abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220479691
Echt ik vraag me werkelijk af wat er in die mensen omgaat, nu kan ik me nog voorstellen dat als je 1 of twee dingen moet hebben dat je dat niet doet, maar ik zie dus regelmatig debielen die ware het een circus act is hun armen gebruiken om massaal producten te stapelen en dan heel onhandig door de winkel bewegen, en of het nog niet erg genoeg is dat de boel uit kun klauwen flikkert zodat personeel weer mag komen opdraven om de zooi op te ruimen.

Kan iedereen een reden bedenken waarom je dat in godsnaam zou willen doen?

Bonusklacht: Volgens mij zijn dit ook de zelfde debielen die hun pinpas in hun mond houden omdat ze hun klauwen vol hebben.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220479948
Fipo
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 07:38:14 #3
441859 crew  Lenny77
pi_220479963
Dat komt wel eens voor ja :@

Dan moet ik maar 3 dingen en weiger dat ranzige mandje dan vast te houden.. maar gaandeweg zie je dingen die je ook nog moet hebben en dan sta je dus inderdaad als een stapeldebiel aan de kassa ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220480126
Aan de andere kant van het spectrum heb je dan weer bejaarden die met zo een enorme winkelkar 2 boodschapjes gaan doen, ter info hier zijn de winkels zo smal dat je nauwelijks een winkelwagen kunt passeren als die in het gangpad staat.
  woensdag 1 april 2026 @ 08:21:06 #5
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220480137
Ik doe mijn pinpas ook weleens in mijn mond als ik mijn helm vast heb en het even beter uitkomt.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220480139
Fuck die kut mandjes. Zeker die wat je op de grond achter je aan kan laten rollen. Wat een debiel ben je dan.

Ik merk ook dat steeds minder supermarkten mandjes hebben, en ik ga geen kar voor vijf dingen pakken. Soms heb ik een tas bij me en zo niet dan stapel ik het wel op met mijn armen.

Jij mag daar van vinden wat je wil maar mensen hebben minder last van mij dan van die bejaarden die denken dat de winkel van hun is.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  woensdag 1 april 2026 @ 08:22:02 #7
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220480142
Ga niet mijn Shoei Neotec 3 onbeheerd achterlaten. Ding kostte me 700 euro ofzo, praktisch net zoveel als mijn vorige motor kostte.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 08:34:57 #8
284411 crew  heywoodu
pi_220480184
Wat is er nou weer mis met een mandje? :D :'(

Die pak ik gewoon standaard, alleen ben ik één of twee keer teruggefloten toen ik hem mee naar buiten nam om de boel in de fietstassen te gooien, maar bij AH kraait daar eigenlijk geen haan naar :+
pi_220480213
Omdat ze voor één ding naar de supermarkt gingen, maar hun ruggengraat van pudding gemaakt is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 1 april 2026 @ 08:48:08 #10
44959 Spaceman_Spiff
Erg vaag vandaag
pi_220480231
Ik doe dat ook, dan weet ik zeker dat ik alles zonder mandje in m'n armen naar de auto kan dragen, en niet dat ik te veel in een mandje heb zitten om in m'n handen te kunnen dragen.

Tenminste, die keren dat ik niet met een tasje door de winkel loop en het tijdens het zelf scannen alles meteen in de tas stop.
  woensdag 1 april 2026 @ 08:51:19 #11
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220480244
Rolmandjes zijn idd voor losers, gewoon tillen.
Overigens doe ik het ook welleens dat ik zonder mandje ga, maar dan loop ik langs producten die ik me dan toch ineens bedenk nodig te hebben.
en dan is het soms een jongleer act om bij de kassa te komen ja..

kom vechten dan
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220480251
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 07:38 schreef Lenny77 het volgende:
Dat komt wel eens voor ja :@

Dan moet ik maar 3 dingen en weiger dat ranzige mandje dan vast te houden.. maar gaandeweg zie je dingen die je ook nog moet hebben en dan sta je dus inderdaad als een stapeldebiel aan de kassa ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:21 schreef Hetekip het volgende:
Fuck die kut mandjes. Zeker die wat je op de grond achter je aan kan laten rollen. Wat een debiel ben je dan.
Het is bij mij een combi van deze 2 dingen. Soms inderdaad toch meer kopen dan je had bedacht, vaak het feit dat ze alleen maar van die domme rolmandjes hebben. wtf... Als ik wil rollen neem ik wel een kar. Wie heeft die onzin bedacht?

Gelukkig ben ik meestal in winkels waar je kan zelfscannen, dan gaat het gelijk de tas in.
pi_220480261
Hier 1 mand voor dit topic :D :7

Ook in moeilijke tijden.
pi_220480326
Dit ben ik vaak _O_ Tevens nog nooit iets laten vallen. Vroeger gewoon Tetris gespeeld op de Nintendo DS. _O_

Kan je niets aan doen... want ik ga alleen voor een fles Spa Rood de winkel in, maar onderweg wordt je verleid door een appel, een bak Griekse yoghurt, een frikandelbroodje, 2 blikskes Red Bull, een fles koffiesiroop en een doos mueslirepen... en dan zitten je klauwen vol -O-
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  woensdag 1 april 2026 @ 09:38:03 #15
511221 Hetekip
Depressief
pi_220480527
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:53 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]
[..]
Het is bij mij een combi van deze 2 dingen. Soms inderdaad toch meer kopen dan je had bedacht, vaak het feit dat ze alleen maar van die domme rolmandjes hebben. wtf... Als ik wil rollen neem ik wel een kar. Wie heeft die onzin bedacht?

Gelukkig ben ik meestal in winkels waar je kan zelfscannen, dan gaat het gelijk de tas in.
Tas is gewoon de beste manier. Is van jou, heeft niet iedereen met zijn klauwen aangezeten, kun je meteen inpakken bij de zelfscan en de auto in smijten, en daarna gewoon in ene keer eruit pakken en thuis neerleggen. Geen gedoe.

Fuck die rolmandjes
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220481193
Geen zelfscan gebruiken :')

Bij grote boodschappen een kar waar al je tassen in staan die je direct vol kunt laden, bij even tussendoor een boodschapje doen fungeert je tas dan ook direct als mandje. Ideaal.

Moet je trouwens wel met een handscanner kunnen scannen. Mensen die bij zo'n kassa aan het einde nog alles gaan scannen snap ik nog minder dan de mensen die met zo'n stapel rondlopen. Het hele voordeel van zelfscannen is dat je tijdens het winkelen je tas al in kunt pakken.

[ Bericht 31% gewijzigd door Irritatie100 op 01-04-2026 12:13:29 ]
pi_220483312
Onder in de mandjes ligt vaak zo’n laagje plakkerige prut.
pi_220483525
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 04:35 schreef raptorix het volgende:
die ware het een circus act is hun armen gebruiken om massaal producten te stapelen
Ah, je hebt mij ontmoet..

Mijn reden is dat ik nooit een tas meeneem, en van dat mandje moet het toch in de auto komen ( of thuis komen als ik lopend ben) Ik vind het onzin en slecht voor het milieu om steeds weer een plastic zak te kopen. Dus ik snaai altijd een kartonnen doosje mee om het spul in te doen. Maar als je me met zo'n balanceer act ziet lopen dan heb ik dat doosje nog niet gevonden.

pro tip: als er geen doosjes zijn ga naar de bierafdeling en jat er een van onder de halve liters klok bier weg.
The Sequel
  woensdag 1 april 2026 @ 15:46:54 #19
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220483560
MAND!
pi_220483617
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:34 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er nou weer mis met een mandje? :D :'(

Die pak ik gewoon standaard, alleen ben ik één of twee keer teruggefloten toen ik hem mee naar buiten nam om de boel in de fietstassen te gooien, maar bij AH kraait daar eigenlijk geen haan naar :+
dat is het privilege als je een blanke man bent van boven de reljeugd leeftijd. Dan mag je zoiets gewoon doen van de AH kassadames
The Sequel
pi_220483908
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:45 schreef Vaarsuvius2 het volgende:

[..]
Ah, je hebt mij ontmoet..

Mijn reden is dat ik nooit een tas meeneem, en van dat mandje moet het toch in de auto komen ( of thuis komen als ik lopend ben) Ik vind het onzin en slecht voor het milieu om steeds weer een plastic zak te kopen. Dus ik snaai altijd een kartonnen doosje mee om het spul in te doen. Maar als je me met zo'n balanceer act ziet lopen dan heb ik dat doosje nog niet gevonden.

pro tip: als er geen doosjes zijn ga naar de bierafdeling en jat er een van onder de halve liters klok bier weg.
Deze logica klopt niet, want als je toch een doos wilt gebruiken (deden wij vroeger ook altijd), dan ken je beter een mandje pakken, want dan kan je het bij de Kassa gelijk in de doos doen, overigens heb ik zelf ALTIJD een rugtas bij me. Tip: Leg wat van die grote shoppingbag tassen achter in je auto, tasjes koop ik trouwens zelf ook nooit.
pi_220483972
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:16 schreef raptorix het volgende:

[..]
Deze logica klopt niet, want als je toch een doos wilt gebruiken (deden wij vroeger ook altijd), dan ken je beter een mandje pakken, want dan kan je het bij de Kassa gelijk in de doos doen, overigens heb ik zelf ALTIJD een rugtas bij me. Tip: Leg wat van die grote shoppingbag tassen achter in je auto, tasjes koop ik trouwens zelf ook nooit.
bij veel supermarkten zijn er geen doosjes bij de kassa of ze zijn altijd op, dus ik vraag er altijd een van een vakkenvuller of pak er zelf een in de winkel, zoals hierboven beschreven. Ik doe dit al sinds 2015 en tot nu toe heb ik een 99,9% success rate, met andere woorden in al die jaren is het slechts 1 of 2 keer voorgekomen dat ik geen doos had bij het verlaten van de winkel. Vandaar dat helemaal niks zelf meenemen er ingesleten is. 9 van de 10 keer heb ik wel iets in de auto liggen, maar dat is niet nodig
The Sequel
pi_220484160
Omdat die klootviolen de mandjes nog wel eens buiten de poortjes willen zetten en ik meer meeneem dan ik had voorgenomen.
  woensdag 1 april 2026 @ 17:00:09 #24
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220484263
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:19 schreef raptorix het volgende:
Aan de andere kant van het spectrum heb je dan weer bejaarden die met zo een enorme winkelkar 2 boodschapjes gaan doen, ter info hier zijn de winkels zo smal dat je nauwelijks een winkelwagen kunt passeren als die in het gangpad staat.
Waar ik mij over verbaas is waarom pensionados op zaterdag boodschappen doen wanneer het rete druk is.

In de ochtendspits eens in alle rust gingen bekijken hoe de kaartjesautomaat werkt is goddank voorbij met de OV chipkaart
  woensdag 1 april 2026 @ 20:12:53 #25
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_220485911
Ik loop altijd met een plastic tasje de winkel in en dan gooi ik al winkelend die tas vol. Geen mandje nodig. Zelfscanner mee en ik hoef niets meer uit te pakken tot ik thuis ben ^O^
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_220497919
die rolmandjes zijn gewoon kut, je breekt je nek over al die debielen die dat achter zich aan sleuren
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 12:15:40 #27
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220498613
Jeetje TS, het lijkt mij nog vervelender om je je daar aan te storen.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220499422
Ik hoef alleen Schultenbrau bier te hebben dus geen mandje, ff wat blikjes stapelen ff afrekenen en snel naar huis
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:02:39 #29
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220500965
Karremans hier
nooit een mandje
pi_220501057
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:19 schreef Kottnauer het volgende:
Onder in de mandjes ligt vaak zo’n laagje plakkerige prut.
Doet mij denken aan het vleesmandje van je zus.
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:23:48 #31
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220501087
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:19 schreef raptorix het volgende:
maar dat ligt aan de winkel
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220501204
Check, en dan toch met 10 artikelen toch maar een mandje halen... of als je geluk hebt vind je een doos waar alles in past zodat je die mee kan nemen. :)

Vaak scoor ik een doos, scheelt weer een tasje kopen en oud papier kan altijd met oud papier mee! *)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:54:10 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220501267
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik loop altijd met een plastic tasje de winkel in en dan gooi ik al winkelend die tas vol. Geen mandje nodig. Zelfscanner mee en ik hoef niets meer uit te pakken tot ik thuis ben ^O^
Dit doe ik ook _O_

En als ik vanuit werk kom dan eerst m'n laptoptas volstoppen en ondertussen kijkt iedereen naar je alsof je de appie leeg aan het jatten bent maar ongevoelig voor sociale druk als ik ben heb ik daar volledig schijt aan :6
Huilen dan.
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:55:22 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220501272
Verder lekker boeiend hoe anderen hun boodschappen doen, als ze mij maar niet in de weg lopen
Huilen dan.
  vrijdag 3 april 2026 @ 19:06:45 #35
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220501322
quote:
8s.gif Op vrijdag 3 april 2026 18:55 schreef Isdatzo het volgende:
Verder lekker boeiend hoe anderen hun boodschappen doen, als ze mij maar niet in de weg lopen
Vorig jaar, oud echtpaar, staat wat te bekijken, kar dwars naast hun in het gang pad.
Ik: excuseer,
Zij lijkt mij heel zuur aan
Ik: (heeeeel nichterig) pas maar op, als de klok slaat blijft je gezicht zo staan
Zij stoot haar man aan. Zeg jij nou ook eens wat
Hij: maak niet uit, dat is al gebeurd
  vrijdag 3 april 2026 @ 19:10:41 #36
503746 Hogwarts
School of swag
pi_220501342
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Vorig jaar, oud echtpaar, staat wat te bekijken, kar dwars naast hun in het gang pad.
Ik: (heeeeel nichterig) pas maar op, als de klok slaat blijft je gezicht zo staan
Dat is wel echt een heel cool verhaal, ik wil zo'n waardevol leven.
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 19:11:14 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220501349
Soms ga je voor 1 of 2 dingen en kom je tussen die 1 of 2 dingen 10 andere dingen tegen die je eigenlijk ook wil hebben maar je hebt geen zin om helemaal terug te lopen voor een mandje en dan krijg je die circusact

Volstrekt logisch gedrag

Derhalve onterechte klacht

Ik zeg opgelost en slotje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 3 april 2026 @ 19:14:24 #38
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220501369
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Sowieso godsgruwelijk irritant wanneer mensen niet het kleine beetje fatsoen kunnen opbrengen om de doorgang enigszins vrij te houden, of in elk geval plaats te maken wanneer anderen ergens langs willen.

Dat je onbedoeld in de weg staat kan iedereen overkomen, maar als je dat doorhebt dan zet je toch even een stapje opzij?

Mijn tolerantie voor, en geduld met, asociaal gedrag neemt echt evenredig af met hoe ouder ik word :')
Huilen dan.
  vrijdag 3 april 2026 @ 19:26:03 #39
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220501448
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Sowieso godsgruwelijk irritant wanneer mensen niet het kleine beetje fatsoen kunnen opbrengen om de doorgang enigszins vrij te houden, of in elk geval plaats te maken wanneer anderen ergens langs willen.

Dat je onbedoeld in de weg staat kan iedereen overkomen, maar als je dat doorhebt dan zet je toch even een stapje opzij?

Mijn tolerantie voor, en geduld met, asociaal gedrag neemt echt evenredig af met hoe ouder ik word :')
Dit dus.

En ik ben zo’n loser met rolmandje en ben me er altijd van bewust dus hij staat nooit overdwars. Altijd direct horizontaal (verticaal? idk) aan het pad aan de zijkant. Niets zo irritant als mensen die het hele pad blokken en ook nog eens geïrriteerd zijn als je er langs wil. Ik duw die karren vaak gewoon opzij zonder iets te zeggen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 3 april 2026 @ 19:39:16 #40
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220501549
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dit dus.

En ik ben zo’n loser met rolmandje
Neeeee :'( !!!

De debiel die die geïntroduceerd heeft in het Nederlandse supermarktlandschap moeten ze echt aan de hoogste boom knopen. En dan liefst nog een hogere boom. Mensen kunnen er gewoon niet mee omgaan. Ik weiger ze te gebruiken :{w .

quote:
en ben me er altijd van bewust dus hij staat nooit overdwars. Altijd direct horizontaal (verticaal? idk) aan het pad aan de zijkant.
Evenwijdig aan het gangpad. Misschien ben jij de enige Nederlander die wel met die ondingen weet om te gaan?
quote:
Niets zo irritant als mensen die het hele pad blokken en ook nog eens geïrriteerd zijn als je er langs wil. Ik duw die karren vaak gewoon opzij zonder iets te zeggen.
Same _O_
Huilen dan.
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 19:42:23 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220501568
ik heb nooit irritaties in de supermarkt
  vrijdag 3 april 2026 @ 19:44:24 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220501589
quote:
88s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:42 schreef sp3c het volgende:
ik heb nooit irritaties in de supermarkt
Omdat je er nooit komt???? Ja zo kan ik het ook pikkebaas
Huilen dan.
  vrijdag 3 april 2026 @ 19:56:41 #43
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220501712
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De debiel die die geïntroduceerd heeft in het Nederlandse supermarktlandschap moeten ze echt aan de hoogste boom knopen. En dan liefst nog een hogere boom. Mensen kunnen er gewoon niet mee omgaan. Ik weiger ze te gebruiken :{w .
[..]
Evenwijdig aan het gangpad. Misschien ben jij de enige Nederlander die wel met die ondingen weet om te gaan?
[..]
Same _O_
Liever word ik niet opgehangen als gebruiker van zo’n mandje, ;(.

Maar juist omdat ik me extreem irriteer aan mensen die hele paden blokken met hun winkelkar, hun rolmandje, of gewoon met zichzelf en hun lijf, kan inderdaad wél met zo’n mandje omgaan.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220501743
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Liever word ik niet opgehangen als gebruiker van zo’n mandje, ;(.

Maar juist omdat ik me extreem irriteer aan mensen die hele paden blokken met hun winkelkar, hun rolmandje, of gewoon met zichzelf en hun lijf, kan inderdaad wél met zo’n mandje omgaan.
Überhaupt mensen.
  vrijdag 3 april 2026 @ 20:03:06 #45
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220501756
Users die denken dat in een supermarkt winkelen met of zonder mandje een ontspannende bezigheid hoort te zijn :') (!)
Le Diable
pi_220501757
Ik neem altijd zo’n klein karretje met een vlag.
  vrijdag 3 april 2026 @ 20:07:53 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220501806
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:59 schreef nostra het volgende:

[..]
Überhaupt mensen.
Ze zouden een supermarkt moeten uitvinden zonder die onwezens :{w
Huilen dan.
pi_220501812
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ze zouden een supermarkt moeten uitvinden zonder die onwezens :{w
Hadden die Chinezen dat niet net geopend? Ff zoeken.
pi_220501827
Hm, zo te zien bij een idee gebleven.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 april 2026 @ 20:27:13 #50
284411 crew  heywoodu
pi_220501927
quote:

[..]

Ik stond van de week uiteraard per ongeluk in de weg met mijn kar (die gebruik ik niet zo vaak), dus een ouder medemens haalde hem aan de kant. Dat had ik door, dus ik even vriendelijk excuses maken voor het in de weg staan. Mijn fout, kan gebeuren. Krijg ik zo'n sneer van die ouwe trol, "Ja hij stond recht voor het vak" met boos gezicht. Dat weet ik, daarom maakte ik vriendelijk excuses, zure oude tak :(

Ik had gelijk deze in mijn hoofd.

Bekijk deze YouTube-video
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 20:54:13 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220502164
quote:
8s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Omdat je er nooit komt???? Ja zo kan ik het ook pikkebaas
Iedere dag broer
  vrijdag 3 april 2026 @ 20:55:53 #52
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220502181
quote:

[..]

dat is je innerlijke dier wat snakt naar rechtvaardig maar beestachtig geweld, dat verlangen groeit met de leeftijd
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 3 april 2026 @ 20:56:31 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220502188
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
Iedere dag broer
Wollah strijder _O_
Huilen dan.
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 21:50:38 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220502591
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wollah strijder _O_
Anders is het teveel tillen -O-
pi_220503106
Bezorgdienst. Opgelost, slotje.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_220503706
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2026 19:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]
[..]
Same _O_
Een studente heeft dat destijds bedacht als ik me niet vergis.
  Forum Admin zaterdag 4 april 2026 @ 07:37:25 #57
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_220503887
Sommige winkels verplichten zo'n mandje of kar.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')