Ze zei ook dat julia steeds nerveus naar buiten zat te kijken hihi haha...quote:Op woensdag 1 april 2026 09:59 schreef Harper het volgende:
[..]
Julia zei dat ze zich om moest kleden en haar haren moest kammen. Misschien wist zij meer?
Zouden Fieke en dinges haar mede ‘ontvoerd’ hebben? Naar haar ouders?quote:Op woensdag 1 april 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze zei ook dat julia steeds nerveus naar buiten zat te kijken hihi haha...
Denk dus ook dat julia er vanaf wist en dat AM misschien dacht aan een stripper of opblaaspop maar dat het familiediner ineens op de stoep stond
Hahaha, familiedinerquote:Op woensdag 1 april 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze zei ook dat julia steeds nerveus naar buiten zat te kijken hihi haha...
Denk dus ook dat julia er vanaf wist en dat AM misschien dacht aan een stripper of opblaaspop maar dat het familiediner ineens op de stoep stond
Nou Fieke is het in alles met AM eens dus die zal dat niet doen.quote:Op woensdag 1 april 2026 10:16 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Zouden Fieke en dinges haar mede ‘ontvoerd’ hebben? Naar haar ouders?
Maar wat is de grap dan? Ze vertelt niets eigenlijk 🤔 maar voor haar hoop ik het.. zo van slag en verdrietig zijn van je verjaardag is voor niemand leuk.quote:Op woensdag 1 april 2026 10:16 schreef Odonata het volgende:
Of het is een 1 aprilgrap, en dat zou ik dan wel grappig vinden.
Wat ik niet grappig vind: de persiflage-achtige filmpjes van puurleonie. De 1e was hilarisch, als ze het daarbij gehouden had.
AM heeft geen humorquote:Op woensdag 1 april 2026 10:16 schreef Odonata het volgende:
Of het is een 1 aprilgrap, en dat zou ik dan wel grappig vinden.
Wat ik niet grappig vind: de persiflage-achtige filmpjes van puurleonie. De 1e was hilarisch, als ze het daarbij gehouden had.
Tja maar dan denk ik... als tim voor de deur staat zeg je gewoon.. luister tim ik ben jarig en met mijn gezin ik wil je prima te woord staan maar dit is niet het moment.. deur dicht en weer leuk doen 👌 dan had ik zelfs verwacht dat ze daar gisteren al een bericht over zou hebben gedeeld.. nee dit is erger en meer privé...quote:Op woensdag 1 april 2026 10:18 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Hahaha, familiediner![]()
Nou ja, ze komt graag op tv toch?
Maar ik hoop eigenlijk op hater Tim Hofmann en het BOOSteam 🙃
Ik gastmod even en pas het voor je aan! Ik ga even op de stoel van de SHO-mods zitten en zeggen dat je hier in het vervolg ook prima een TR voor mag zetten, dat is echt niet alleen bij stomme posts maar ook voor dit soort dingen waar een mod even een mod-actie moet doen.quote:Op woensdag 1 april 2026 10:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
Sorry heb er èèn bij opgeteld en zie nu dat dat niet moest 🥲
🎂 ik stuur even mijn adres door!quote:Op woensdag 1 april 2026 10:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik gastmod even en pas het voor je aan! Ik ga even op de stoel van de SHO-mods zitten en zeggen dat je hier in het vervolg ook prima een TR voor mag zetten, dat is echt niet alleen bij stomme posts maar ook voor dit soort dingen waar een mod even een mod-actie moet doen.
Straks vieren we het 200e topic een topic te vroeg, dat kan toch ook niet de bedoeling zijn![]()
Ik kan me ook haast niet voorstellen dat er iets gekozen is wat AM niet leuk zou vinden. Zij kennen haar en haar drang naar controle toch ook?quote:Op woensdag 1 april 2026 10:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:
AM die het gevoel heeft de controle kwijt te zijn. Tsja, het leven is niet altijd te regisseren. Misschien was het een wat minder geslaagde verrassing, maar ik kan me niet voorstellen dat de verrassing niet vanuit de beste intenties van Julia, Maarten en haar vriendinnen kwam.
En dan nu boos zijn, omdat haat kasten vol zitten, omdat Maarten de vriezer voltooide met vis. Dat zijn ook wel wereldproblemen!
Vandaag (of morgen) weer reclame voor snuks stond in de planner 🙄quote:Op woensdag 1 april 2026 10:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik heb echt geen medelijden met AM. Jarenlang alles van je kinderen online zetten, ze niet de verjaardag gunnen die zij zelf graag willen, en nu zelf beledigd zijn omdat je dag anders verliep dan je dacht? En nu is het ineens wel privé? Dat zou het ondergoed van je pubermeiden ook moeten zijn.
En nogmaals; ik denk dat ze zo ver heen is dat ze echt niet meer functioneert als ze niet zelf de controle heeft.
Dat het zo ver is gekomen, dat vind ik sneu voor haar, maar nog veel meer voor haar kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |