Ja dat zeg ik, je hebt het gewoon apart verwoord.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, dat krijgt elke man en dan is ook maar goed ook.
De rode vlag is hij in dat kraambed alsof hij is bevallen. Alsof hij het middelpunt is, niet zijn vrouw of kind. Geen baby, geen vrouw geen kraamhulp op de foto. Dat is raar.
Is dat zo?quote:Op donderdag 9 april 2026 10:38 schreef MissButterflyy het volgende:
Het lijkt vooral een onzeker typetje dat van aandacht houdt.
Het ego was natuurlijk zwaar gekrenkt toen zij niet meer met hem verder wilde.
Nu moet hij leven met het feit dat hij de moeder van zijn kind heeft vermoord.
Zijn vriendin/vrouw wordt helemaal niet bij naam benoemd door hem, ze wordt alleen aangeduid met ‘ze’. Maar mss wilde ze niet prominent op social media aanwezig zijn.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De rode vlag is hij in dat kraambed alsof hij is bevallen. Alsof hij het middelpunt is, niet zijn vrouw of kind. Geen baby, geen vrouw geen kraamhulp op de foto. Dat is raar.
ze staat wel degelijk prominent op zijn FBquote:Op donderdag 9 april 2026 10:40 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Zijn vriendin/vrouw wordt helemaal niet bij naam benoemd door hem, ze wordt alleen aangeduid met ‘ze’. Maar mss wilde ze niet prominent op social media aanwezig zijn.
Dikke kans dat zij het uit had gemaakt ja, zo gaat het toch bijna altijd?quote:
Ja, op foto’s. Maar hij noemt haar nergens bij naam en zie ook geen tags of hoe je dat ook noemt.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze staat wel degelijk prominent op zijn FB
dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk
Hij komt qua beelden, geluid en posts wel redelijk egocentrisch over ja, zeg ik met psychologie van de koude grond. Nu zijn het ook wel zijn eigen social media, maar het viel me wel op dat de naam van zijn partner echt nergens wordt/werd genoemd, ook bij aankondigingen van verlovingen etc. Maar misschien is dat later aangepast of een bewuste keuze vanuit haar geweest.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 9 april 2026 10:40 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Zijn vriendin/vrouw wordt helemaal niet bij naam benoemd door hem, ze wordt alleen aangeduid met ‘ze’. Maar mss wilde ze niet prominent op social media aanwezig zijn.
Als accessoire en melkkoe van zijn ideale leven…quote:Op donderdag 9 april 2026 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze staat wel degelijk prominent op zijn FB
dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk
quote:Op donderdag 9 april 2026 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat de familieplanner de prullenbak in kan allen @:zipportal
Zal wel weer een psychose hebben gehad. Helemaal hip tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben benieuwd wat hij er zelf over te zeggen heeft in de rechtszaal.
Hij heeft zich daarna niet aangegeven maar een poging gedaan verder te gaan met zijn leven, zo lijkt het.
De omstandigheden zijn inderdaad wel apart, het zal waarschijnlijk geen overduidelijk signaal van geweld zijn zoals steek- of schotwonden zou je zeggen, want dan zou je als partner al wel eerder in beeld komen als potentiële dader.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben benieuwd wat hij er zelf over te zeggen heeft in de rechtszaal.
Hij heeft zich daarna niet aangegeven maar een poging gedaan verder te gaan met zijn leven, zo lijkt het.
Misschien leek het of ze zelfmoord had gepleegd.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De omstandigheden zijn inderdaad wel apart, het zal waarschijnlijk geen overduidelijk signaal van geweld zijn zoals steek- of schotwonden zou je zeggen, want dan zou je als partner al wel eerder in beeld komen als potentiële dader.
Stond ook in de Telegraaf, dat ze in eerste instantie niet wisten wat de doodsoorzaak was. Misdrijf, zelfmoord of natuurlijke dood.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien leek het of ze zelfmoord had gepleegd.
Op geen stijl is er nog een stukje te zien. Hoe hij een vrouw mept.. onder het mom van zelfverdedigingslessen. https://www.geenstijl.nl/5189313/clen-verkleijquote:Op donderdag 9 april 2026 12:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, jammer. Had die wel willen zien. Hij kwam daar drammerig over in ieder geval las ik.
Die vrouw zal zich nu ook wel vreemd voelen. Door iedereen hierover aangesproken worden en het gevoel hebben een gigantische kogel te hebben ontweken.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:06 schreef maily het volgende:
Aflevering Lang leve de liefde is offline gehaald.
Dat is de cao van de bank die dat mogelijk maakt..quote:Op donderdag 9 april 2026 09:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Grootste rode vlag is toch wel zijn 12 weken zwangerschapsverlof, inclusief foto van hem in bed met een zwangerschapskussen…
Op facebook nog genoeg te zien. Allemaal openbaar (quote:Op donderdag 9 april 2026 12:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, jammer. Had die wel willen zien. Hij kwam daar drammerig over in ieder geval las ik.
Misschien denkt ie nu alweer een soort fanbase op te kunnen bouwen voor de toekomst.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Op facebook nog genoeg te zien. Allemaal openbaar ()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |