Ja dat zeg ik, je hebt het gewoon apart verwoord.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, dat krijgt elke man en dan is ook maar goed ook.
De rode vlag is hij in dat kraambed alsof hij is bevallen. Alsof hij het middelpunt is, niet zijn vrouw of kind. Geen baby, geen vrouw geen kraamhulp op de foto. Dat is raar.
Is dat zo?quote:Op donderdag 9 april 2026 10:38 schreef MissButterflyy het volgende:
Het lijkt vooral een onzeker typetje dat van aandacht houdt.
Het ego was natuurlijk zwaar gekrenkt toen zij niet meer met hem verder wilde.
Nu moet hij leven met het feit dat hij de moeder van zijn kind heeft vermoord.
Zijn vriendin/vrouw wordt helemaal niet bij naam benoemd door hem, ze wordt alleen aangeduid met ‘ze’. Maar mss wilde ze niet prominent op social media aanwezig zijn.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De rode vlag is hij in dat kraambed alsof hij is bevallen. Alsof hij het middelpunt is, niet zijn vrouw of kind. Geen baby, geen vrouw geen kraamhulp op de foto. Dat is raar.
ze staat wel degelijk prominent op zijn FBquote:Op donderdag 9 april 2026 10:40 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Zijn vriendin/vrouw wordt helemaal niet bij naam benoemd door hem, ze wordt alleen aangeduid met ‘ze’. Maar mss wilde ze niet prominent op social media aanwezig zijn.
Dikke kans dat zij het uit had gemaakt ja, zo gaat het toch bijna altijd?quote:
Ja, op foto’s. Maar hij noemt haar nergens bij naam en zie ook geen tags of hoe je dat ook noemt.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze staat wel degelijk prominent op zijn FB
dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk
Hij komt qua beelden, geluid en posts wel redelijk egocentrisch over ja, zeg ik met psychologie van de koude grond. Nu zijn het ook wel zijn eigen social media, maar het viel me wel op dat de naam van zijn partner echt nergens wordt/werd genoemd, ook bij aankondigingen van verlovingen etc. Maar misschien is dat later aangepast of een bewuste keuze vanuit haar geweest.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 9 april 2026 10:40 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Zijn vriendin/vrouw wordt helemaal niet bij naam benoemd door hem, ze wordt alleen aangeduid met ‘ze’. Maar mss wilde ze niet prominent op social media aanwezig zijn.
Als accessoire en melkkoe van zijn ideale leven…quote:Op donderdag 9 april 2026 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze staat wel degelijk prominent op zijn FB
dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk
quote:Op donderdag 9 april 2026 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat de familieplanner de prullenbak in kan allen @:zipportal
Zal wel weer een psychose hebben gehad. Helemaal hip tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben benieuwd wat hij er zelf over te zeggen heeft in de rechtszaal.
Hij heeft zich daarna niet aangegeven maar een poging gedaan verder te gaan met zijn leven, zo lijkt het.
De omstandigheden zijn inderdaad wel apart, het zal waarschijnlijk geen overduidelijk signaal van geweld zijn zoals steek- of schotwonden zou je zeggen, want dan zou je als partner al wel eerder in beeld komen als potentiële dader.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben benieuwd wat hij er zelf over te zeggen heeft in de rechtszaal.
Hij heeft zich daarna niet aangegeven maar een poging gedaan verder te gaan met zijn leven, zo lijkt het.
Misschien leek het of ze zelfmoord had gepleegd.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De omstandigheden zijn inderdaad wel apart, het zal waarschijnlijk geen overduidelijk signaal van geweld zijn zoals steek- of schotwonden zou je zeggen, want dan zou je als partner al wel eerder in beeld komen als potentiële dader.
Stond ook in de Telegraaf, dat ze in eerste instantie niet wisten wat de doodsoorzaak was. Misdrijf, zelfmoord of natuurlijke dood.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien leek het of ze zelfmoord had gepleegd.
Op geen stijl is er nog een stukje te zien. Hoe hij een vrouw mept.. onder het mom van zelfverdedigingslessen. https://www.geenstijl.nl/5189313/clen-verkleijquote:Op donderdag 9 april 2026 12:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, jammer. Had die wel willen zien. Hij kwam daar drammerig over in ieder geval las ik.
Die vrouw zal zich nu ook wel vreemd voelen. Door iedereen hierover aangesproken worden en het gevoel hebben een gigantische kogel te hebben ontweken.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:06 schreef maily het volgende:
Aflevering Lang leve de liefde is offline gehaald.
