tis puur mijn mening, oneens mee zijn is prima btw?quote:Op maandag 30 maart 2026 17:51 schreef OllieA het volgende:
[..]
ja fuck shit ga de
volgende keer maarr effe naar de wc of so
als er sonodig wat iut moet
We weten het nou wel....quote:Op maandag 30 maart 2026 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
tis puur mijn mening, oneens mee zijn is prima btw?
okequote:Op maandag 30 maart 2026 17:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
We weten het nou wel....
Je hoeft niet elke hersenscheet hier te posten....
Koop een dagboek.
oke
Of beter nog, log uit en ga je roes uitslapen.
Nou, als je het nu al niet leuk vindt heb ik nieuws voor je: het zal er gemiddeld gezien nooit leuker op worden!quote:Op maandag 30 maart 2026 17:51 schreef kree het volgende:
ik vind de wereld maar kut. en zeker voor kindertjes hier. mag ik blij zijn heb ze niet. maar het maakt me soms verdrietig.
echt hoe kun je een wereld als dit nog leuk vinden?
snap je. maar ik wil wel zeggen wat ik er dan over denk.quote:
De wereld is ook prachtig. Verschrikkelijk én prachtig. Het is letterlijk een wonder dat we in dit universum op deze aardkloot rondwandelen. Het is alleen jammer dat we er gezamenlijk vaak een potje van maken. Uit angst, haat, domheid, hebzucht, jaloezie.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:57 schreef asco het volgende:
[..]
Nou, als je het nu al niet leuk vindt heb ik nieuws voor je: het zal er gemiddeld gezien nooit leuker op worden!
Gewoon het leven niet zo serieus nemen. Over 200 jaar zijn we allemaal vergeten en is iedereen dood die ons gekend heeft. Tevens is er een nieuwe realiteit waar wij toch geen weet van gaan hebben.
Relax.
Je lost al heel veel op door gewoon niet naar het nieuws te kijken. Op de een of andere manier zijn heel veel mensen (vooral in Nederland en andere westerse landen) ervan overtuigd dat ze zich de hele dag druk moeten maken over wat er in de wereld gebeurt. Nou, ik kan je vertellen dat er sinds mijn geboorte heel veel shit gebeurd is in de wereld, maar dat ik van de meeste dingen totaal geen directe gevolgen heb ondervonden. Het enige wat je er nu vermoedelijk van merkt is dat je aan de pomp wat meer betaalt. Je kunt dus maar beter gewoon je dagelijkse leven leven en leuke dingen met je tijd en geld doen en proberen te genieten voordat je dood bent, wat voor je het weet is het leven voorbij en heb je je je hele leven zorgen gemaakt over dingen die 5000 km verderop, of nog verder, gebeurden.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
De wereld is ook prachtig. Verschrikkelijk én prachtig. Het is letterlijk een wonder dat we in dit universum op deze aardkloot rondwandelen. Het is alleen jammer dat we er gezamenlijk vaak een potje van maken. Uit angst, haat, domheid, hebzucht, jaloezie.
Volgens mij gewoon een prima toeatel, nog nooit iets over grote problemen ermee gehoordquote:
quote:Op maandag 30 maart 2026 18:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je lost al heel veel op door gewoon niet naar het nieuws te kijken. Op de een of andere manier zijn heel veel mensen (vooral in Nederland en andere westerse landen) ervan overtuigd dat ze zich de hele dag druk moeten maken over wat er in de wereld gebeurt. Nou, ik kan je vertellen dat er sinds mijn geboorte heel veel shit gebeurd is in de wereld, maar dat ik van de meeste dingen totaal geen directe gevolgen heb ondervonden. Het enige wat je er nu vermoedelijk van merkt is dat je aan de pomp wat meer betaalt. Je kunt dus maar beter gewoon je dagelijkse leven leven en leuke dingen met je tijd en geld doen en proberen te genieten voordat je dood bent, wat voor je het weet is het leven voorbij en heb je je je hele leven zorgen gemaakt over dingen die 5000 km verderop, of nog verder, gebeurden.
Dat is gewoon zo. Het is opvallend hoeveel Nederlanders zich over het algemeen druk maken over dit soort dingen. Iedereen heeft het in de dagelijkse gesprekken over dit soort dingen. Nederlanders hebben veel te veel tijd om naar al die NPO-onzin te kijken en hun hoofd te vullen met al die drek die in het buitenland gebeurt. We merken het vanzelf als hier de bommen vallen. Tot die tijd ga ik lekker uit eten, geniet ik van het leven en maak ik me er niet druk om.quote:
Ga je nou je eigen bullshitposts beantwoorden met nieuwe bullshitposts?quote:Op maandag 30 maart 2026 17:59 schreef kree het volgende:
[..]
snap je. maar ik wil wel zeggen wat ik er dan over denk.
Dat jullie het eigenlijk dus niet uit maakt, prima, mij wel.
Je vergeet misschien wel de grootste boosdoener van ellende: religie.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
De wereld is ook prachtig. Verschrikkelijk én prachtig. Het is letterlijk een wonder dat we in dit universum op deze aardkloot rondwandelen. Het is alleen jammer dat we er gezamenlijk vaak een potje van maken. Uit angst, haat, domheid, hebzucht, jaloezie.
ik viel niemand aan he? bedenk je dat wel ff. ik zei wat ik ervan dacht zonder iets erover te beoordelen ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2026 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je nou je eigen bullshitposts beantwoorden met nieuwe bullshitposts?
Religie is door de mens bedacht.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Je vergeet misschien wel de grootste boosdoener van ellende: religie.
ik denk dus die hele oorlog heeft daar niet eens mee te maken?quote:
Pas op, krijg je alle christelijke gekkies achter je aan op dit forumquote:
Dat zijn allemaal menselijke eigenschappen en emoties. Niet door ons 'bedacht'.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:33 schreef vosss het volgende:
[..]
angst, haat, domheid, hebzucht, jaloezie ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |