abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220480816
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220480825
Sorry heb er èèn bij opgeteld en zie nu dat dat niet moest 🥲
pi_220480844
Ik vind het verdrietig voor AM en haar gezin als haar 50e verjaardag een nare dag geweest is.
En dat mensen haar boze berichtjes sturen is natuurlijk van de zotte.
pi_220480849
Het zou me ook niet verbazen dat ze zo’n control freak is dat ze chagrijnig is omdat ze gisteren niet mocht filmen/plaatsen. Omdat ze schrijft dat ze weer een stukje controle wil en als dat niet lukt ze offline gaat. Ik hoop dat het niet lukt.. Ergens kan ik me niet voorstellen dat haar gezin (want ik denk dat Julia en Maarten er van wisten) iets zou doen waarvan ze weten dat AM het echt niet leuk vindt. Al is dat ook lastig, want AM lijkt niks leuk te vinden als ze het niet zelf plant of als het niet gesponsord is. Dus dat het helemaal niet zo heftig was gisteren maar AM gewoon nijdig is omdat ze de controle niet had.
pi_220480864
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:59 schreef Harper het volgende:

[..]
Julia zei dat ze zich om moest kleden en haar haren moest kammen. Misschien wist zij meer?
Ze zei ook dat julia steeds nerveus naar buiten zat te kijken hihi haha...
Denk dus ook dat julia er vanaf wist en dat AM misschien dacht aan een stripper of opblaaspop maar dat het familiediner ineens op de stoep stond
pi_220480880
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk dus ook dat julia er vanaf wist en dat AM misschien dacht aan een stripper of opblaaspop maar dat het familiediner ineens op de stoep stond
Zouden Fieke en dinges haar mede ‘ontvoerd’ hebben? Naar haar ouders?
pi_220480881
Of het is een 1 aprilgrap, en dat zou ik dan wel grappig vinden.

Wat ik niet grappig vind: de persiflage-achtige filmpjes van puurleonie. De 1e was hilarisch, als ze het daarbij gehouden had.
pi_220480890
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hahaha, familiediner _O-

Nou ja, ze komt graag op tv toch?

Maar ik hoop eigenlijk op hater Tim Hofmann en het BOOSteam 🙃
pi_220480904
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:16 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Zouden Fieke en dinges haar mede ‘ontvoerd’ hebben? Naar haar ouders?
Nou Fieke is het in alles met AM eens dus die zal dat niet doen.
Maar misschien stond haar broer op de stoep.
Het trekt wel weer volgers want ze houdt het spannend door te zeggen dat ze het later misschien deelt
pi_220480911
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:16 schreef Odonata het volgende:

Wat ik niet grappig vind: de persiflage-achtige filmpjes van puurleonie. De 1e was hilarisch, als ze het daarbij gehouden had.
Maar wat is de grap dan? Ze vertelt niets eigenlijk 🤔 maar voor haar hoop ik het.. zo van slag en verdrietig zijn van je verjaardag is voor niemand leuk.
pi_220480918
Wees niet bang, de aap komt vanzelf uit de mouw want content.
pi_220480921
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:16 schreef Odonata het volgende:

AM heeft geen humor
pi_220480931
AM, die nooit enige moeite heeft met alles van haar kinderen online te smijten hoe negatief ook, wil nu niets over HAAR verjaardag delen.

Is chagrijnig, de controle moet terugkomen, dreigt met offline gaan. Laat dit een lesje zijn en overweeg eens om gewoon te stoppen met influencen, vooral van je kinderen.

Waarom heeft ze geen moeite al jaren om niet de zo gewenste taart voor Jet haar verjaardag te kopen en het meisje keer op keer met haar verjaardag teleur te stellen.

Ik vermoed dat de boze berichten iets in de trant zijn geweest “wat jammer dat je niets deelt over je verjaardag” of “ik mis je, we mogen altijd meegenieten”. Net zoals AM altijd “haat” berichten krijgt.

Geen haar op mijn hoofd die er overigens over na zou denken een berichtje te sturen aan haar. Maar ze kan wat dat betreft maximaal overdrijven.
pi_220480938
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:18 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Hahaha, familiediner _O-

Nou ja, ze komt graag op tv toch?

Maar ik hoop eigenlijk op hater Tim Hofmann en het BOOSteam 🙃
Tja maar dan denk ik... als tim voor de deur staat zeg je gewoon.. luister tim ik ben jarig en met mijn gezin ik wil je prima te woord staan maar dit is niet het moment.. deur dicht en weer leuk doen 👌 dan had ik zelfs verwacht dat ze daar gisteren al een bericht over zou hebben gedeeld.. nee dit is erger en meer privé...
pi_220480945
https://www.instagram.com/stories/luimesanita/3865495450594061715?

Ik vind haar wél grappig en no ads :Y

Staat mijn insta-naam erbij? Anders haal ik het weer weg.
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 10:27:58 #16
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220480958
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
Sorry heb er èèn bij opgeteld en zie nu dat dat niet moest 🥲
Ik gastmod even en pas het voor je aan! Ik ga even op de stoel van de SHO-mods zitten en zeggen dat je hier in het vervolg ook prima een TR voor mag zetten, dat is echt niet alleen bij stomme posts maar ook voor dit soort dingen waar een mod even een mod-actie moet doen.

Straks vieren we het 200e topic een topic te vroeg, dat kan toch ook niet de bedoeling zijn ;) w/
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220480977
AM die het gevoel heeft de controle kwijt te zijn. Tsja, het leven is niet altijd te regisseren. Misschien was het een wat minder geslaagde verrassing, maar ik kan me niet voorstellen dat de verrassing niet vanuit de beste intenties van Julia, Maarten en haar vriendinnen kwam.

En dan nu boos zijn, omdat haat kasten vol zitten, omdat Maarten de vriezer voltooide met vis. Dat zijn ook wel wereldproblemen!
pi_220480978
Tja je mag geen diagnoses stellen op dit forum en toch heb ik dat vermoeden wel bij AM en dan kan ik me voorstellen dat het enorm lastig moet zijn geweest.
pi_220480979
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:27 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik gastmod even en pas het voor je aan! Ik ga even op de stoel van de SHO-mods zitten en zeggen dat je hier in het vervolg ook prima een TR voor mag zetten, dat is echt niet alleen bij stomme posts maar ook voor dit soort dingen waar een mod even een mod-actie moet doen.

Straks vieren we het 200e topic een topic te vroeg, dat kan toch ook niet de bedoeling zijn ;) w/
🎂 ik stuur even mijn adres door!
  woensdag 1 april 2026 @ 10:31:51 #20
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220480981
AM, ziet ze zelf nog steeds niet in dat ze therapie nodig heeft? Ze zegt zelf dat ze geen controle voelt en als dat niet lukt vandaag dan gaat ze offline. Ze heeft zooooveel issues! Ga offline en regel een echte psycholoog ipv die zelfbenoemde tuthola's.
pi_220480990
Ik heb echt geen medelijden met AM. Jarenlang alles van je kinderen online zetten, ze niet de verjaardag gunnen die zij zelf graag willen, en nu zelf beledigd zijn omdat je dag anders verliep dan je dacht? En nu is het ineens wel privé? Dat zou het ondergoed van je pubermeiden ook moeten zijn.
En nogmaals; ik denk dat ze zo ver heen is dat ze echt niet meer functioneert als ze niet zelf de controle heeft.
Dat het zo ver is gekomen, dat vind ik sneu voor haar, maar nog veel meer voor haar kinderen.
pi_220480994
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:
AM die het gevoel heeft de controle kwijt te zijn. Tsja, het leven is niet altijd te regisseren. Misschien was het een wat minder geslaagde verrassing, maar ik kan me niet voorstellen dat de verrassing niet vanuit de beste intenties van Julia, Maarten en haar vriendinnen kwam.

En dan nu boos zijn, omdat haat kasten vol zitten, omdat Maarten de vriezer voltooide met vis. Dat zijn ook wel wereldproblemen!
Ik kan me ook haast niet voorstellen dat er iets gekozen is wat AM niet leuk zou vinden. Zij kennen haar en haar drang naar controle toch ook?
  woensdag 1 april 2026 @ 10:35:06 #23
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_220480998
Het fijne aan dat wat ze nu doet is dat mensen gaan speculeren. Dus stonden haar ouders voor de deur, stond er een interventiecoach voor de deur?
In ieder geval had ze geen controle. En die haatberichten is toch vast niet meer dan waar ben je, waarom deel je niets. En ja ergens zorgt ze daar zelf voor dat ze die berichten krijgt door normaal bijna 24/7 in beroerde content te voorzien.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_220481019
Kleuter Am ,ze lijkt op Lot.
Weet ze ook eens hoe het voelt wat haar kinderen wel en niet mogen omdat Am dat zo wil.

Haar ouders zullen wel op de stoep hebben gestaan.

Vooral niet delen hoor Am ga maar weer verder met je huishouden waar je je zo aan vast klampt . Waar geen structuur in zit en smoezelig is. Brrrr .Gooi je vuile watertankkie maar in je wasbak waar je smiddags weer je aardappels in staat te wassen. 🤪 En je douche staat schoon te maken met je uggies aan die je daarna vergeet uit te doen en vervolgens buiten mee loop. Of de bedden verschoon die geen minuut lucht hebben gehad zonder dekbedhoes en lekker buiten hang.
Of die planner vol plan met rustuur,terwijl half nederland een agenda op zijn telefoon heeft.
We leven in 2026 annie niet in 1983.
pi_220481025
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik heb echt geen medelijden met AM. Jarenlang alles van je kinderen online zetten, ze niet de verjaardag gunnen die zij zelf graag willen, en nu zelf beledigd zijn omdat je dag anders verliep dan je dacht? En nu is het ineens wel privé? Dat zou het ondergoed van je pubermeiden ook moeten zijn.
En nogmaals; ik denk dat ze zo ver heen is dat ze echt niet meer functioneert als ze niet zelf de controle heeft.
Dat het zo ver is gekomen, dat vind ik sneu voor haar, maar nog veel meer voor haar kinderen.
Vandaag (of morgen) weer reclame voor snuks stond in de planner 🙄
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')