Dat is de cao van de bank die dat mogelijk maakt..quote:Op donderdag 9 april 2026 09:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Grootste rode vlag is toch wel zijn 12 weken zwangerschapsverlof, inclusief foto van hem in bed met een zwangerschapskussen…
Op facebook nog genoeg te zien. Allemaal openbaar (quote:Op donderdag 9 april 2026 12:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, jammer. Had die wel willen zien. Hij kwam daar drammerig over in ieder geval las ik.
Misschien denkt ie nu alweer een soort fanbase op te kunnen bouwen voor de toekomst.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Op facebook nog genoeg te zien. Allemaal openbaar ()
Amenquote:Op donderdag 9 april 2026 12:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ik vind mensen die nu gaan reageren op oude reacties op social media van die zak evengoed ontzettend sneu..
'Truusje' feliciteerde de klootzak een jaar geleden ergens mee en dan heb je nu zo'n 'Bertha 12' die haar er even op moet wijzen dat ze een moordenaar feliciteerde. Een ander die ze een jaar terug 'zo'n leuk stel noemde', krijgt nu de sneer 'dat ze zich beter even in kan lezen'. Of zelfs op pagina's van familieleden onder foto's waar hij bij op staat 'Ah daar heb je die moordenaar hoor!' plaatsen.
Wat een achterlijk volk is er toch
Moet hij eerst wel alle negatieve comments verwijderen.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:25 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Misschien denkt ie nu alweer een soort fanbase op te kunnen bouwen voor de toekomst.
Aangezien je overal doelgroepen voor hebt tegenwoordig en mensen alles wijs kunt maken. Kassaaaaaaa
Ik zou als ik haar was een goede fles champagne erop lostrekkenquote:Op donderdag 9 april 2026 12:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die vrouw zal zich nu ook wel vreemd voelen. Door iedereen hierover aangesproken worden en het gevoel hebben een gigantische kogel te hebben ontweken.
Dit.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ik vind mensen die nu gaan reageren op oude reacties op social media van die zak evengoed ontzettend sneu..
'Truusje' feliciteerde de klootzak een jaar geleden ergens mee en dan heb je nu zo'n 'Bertha 12' die haar er even op moet wijzen dat ze een moordenaar feliciteerde. Een ander die ze een jaar terug 'zo'n leuk stel' noemde, krijgt nu de sneer 'dat ze zich beter even in kan lezen'. Of zelfs op pagina's van familieleden onder foto's waar hij bij op staat 'Ah daar heb je die moordenaar hoor!' plaatsen.
Wat een achterlijk volk is er toch
Dit inderdaad. Daarbij snappen ze ook wel dat ze er helemaal niet over gaanquote:Op donderdag 9 april 2026 15:07 schreef TheVulture het volgende:
Op zich niet vreemd toch, denk dat men bij de familie al dusdanige wetenschap heeft dat deze Clen de dader is. Dan maak je je vooral druk over je eigen familieleden die zich niet (meer) kunnen verdedigen.
Je zou kunnen stellen dat ze een wat twijfelachtige smaak heeftquote:Op donderdag 9 april 2026 17:31 schreef TAmaru het volgende:
Ook leuk voor Iris Hond ... dat dan blijkt dat je mogelijk iets gehad hebt met een pedofiel en met een moordenaar.
Zelfs bij Iris gingen de nekharen ophoog staan…quote:Op donderdag 9 april 2026 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou kunnen stellen dat ze een wat twijfelachtige smaak heeft
Was niet meer dan een korte date voor op TV: "Er is op geen enkel moment sprake geweest van een relatie"quote:Op donderdag 9 april 2026 17:31 schreef TAmaru het volgende:
Ook leuk voor Iris Hond ... dat dan blijkt dat je mogelijk iets gehad hebt met een pedofiel en met een moordenaar.
Kans lijkt me klein.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:25 schreef TAmaru het volgende:
Ben heel benieuwd naar de details van deze zaak. Misschien is hij wel niet schuldig en was het een ongeluk of zelfmoord of is er geen sprake van doelbewuste moord. Hopelijk krijgen we later nog wat meer te horen.
Ik ben nu even aan het luisteren. Maar de beide vermoorde dames waren directe collega’s en één was zelfs secretaresse van de ander.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:14 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De nieuwe Sjon is uit. @:wereldgozer
Denk je toch aan een verband?quote:Op donderdag 9 april 2026 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben nu even aan het luisteren. Maar de beide vermoorde dames waren directe collega’s en één was zelfs secretaresse van de ander.
quote:Op donderdag 9 april 2026 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben nu even aan het luisteren. Maar de beide vermoorde dames waren directe collega’s en één was zelfs secretaresse van de ander.
In andere volgorde zou ik me daar iets bij kunnen voorstellen.quote:
Ja, die oudere vrouw was de PA van de partner van Clen.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die dader op de parkeerplaats hadden ze bijna meteen te pakken. Er werden daar vaker vrouwen lastig gevallen. Dan hadden ze die Clen toch ook meteen opgepakt?quote:Op donderdag 9 april 2026 17:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het toch raar hoor.
De jonge vrouw (partner van Clen) is als eerste gedood, waarvan eerst niet duidelijk was door wie, en de oudere vrouw die haar secretaresse was en waarmee ze een goede band had is een paar dagen later door een wildvreemde neergestoken op straat. En het was toen nog niet bekend dat Clen verdachte was. Begin bijna te denken dat ze meer wist ofzo…
Maar pure speculatie.
Ja, het is een bizar toeval dan.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die dader op de parkeerplaats hadden ze bijna meteen te pakken. Er werden daar vaker vrouwen lastig gevallen. Dan hadden ze die Clen toch ook meteen opgepakt?
Maar raar inderdaad.
Heb het gemeld bij de Televaag, familie heeft zojuist nog een oproep gedaan tot terughoudendheidquote:Op donderdag 9 april 2026 17:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, die oudere vrouw was de PA van de partner van Clen.
Sjon doet zijn best die naam niet te noemen, een of andere achterlijke van de montage zoemt bij de beelden nog ff in op een kaartje bij de bloemen…
Dat gebeurd toch wel vaker bij dit soort misdrijven, is eerder regel dan uitzondering.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom zit die trouwens in beperking?
Dat is normaal hoor, als je verdacht wordt van moord of doodslag.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom zit die trouwens in beperking?
Ik dacht dat zelfs die recht hadden op een uur bezoek per week. Dat het alleen opgelegd werd bij noodzaak.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor, als je verdacht wordt van moord of doodslag.
Mischien was er iets kinky gaande waar beide collega's ontmoetingen deden met dezelfde vluchteling.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, die oudere vrouw was de PA van de partner van Clen.
Sjon doet zijn best die naam niet te noemen, een of andere achterlijke van de montage zoemt bij de beelden nog ff in op een kaartje bij de bloemen…
Wie zijn “ze”?quote:Op donderdag 9 april 2026 19:29 schreef Memeowitz het volgende:
Oh gaan ze het weer over die boeg proberen. Verstandelijke beperking. Dat zijn 98% van die figuren man. Waarom niet permanent weren?
quote:Op donderdag 9 april 2026 19:29 schreef Memeowitz het volgende:
Oh gaan ze het weer over die boeg proberen. Verstandelijke beperking. Dat zijn 98% van die figuren man. Waarom niet permanent weren?
Ehm, het gaat hier niet over een verstandelijke beperking, dat staat echt helemaal nergens, dat maak jij er van.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:29 schreef Memeowitz het volgende:
Is dit echt zo? Dan kan de politie toch nooit concluderen dat er geen verband is???quote:Op donderdag 9 april 2026 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:
De Telegraaf, Sjon heeft contact gehad met het ABN AMRO kantoor. En ja, die bron is betrouwbaar.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Dan kan de politie toch nooit concluderen dat er geen verband is???
Ik twijfel of het waar is. Als eerst 1 vrouw wordt vermoord en iets later haar PA dan lijkt het erg onwaarschijnlijk dat er GEEN verband is.... Toeval bestaat maar dit....
Ik kijk geen filmpjes. Wat is de bron dat de 2e vrouw de PA was van de 1e? En is die bron betrouwbaar?
Ik trok een te gehaaste conclusie sorry. In de praktijk gebeurt de verstandelijke beperking-truc wel te vaak. Vandaar.quote:
Goede conclusies dan uit het onderzoek. NOT.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De Telegraaf, Sjon heeft contact gehad met het ABN AMRO kantoor. En ja, die bron is betrouwbaar.
Ze behandelen het in ieder geval nu nog als afzonderlijke zaken.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Goede conclusies dan uit het onderzoek. NOT.
Zoals gezegd: toeval bestaat maar dit is ongehoord onwaarschijnlijk dat het los staat van elkaar. Het kan. Maar de kans is zeer klein.
Terwijl de toevalskans minimaal is. Tenminste als het echt zo is dat ze niet enkel op "hetzelfde kantoor" werkten maar nauw samenwerkten. De conclusie van de politie dat het losstaat van elkaar is dan gebaseerd op een vreselijke fout of op kennis die wij niet hebben. Er is ook nog een kans dat de laatste info (de 2e PA van de 1e) gewoon niet klopt. Wordt vervolgd.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze behandelen het in ieder geval nu nog als afzonderlijke zaken.
De politie in Amsterdam de eerste moord, die in nieuw Vennep de tweede.
John van de heuvel zegt het toch echt in het filmpje.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Terwijl de toevalskans minimaal is. Tenminste als het echt zo is dat ze niet enkel op "hetzelfde kantoor" werkten maar nauw samenwerkten. De conclusie van de politie dat het losstaat van elkaar is dan gebaseerd op een vreselijke fout of op kennis die wij niet hebben. Er is ook nog een kans dat de laatste info (de 2e PA van de 1e) gewoon niet klopt. Wordt vervolgd.
Nou inspecteur Bart vertel eens wat jij denkt dan?quote:Op donderdag 9 april 2026 20:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Terwijl de toevalskans minimaal is. Tenminste als het echt zo is dat ze niet enkel op "hetzelfde kantoor" werkten maar nauw samenwerkten. De conclusie van de politie dat het losstaat van elkaar is dan gebaseerd op een vreselijke fout of op kennis die wij niet hebben. Er is ook nog een kans dat de laatste info (de 2e PA van de 1e) gewoon niet klopt. Wordt vervolgd.
Dit zaakje stinkt wat ik je brom.quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:29 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Nou inspecteur Bart vertel eens wat jij denkt dan?
Hier de financiën:quote:
Iemand is even door company info en het kadaster gegaan met compleet irrelevante infoquote:Op vrijdag 10 april 2026 09:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hier de financiën:
De zaak rond de overleden ABN AMRO-medewerkster L. blijft zich verder ontvouwen. De vrouw, die op 25 maart werd aangetroffen in haar miljoenenpand aan de Koninginneweg in Amsterdam, blijkt slachtoffer te zijn van een misdrijf.
Uit onderzoek van B blijkt dat het pand, met een waarde van zo’n ¤2,6 miljoen, op haar naam stond.
Verdachte met opvallend verleden
In deze zaak is Clen V. (achternaam bekend) in beeld als verdachte. Opvallend detail: hij verscheen eerder op televisie in het programma Lang Leve de Liefde en had hij ook een date met pianiste Iris Hond.
Volgens verschillende verhalen zou hij zich regelmatig voordoen als een succesvolle zakenman. Maar hoe zit dat eigenlijk echt? Wij zochten het uit.
Wat zeggen zijn bedrijven?
Clen blijkt eigenaar te zijn van twee bedrijven: Purpuz B.V. en Epik Holding B.V.
Purpuz B.V., opgericht in 2019, richt zich volgens de Kamer van Koophandel op het bevorderen van gezondheid, geluk en welzijn. Het bedrijf heeft volgens de meest recente cijfers (eind 2024) een eigen vermogen van iets meer dan ¤270.000, met nauwelijks schulden.
Epik Holding B.V., eveneens opgericht in 2019, fungeert als financiële holding. Hier ligt het eigen vermogen een stuk lager: ongeveer ¤16.554, met schulden van bijna ¤29.500.
Geen vastgoed op naam
Voor zover bekend bezit Clen zelf geen onroerend goed. Of hij daadwerkelijk verantwoordelijk is voor de dood van L, zal verder onderzoek moeten uitwijzen. De komende periode zal daar meer duidelijkheid over komen.
Ik post geen bron ivm de privacy van het slachtoffer, ik noem haar L.
Het had waar kunnen zijnquote:Op donderdag 9 april 2026 19:59 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Ik trok een te gehaaste conclusie sorry. In de praktijk gebeurt de verstandelijke beperking-truc wel te vaak. Vandaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
Zij was dus zeer succesvol en onafhankelijk van hem.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand is even door company info en het kadaster gegaan met compleet irrelevante info
Misschien was ze totaal niet succesvol, voerde ze geen hol uit maar had ze gewoon een rijke familie. Rare conclusies steeds.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Zij was dus zeer succesvol en onafhankelijk van hem.
Oké FOK!rechercheurquote:Op vrijdag 10 april 2026 10:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij daarin tegen, deed succesvol maar in mijn optie ben je dat dus niet met een eigen vermogen van ¤260000,- zonder enig vastgoed. Dat bedrijfje van hem had hij 8 jaar, hij woonde bij haar dus dan zou je een enorme groei in vermogen verwacht hebben.
Dit, misschien zijn die users hier een beetje ouderwets. Een vrouw van 40 met een goede functie en een huis van 2,7 miljoen. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:55 schreef proud_mami het volgende:
Denk dat ze wel een goede job had bij de ABN AMRO. Indien de verhalen kloppen had ze iig een PA, dat heb je niet in een simpele functie.
Smaak is blijkbaar niet te koop als je met zo’n patjepeeër een kind maaktquote:Op vrijdag 10 april 2026 10:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, misschien zijn die users hier een beetje ouderwets. Een vrouw van 40 met een goede functie en een huis van 2,7 miljoen. Dat kan natuurlijk niet.
Niemand zegt dat het niet kanquote:Op vrijdag 10 april 2026 10:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, misschien zijn die users hier een beetje ouderwets. Een vrouw van 40 met een goede functie en een huis van 2,7 miljoen. Dat kan natuurlijk niet.
Opnieuw een onzinnige aanname, dat zegt namelijk helemaal niemand. Kennelijk maakt speculaas van een ander, dat niet in lijn ligt met jouw vermoedens 'een ouderwetse indruk'. Beetje flauwe reactie, speculaas is speculaas.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Opnieuw een onzinnige aanname, dat zegt namelijk helemaal niemand. Kennelijk maakt speculaas van een ander, dat niet in lijn ligt met jouw vermoedens 'een ouderwetse indruk'. Beetje flauwe reactie, speculaas is speculaas.
Anyways, mijn punt is dat de informatie van B niets zegt over iemands privévermogen, inkomsten of investeringen (bitcoin, beleggingen, etc.). Dat hij zelf geen vastgoed op naam heeft staan, zegt ook niets over eventueel vastgoed dat via zijn BV’s wordt gehouden. De informatie van B geeft daar ook geen inzicht in. Wat er in die acht jaar aan dividend of andere uitkeringen vanuit zijn BV’s naar zijn privévermogen is gegaan, weten we niet.
De waarde van het huis van het slachtoffer zegt ook niets over haar persoonlijke succes, omdat niet bekend is of dat pand is gekocht, geërfd, gefinancierd of op een andere manier in bezit is gekomen.
De conclusie dat zij “zeer succesvol en onafhankelijk” was en dat hij dat “niet zou zijn”, is daarom vooralsnog niet meer dan speculaas. Maar misschien ben ik wat te ouderwets om eerst te kijken naar wat er daadwerkelijk bekend is voordat ik aannames doe waarbij enige tegenspraak op een flauwe sneer kan rekenen.
Ik weet haar naam. Ze heeft een zeer hoge functie bij ABN. Of had.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien was ze totaal niet succesvol, voerde ze geen hol uit maar had ze gewoon een rijke familie. Rare conclusies steeds.
Die gast heeft verschrikkelijk goed verdient aan die kalenders, hij verkocht ze namelijk niet alleen in Nederland zeer goed, maar ook in het Buitenland, ik denk dat mensen wel eens onderschatten hoe veel geld je met dit soort dingen verdient, daarnaast betalen ze doorgaans ook al snel 5K voor een lezing voor zo een figuur.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij daarin tegen, deed succesvol maar in mijn optie ben je dat dus niet met een eigen vermogen van ¤260000,- zonder enig vastgoed. Dat bedrijfje van hem had hij 8 jaar, hij woonde bij haar dus dan zou je een enorme groei in vermogen verwacht hebben.
Dat maakt aannemelijker dat ze succesvol was dan enkel de waarde van het pand dat op haar naam staat. Maar dat heb ik hierboven al eens uitgelegd.quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet haar naam. Ze heeft een zeer hoge functie bij ABN. Of had.
Op die webpagina staat:quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:47 schreef SEMTEX het volgende:
En op zijn eigen bedrijfswebsite deelt hij ook al zijn persmomenten: https://purpuz.com/in-de-pers/
Ik krijg alleen al stress van die website van hemquote:Op vrijdag 10 april 2026 13:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Op die webpagina staat:
OVER BURN-OUT, BALANS, ZELFVERTROUWEN EN ONDERNEMEN ZONDER GELD.
Ik zie alleen maar een hoop gebakken lucht.quote:Op vrijdag 10 april 2026 14:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik krijg alleen al stress van die website van hem
Bottomfeeder die doet alsof hij succes heeftquote:Op vrijdag 10 april 2026 13:47 schreef SEMTEX het volgende:
En op zijn eigen bedrijfswebsite deelt hij ook al zijn persmomenten: https://purpuz.com/in-de-pers/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |