quote:Op woensdag 1 april 2026 07:38 schreef Lenny77 het volgende:
Dat komt wel eens voor ja![]()
Dan moet ik maar 3 dingen en weiger dat ranzige mandje dan vast te houden.. maar gaandeweg zie je dingen die je ook nog moet hebben en dan sta je dus inderdaad als een stapeldebiel aan de kassa
Het is bij mij een combi van deze 2 dingen. Soms inderdaad toch meer kopen dan je had bedacht, vaak het feit dat ze alleen maar van die domme rolmandjes hebben. wtf... Als ik wil rollen neem ik wel een kar. Wie heeft die onzin bedacht?quote:Op woensdag 1 april 2026 08:21 schreef Hetekip het volgende:
Fuck die kut mandjes. Zeker die wat je op de grond achter je aan kan laten rollen. Wat een debiel ben je dan.
Tas is gewoon de beste manier. Is van jou, heeft niet iedereen met zijn klauwen aangezeten, kun je meteen inpakken bij de zelfscan en de auto in smijten, en daarna gewoon in ene keer eruit pakken en thuis neerleggen. Geen gedoe.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
[..]
Het is bij mij een combi van deze 2 dingen. Soms inderdaad toch meer kopen dan je had bedacht, vaak het feit dat ze alleen maar van die domme rolmandjes hebben. wtf... Als ik wil rollen neem ik wel een kar. Wie heeft die onzin bedacht?
Gelukkig ben ik meestal in winkels waar je kan zelfscannen, dan gaat het gelijk de tas in.
Ah, je hebt mij ontmoet..quote:Op woensdag 1 april 2026 04:35 schreef raptorix het volgende:
die ware het een circus act is hun armen gebruiken om massaal producten te stapelen
dat is het privilege als je een blanke man bent van boven de reljeugd leeftijd. Dan mag je zoiets gewoon doen van de AH kassadamesquote:Op woensdag 1 april 2026 08:34 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er nou weer mis met een mandje?![]()
Die pak ik gewoon standaard, alleen ben ik één of twee keer teruggefloten toen ik hem mee naar buiten nam om de boel in de fietstassen te gooien, maar bij AH kraait daar eigenlijk geen haan naar
Deze logica klopt niet, want als je toch een doos wilt gebruiken (deden wij vroeger ook altijd), dan ken je beter een mandje pakken, want dan kan je het bij de Kassa gelijk in de doos doen, overigens heb ik zelf ALTIJD een rugtas bij me. Tip: Leg wat van die grote shoppingbag tassen achter in je auto, tasjes koop ik trouwens zelf ook nooit.quote:Op woensdag 1 april 2026 15:45 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
[..]
Ah, je hebt mij ontmoet..
Mijn reden is dat ik nooit een tas meeneem, en van dat mandje moet het toch in de auto komen ( of thuis komen als ik lopend ben) Ik vind het onzin en slecht voor het milieu om steeds weer een plastic zak te kopen. Dus ik snaai altijd een kartonnen doosje mee om het spul in te doen. Maar als je me met zo'n balanceer act ziet lopen dan heb ik dat doosje nog niet gevonden.
pro tip: als er geen doosjes zijn ga naar de bierafdeling en jat er een van onder de halve liters klok bier weg.
bij veel supermarkten zijn er geen doosjes bij de kassa of ze zijn altijd op, dus ik vraag er altijd een van een vakkenvuller of pak er zelf een in de winkel, zoals hierboven beschreven. Ik doe dit al sinds 2015 en tot nu toe heb ik een 99,9% success rate, met andere woorden in al die jaren is het slechts 1 of 2 keer voorgekomen dat ik geen doos had bij het verlaten van de winkel. Vandaar dat helemaal niks zelf meenemen er ingesleten is. 9 van de 10 keer heb ik wel iets in de auto liggen, maar dat is niet nodigquote:Op woensdag 1 april 2026 16:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Deze logica klopt niet, want als je toch een doos wilt gebruiken (deden wij vroeger ook altijd), dan ken je beter een mandje pakken, want dan kan je het bij de Kassa gelijk in de doos doen, overigens heb ik zelf ALTIJD een rugtas bij me. Tip: Leg wat van die grote shoppingbag tassen achter in je auto, tasjes koop ik trouwens zelf ook nooit.
Waar ik mij over verbaas is waarom pensionados op zaterdag boodschappen doen wanneer het rete druk is.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:19 schreef raptorix het volgende:
Aan de andere kant van het spectrum heb je dan weer bejaarden die met zo een enorme winkelkar 2 boodschapjes gaan doen, ter info hier zijn de winkels zo smal dat je nauwelijks een winkelwagen kunt passeren als die in het gangpad staat.
Doet mij denken aan het vleesmandje van je zus.quote:Op woensdag 1 april 2026 15:19 schreef Kottnauer het volgende:
Onder in de mandjes ligt vaak zo’n laagje plakkerige prut.
maar dat ligt aan de winkelquote:Op woensdag 1 april 2026 08:19 schreef raptorix het volgende:
Aan de andere kant van het spectrum heb je dan weer bejaarden die met zo een enorme winkelkar 2 boodschapjes gaan doen, ter info hier zijn de winkels zo smal dat je nauwelijks een winkelwagen kunt passeren als die in het gangpad staat.
Dit doe ik ookquote:Op woensdag 1 april 2026 20:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik loop altijd met een plastic tasje de winkel in en dan gooi ik al winkelend die tas vol. Geen mandje nodig. Zelfscanner mee en ik hoef niets meer uit te pakken tot ik thuis ben
Vorig jaar, oud echtpaar, staat wat te bekijken, kar dwars naast hun in het gang pad.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:55 schreef Isdatzo het volgende:
Verder lekker boeiend hoe anderen hun boodschappen doen, als ze mij maar niet in de weg lopen
Dat is wel echt een heel cool verhaal, ik wil zo'n waardevol leven.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Vorig jaar, oud echtpaar, staat wat te bekijken, kar dwars naast hun in het gang pad.
Ik: excuseer,
Zij lijkt mij heel zuur aan
Ik: (heeeeel nichterig) pas maar op, als de klok slaat blijft je gezicht zo staan
Zij stoot haar man aan. Zeg jij nou ook eens wat
Hij: maak niet uit, dat is al gebeurd
Sowieso godsgruwelijk irritant wanneer mensen niet het kleine beetje fatsoen kunnen opbrengen om de doorgang enigszins vrij te houden, of in elk geval plaats te maken wanneer anderen ergens langs willen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Vorig jaar, oud echtpaar, staat wat te bekijken, kar dwars naast hun in het gang pad.
Ik: excuseer,
Zij lijkt mij heel zuur aan
Ik: (heeeeel nichterig) pas maar op, als de klok slaat blijft je gezicht zo staan
Zij stoot haar man aan. Zeg jij nou ook eens wat
Hij: maak niet uit, dat is al gebeurd
Dit dus.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sowieso godsgruwelijk irritant wanneer mensen niet het kleine beetje fatsoen kunnen opbrengen om de doorgang enigszins vrij te houden, of in elk geval plaats te maken wanneer anderen ergens langs willen.
Dat je onbedoeld in de weg staat kan iedereen overkomen, maar als je dat doorhebt dan zet je toch even een stapje opzij?
Mijn tolerantie voor, en geduld met, asociaal gedrag neemt echt evenredig af met hoe ouder ik word
Neeeeequote:Op vrijdag 3 april 2026 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit dus.
En ik ben zo’n loser met rolmandje
Evenwijdig aan het gangpad. Misschien ben jij de enige Nederlander die wel met die ondingen weet om te gaan?quote:en ben me er altijd van bewust dus hij staat nooit overdwars. Altijd direct horizontaal (verticaal? idk) aan het pad aan de zijkant.
Samequote:Niets zo irritant als mensen die het hele pad blokken en ook nog eens geïrriteerd zijn als je er langs wil. Ik duw die karren vaak gewoon opzij zonder iets te zeggen.
Liever word ik niet opgehangen als gebruiker van zo’n mandje,quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neeeee!!!
De debiel die die geïntroduceerd heeft in het Nederlandse supermarktlandschap moeten ze echt aan de hoogste boom knopen. En dan liefst nog een hogere boom. Mensen kunnen er gewoon niet mee omgaan. Ik weiger ze te gebruiken.
[..]
Evenwijdig aan het gangpad. Misschien ben jij de enige Nederlander die wel met die ondingen weet om te gaan?
[..]
Same
Überhaupt mensen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Liever word ik niet opgehangen als gebruiker van zo’n mandje,.
Maar juist omdat ik me extreem irriteer aan mensen die hele paden blokken met hun winkelkar, hun rolmandje, of gewoon met zichzelf en hun lijf, kan inderdaad wél met zo’n mandje omgaan.
Hadden die Chinezen dat niet net geopend? Ff zoeken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze zouden een supermarkt moeten uitvinden zonder die onwezens
Ik stond van de week uiteraard per ongeluk in de weg met mijn kar (die gebruik ik niet zo vaak), dus een ouder medemens haalde hem aan de kant. Dat had ik door, dus ik even vriendelijk excuses maken voor het in de weg staan. Mijn fout, kan gebeuren. Krijg ik zo'n sneer van die ouwe trol, "Ja hij stond recht voor het vak" met boos gezicht. Dat weet ik, daarom maakte ik vriendelijk excuses, zure oude takquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sowieso godsgruwelijk irritant wanneer mensen niet het kleine beetje fatsoen kunnen opbrengen om de doorgang enigszins vrij te houden, of in elk geval plaats te maken wanneer anderen ergens langs willen.
Dat je onbedoeld in de weg staat kan iedereen overkomen, maar als je dat doorhebt dan zet je toch even een stapje opzij?
Mijn tolerantie voor, en geduld met, asociaal gedrag neemt echt evenredig af met hoe ouder ik word
Iedere dag broerquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat je er nooit komt???? Ja zo kan ik het ook pikkebaas
dat is je innerlijke dier wat snakt naar rechtvaardig maar beestachtig geweld, dat verlangen groeit met de leeftijdquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Anders is het teveel tillenquote:
Een studente heeft dat destijds bedacht als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neeeee!!!
De debiel die die geïntroduceerd heeft in het Nederlandse supermarktlandschap moeten ze echt aan de hoogste boom knopen. En dan liefst nog een hogere boom. Mensen kunnen er gewoon niet mee omgaan. Ik weiger ze te gebruiken.
[..]
Evenwijdig aan het gangpad. Misschien ben jij de enige Nederlander die wel met die ondingen weet om te gaan?
[..]
Same
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |