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220491012
quote:
Vrouw met 'maatje meer' geweigerd op vlucht: Past niet in de stoel

Keirstyn Catron zegt dat ze op 10 november op LaGuardia Airport in New York niet aan boord mocht van een vlucht omdat luchtvaartpersoneel twijfelde of ze in een stoel zou passen. De 24-jarige reiziger uit Houston deelde haar verhaal later op TikTok, waar de video in maart veel aandacht kreeg en inmiddels meer dan 223.000 keer is bekeken.

260402_1_d625f7abd28178e81314880217a58c7d.pngKeirstyn Catron (Foto: TikTok)

Volgens Catron werd ze bij de gate, in het bijzijn van andere passagiers, aangesproken door een medewerker van de luchtvaartmaatschappij. Zij zou haar hebben gevraagd of ze in een stoel paste en hebben gezegd dat ze door haar lichaamsgrootte mogelijk niet mee kon op de vlucht. Catron stelt dat ze uiteindelijk helemaal niet aan boord is gekomen en dat ze zich "gediscrimineerd" voelde op basis van een aanname.

De gebeurtenis heeft volgens haar een blijvende indruk achtergelaten. Catron zegt dat ze zich "erg beschaamd en boos" voelde en dat zoiets haar niet eerder was overkomen. Ook noemt ze de gate-agent en een supervisor "erg onbeleefd" en zegt ze dat ze niet bereid waren om haar te helpen.

Wel noemt ze één positieve ervaring op de luchthaven. Volgens Catron was een medewerker bij een ticketbalie beneden de enige persoon die vriendelijk tegen haar was tijdens het incident.

Onder haar video verschenen veel steunbetuigingen van gebruikers die schreven geschokt te zijn door haar verhaal. Sommige reacties spraken van vernedering in het openbaar, terwijl anderen suggereerden dat de kwestie juridische gevolgen zou kunnen krijgen. Catron gebruikte de aandacht uiteindelijk ook om andere vrouwen met 'een maatje meer' een hart onder de riem te steken en riep hen op zich niet te laten tegenhouden door negatieve reacties.

Haar hartverscheurende verhaal hoor je hieronder, of bekijk je op haar tiktok (deel 1, deel 2):
Tja, als je niet past pas je niet. Dit heeft imo niets met discriminatie te maken.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_220491035

donderdag 2 april 2026 @ 11:51:01 #3
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220491052
Dat wordt het vrachtvliegtuig :Y

Op een pallet *O*

Gr gr Kees
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220491066
Die kan je alleen vervoeren met een takelwagen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220491069
quote:
Dit soort 'progresieve' figuren zijn het probleem juist, andere dingen de schuld geven waar jezelf kwalijk aan bent.
  donderdag 2 april 2026 @ 11:54:02 #6
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220491073
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:53 schreef superniger het volgende:
Die kan je alleen vervoeren met een takelwagen.
Een spektakel :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 2 april 2026 @ 11:54:11 #7
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_220491077
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:43 schreef Danny het volgende:

[..]
Tja, als je niet past pas je niet. Dit heeft imo niets met discriminatie te maken.
En dat weet je dus niet, want ze mocht niet aan boord.
Beetje voorbarige, in mijn opinie, sneue reactie.
The Admirals......1995-2007
pi_220491105
Hartverscheurend? Stel je niet zo aan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Forum Admin donderdag 2 april 2026 @ 11:59:49 #9
35723 crew  GGMM
pi_220491117
Jammer dat dit soort discriminatie nog steeds voorkomt. Ook in de reacties hierboven. Dik zijn is een eigenschap die heel lastig aan te passen is. Die mensen hebben het al lastig genoeg. Dit soort pesterijen werken alleen maar averechts.
We zouden met liefde en begrip veel meer bereiken :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 2 april 2026 @ 12:00:43 #10
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220491129
Wat een unit.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220491143
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:43 schreef Danny het volgende:
en dat ze zich "gediscrimineerd" voelde
En dit woord heeft voor mij tegenwoordig zo weinig waarde meer dat dit verhaal wat mij betreft direct het permanente archief in kan. 'Discriminatie' omdat je dikke reet niet in een stoel past.
pi_220491154
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:59 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat dit soort discriminatie nog steeds voorkomt. Ook in de reacties hierboven. Dik zijn is een eigenschap die heel lastig aan te passen is. Die mensen hebben het al lastig genoeg. Dit soort pesterijen werken alleen maar averechts.
Het werkt iig beter dan 'het systeem' maar de schuld te geven en je er niks aan kunt doen.
  donderdag 2 april 2026 @ 12:04:57 #13
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220491164
quote:
Het is onmogelijk om af te vallen? Dat is niet waar natuurlijk.

Wel vind ik het ontzettend flauw hier een topic over te openen. Welk punt wil iemand hier mee maken?
Zou dat ook zijn gedaan bij een man met zoveel overgewicht? Ik denk het niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 2 april 2026 @ 12:05:20 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220491165
Deze vrouw is toch net zo dik als de gemiddelde Amerikaan? Dus waarom zou het niet passen? Of worden er dagelijks Amerikanen geweigerd wegens niet passen?
pi_220491173
quote:
Houd toch je kop. Gewoon afvallen moeten zij.
pi_220491178
quote:
Flikker op, je kan best dik zijn, soms is daar inderdaad niets aan te doen ivm een aandoening, maar dat betekent in alle gevallen (of je nu een aandoening hebt of gewoon vies veel eet) nog niet dat een ander last moet hebben van je. Als je niet in een vliegtuigstoel past zijn er de volgende opties
- je kiest voor een maatschappij die je wel twee stoelen geeft voor de prijs van 1
- je betaalt een stoel die breder is (comfort plus, business)
- je betaalt voor twee stoelen
- je gaat niet met het vliegtuig

maar je gaat niet met de leuning omhoog (of met de leuning omlaag opgepropt terwijl je vet aan alle kanten langs de leuning uitsteekt) de ruimte innemen van de persoon naast je ook recht heeft op een normale zitplek.
pi_220491200
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:04 schreef MissButterflyy het volgende:
:') :') :') :W
pi_220491214
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:05 schreef Hexagon het volgende:
Deze vrouw is toch net zo dik als de gemiddelde Amerikaan? Dus waarom zou het niet passen? Of worden er dagelijks Amerikanen geweigerd wegens niet passen?
Ja ik had ook zo'n zeug die met een takelwagen uit bed getild moet worden verwacht maar dit is slank voor Amerikaanse begrippen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220491216
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het is onmogelijk om af te vallen? Dat is niet waar natuurlijk.

Wel vind ik het ontzettend flauw hier een topic over te openen. Welk punt wil iemand hier mee maken?
Mannen klagen doorgaans niet over dit soort zaken, die begrijpen dat de wereld zich niet aan hun aanpast.
  donderdag 2 april 2026 @ 12:11:25 #20
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220491217
Heeft de Easytoys ook al grote maten tegenwoordig.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 2 april 2026 @ 12:13:26 #21
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220491238
Ik heb ze wel dikker zien vliegen :Y
pi_220491243
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Heeft de Easytoys ook al grote maten tegenwoordig.
Ja, die noemen ze ‘Amsterdammertjes’.
  donderdag 2 april 2026 @ 12:17:13 #23
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220491273
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:13 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Ja, die noemen ze ‘Amsterdammertjes’.
Ik hou het wel bij fluitjes.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220491290
Ze hadden haar ook even apart kunnen nemen, maar iets in me zegt dat ze dat niet wou en liever een scene wou schoppen.

Het gebeurd vaker je leest ook wel eens dat hele brede mensen voor 2 stoelen moeten betalen omdat ze er 2 bezet houden, is ook al meer dan eens een drama over geweest.

Het is wel typisch dat ze luchtvaartmaatschappij meestal de schuld geven alsof die wat aan hun omvang kunnen doen.
pi_220491298
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:13 schreef Mubassie het volgende:
Ik heb ze wel dikker zien vliegen :Y
Precies. De destructor in bij weer een uitbraak van varkenspest.
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')