quote:Op donderdag 9 april 2026 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben nu even aan het luisteren. Maar de beide vermoorde dames waren directe collega’s en één was zelfs secretaresse van de ander.
In andere volgorde zou ik me daar iets bij kunnen voorstellen.quote:
Ja, die oudere vrouw was de PA van de partner van Clen.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben nu even aan het luisteren. Maar de beide vermoorde dames waren directe collega’s en één was zelfs secretaresse van de ander.
Die dader op de parkeerplaats hadden ze bijna meteen te pakken. Er werden daar vaker vrouwen lastig gevallen. Dan hadden ze die Clen toch ook meteen opgepakt?quote:Op donderdag 9 april 2026 17:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het toch raar hoor.
De jonge vrouw (partner van Clen) is als eerste gedood, waarvan eerst niet duidelijk was door wie, en de oudere vrouw die haar secretaresse was en waarmee ze een goede band had is een paar dagen later door een wildvreemde neergestoken op straat. En het was toen nog niet bekend dat Clen verdachte was. Begin bijna te denken dat ze meer wist ofzo…
Maar pure speculatie.
Ja, het is een bizar toeval dan.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die dader op de parkeerplaats hadden ze bijna meteen te pakken. Er werden daar vaker vrouwen lastig gevallen. Dan hadden ze die Clen toch ook meteen opgepakt?
Maar raar inderdaad.
Heb het gemeld bij de Televaag, familie heeft zojuist nog een oproep gedaan tot terughoudendheidquote:Op donderdag 9 april 2026 17:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, die oudere vrouw was de PA van de partner van Clen.
Sjon doet zijn best die naam niet te noemen, een of andere achterlijke van de montage zoemt bij de beelden nog ff in op een kaartje bij de bloemen…
Dat gebeurd toch wel vaker bij dit soort misdrijven, is eerder regel dan uitzondering.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom zit die trouwens in beperking?
Dat is normaal hoor, als je verdacht wordt van moord of doodslag.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom zit die trouwens in beperking?
Ik dacht dat zelfs die recht hadden op een uur bezoek per week. Dat het alleen opgelegd werd bij noodzaak.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor, als je verdacht wordt van moord of doodslag.
Mischien was er iets kinky gaande waar beide collega's ontmoetingen deden met dezelfde vluchteling.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, die oudere vrouw was de PA van de partner van Clen.
Sjon doet zijn best die naam niet te noemen, een of andere achterlijke van de montage zoemt bij de beelden nog ff in op een kaartje bij de bloemen…
Wie zijn “ze”?quote:Op donderdag 9 april 2026 19:29 schreef Memeowitz het volgende:
Oh gaan ze het weer over die boeg proberen. Verstandelijke beperking. Dat zijn 98% van die figuren man. Waarom niet permanent weren?
quote:Op donderdag 9 april 2026 19:29 schreef Memeowitz het volgende:
Oh gaan ze het weer over die boeg proberen. Verstandelijke beperking. Dat zijn 98% van die figuren man. Waarom niet permanent weren?
Ehm, het gaat hier niet over een verstandelijke beperking, dat staat echt helemaal nergens, dat maak jij er van.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:29 schreef Memeowitz het volgende:
Is dit echt zo? Dan kan de politie toch nooit concluderen dat er geen verband is???quote:Op donderdag 9 april 2026 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:
De Telegraaf, Sjon heeft contact gehad met het ABN AMRO kantoor. En ja, die bron is betrouwbaar.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Dan kan de politie toch nooit concluderen dat er geen verband is???
Ik twijfel of het waar is. Als eerst 1 vrouw wordt vermoord en iets later haar PA dan lijkt het erg onwaarschijnlijk dat er GEEN verband is.... Toeval bestaat maar dit....
Ik kijk geen filmpjes. Wat is de bron dat de 2e vrouw de PA was van de 1e? En is die bron betrouwbaar?
Ik trok een te gehaaste conclusie sorry. In de praktijk gebeurt de verstandelijke beperking-truc wel te vaak. Vandaar.quote:
Goede conclusies dan uit het onderzoek. NOT.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De Telegraaf, Sjon heeft contact gehad met het ABN AMRO kantoor. En ja, die bron is betrouwbaar.
Ze behandelen het in ieder geval nu nog als afzonderlijke zaken.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Goede conclusies dan uit het onderzoek. NOT.
Zoals gezegd: toeval bestaat maar dit is ongehoord onwaarschijnlijk dat het los staat van elkaar. Het kan. Maar de kans is zeer klein.
Terwijl de toevalskans minimaal is. Tenminste als het echt zo is dat ze niet enkel op "hetzelfde kantoor" werkten maar nauw samenwerkten. De conclusie van de politie dat het losstaat van elkaar is dan gebaseerd op een vreselijke fout of op kennis die wij niet hebben. Er is ook nog een kans dat de laatste info (de 2e PA van de 1e) gewoon niet klopt. Wordt vervolgd.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze behandelen het in ieder geval nu nog als afzonderlijke zaken.
De politie in Amsterdam de eerste moord, die in nieuw Vennep de tweede.
John van de heuvel zegt het toch echt in het filmpje.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Terwijl de toevalskans minimaal is. Tenminste als het echt zo is dat ze niet enkel op "hetzelfde kantoor" werkten maar nauw samenwerkten. De conclusie van de politie dat het losstaat van elkaar is dan gebaseerd op een vreselijke fout of op kennis die wij niet hebben. Er is ook nog een kans dat de laatste info (de 2e PA van de 1e) gewoon niet klopt. Wordt vervolgd.
Nou inspecteur Bart vertel eens wat jij denkt dan?quote:Op donderdag 9 april 2026 20:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Terwijl de toevalskans minimaal is. Tenminste als het echt zo is dat ze niet enkel op "hetzelfde kantoor" werkten maar nauw samenwerkten. De conclusie van de politie dat het losstaat van elkaar is dan gebaseerd op een vreselijke fout of op kennis die wij niet hebben. Er is ook nog een kans dat de laatste info (de 2e PA van de 1e) gewoon niet klopt. Wordt vervolgd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |