tja ik wordt er zeikerig over he. en weten jullie. maar kan er neit tegen dat die LUL in de usa nog steeds zeg maar bepaald wat wij hier moeten doen.quote:
Waar staat precies in het artikel "als iemand terugschiet is het geen aanval op"?quote:Op maandag 30 maart 2026 17:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee ik quote gewoon het artikel. De fantasie start met jouw post.
Zo werkt taal nu eenmaal. Als jij iemand op zijn bek slaat en hij slaat terug, dan ben jij niet aangevallen, maar juist de aanvaller.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar staat precies in het artikel "als iemand terugschiet is het geen aanval op"?
Dat maak jij ervan, maar zo werkt het niet.
Wazdeze?quote:
Nee zo werkt dat gewoon niet. Het enige beroep dat ooit gedaan is op artikel 5 is door de VS na 9/11. Kun je van alles zeggen over wat de VS daarvoor aan agressie jegens de landen die verantwoordelijk zouden zijn voor steun aan de aanval, maar de eerdere invasie van de VS in Irak of preventieve acties waren destijds ook geen argument tegen het doen van een beroep op artikel 5.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zo werkt taal nu eenmaal. Als jij iemand op zijn bek slaat en hij slaat terug, dan ben jij niet aangevallen, maar juist de aanvaller.
Absoluutquote:
Das teveel heraengymnastiek voor mij, geloof niey dat het zo werkt, artikel 6 is heel specifiek over waar die aanval plaats moet vinden en Turks grondgebied is daar onderdeel vanquote:Op maandag 30 maart 2026 17:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Precies. Daar staat: Article 5 of the North Atlantic Treaty states that an armed attack against one NATO member shall be considered an attack against all members, and triggers an obligation for each member to come to its assistance.
Als iemand terugschiet is het geen attack on.
Gaat niet gebeuren met Mark Ruttequote:Op maandag 30 maart 2026 17:23 schreef kree het volgende:
Ik denk we moeten USA uit de NATO tyfen zsm.
de man houdt zich niet aan de richtlijnen en is soort van op oorlogspad.
Wat wij moeten doen als EU is hem eruit knikkeren en lekker zijn gang laten gaan en wij sluiten als EU zelf wel deals.
Kalmeer anders eventjes.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:37 schreef kree het volgende:
ok ik zeg het ff keihard hier. en weet is nuance in, maar daar moeten we maar op vertrouwen dan?
jajaja al gedaan. maar naai me erover op omdat we dus iedereen nadeel hiervan hebben he?quote:
Enkel het geluk van de volgende generaties. Kleine prijs om te betalen voor sommigen.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:41 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja al gedaan. maar naai me erover op omdat we dus iedereen nadeel hiervan hebben he?
van een kut oorlog waarvan de EU waar we vermogen aan betalen, doet en kijkt ernaar. Ja over 10 jaar zullen ze eens een rechtszaak doen of het wel eerlijk was.
FUCK dat want die betalen we ook dus. weet je wat die shit kost.?
Dat kun je wel zeggen ja.quote:
oke ik ga er ff serieus op in, kleine prijs voor wat krijgen ze dan volgende generatie?quote:Op maandag 30 maart 2026 17:42 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Enkel het geluk van de volgende generaties. Kleine prijs om te betalen voor sommigen.
ja fuck shit ga dequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |