quote:Op vrijdag 27 maart 2026 23:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
.Maar nee
En ik weet niet meer hoe ik imgur plaatjes kan
https://imgur.com/hsQZjOo
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik werd weer wakker van die eend. Die zit al 40 minuten nonstop te kwaken. Ik wilde het raam dicht doen en keek even of ik hem zag.
Ik snap wel dat ik hem (haar, blijkt) dit jaar nog beter lijk te horen dan andere jaren![]()
[ afbeelding ]
Moggequote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:23 schreef Sarabi het volgende:
GoedemorgenOnderweg voor een lange dag bier bezorgen in het Noorden, we hopen over 12 uur weer thuis te zijn.
Dat.kun.jij! Succes.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:03 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga vandaag survivalrunnen, hardlopen en mountainbiken. Een 7,5 uur durend evenement. Verwacht aantal loopkilometers minimaal 15, mountainbike-kilometers minimaal 30. Ik denk wel dat ik eerder dan 17:30 klaar ga zijn eigenlijk.
Alsnog heb ik bij me:
- 6 boterhammen met jam
- 2 bananen
- 3 kruidkoekrepen
- 3 energie-gels
- 750 ml sportdrank
- 1,5 liter water
Daarnaast ehbo-set, fietsreparatieset, extra set kleren, handdoek.
We komen er wel
Suikers en makkelijk weg te eten.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat.kun.jij! Succes.
Alleen de jam op brood verbaast mij…😇 Is het vanwege suikers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn, zo'n uitslaap!
Deed ik ook, zonder pups. Nu richting workshopmiddag om eea klaar te zetten en de (kleine) meute mede in goede banen te leiden.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:53 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Tweemaal nachtdienst, deze nacht. Maar de heer zij geloofd en geprezen: liefste doet dan de ochtenddienst en ik slaap dan uit in ongekende proporties. Tussen 9 en 10 word ik dan nog wakker![]()
En als ik dan eindelijk opsta zijn de pups al opgeruimd het huis uit (de serre in) en is de boel opgeruimd & schoon![]()
Vannacht bij de 2e dienst had ik wat tijd over terwijl de pups energie aan het verbranden waren, even de telefoon erbij.Het niet kunnen vertrouwen ook isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb het idee dat deze wisselgeldtruuk in Duitsland wel vaker niet begrepen wordt.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:26 schreef derLudolf het volgende:
Een Duitse. Ik zei overigens ook in het Duits dat ze ook een euro kon geven
Ik heb morgen gelukkig helemaal geen tijd voor FOK! Vannacht eerst F1, dus morgen uitslapen. Dan met de gifspuit rond want het is warm en vochtig, dus muggen en ander ongedierte in de tuin. Dan het zwembad schoonmaken en de parrilla schoonmaken* En dan naar Buenos Aires, laatste etentje met klanten van dit seizoenquote:
Hebben wij dezelfde moeder? Of nee, de mijne leeft natuurlijk nog. Maar wel erg herkenbaar ja. Gelukkig hebben we haar in december nog gezien meegneomen op de cruise. Loopt ze nu nog steeds moeilijk over te doen, dat ze dat wil terugbetalen. Ja doei... Van dat armzalige AOW´tje en die paar pensioeneuro´s zeker, neuh...quote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Familie... je hebt ze niet voor het uitzoeken.
Mijn moeder was eigenlijk veel te lief, dat op het einde wilde ze niet zeuren terwijl ze echt wel heeft geleden.
Eigenlijk hebben mijn broer, zus en ik nooit genoeg gedaan om iets terug te doen ofzo. Al zou ik het zo graag nog willen, het gaat helaas niet.
Geldt trouwens ook voor mijn vader alleen ook daar zorgde mijn moeder altijd voor, tot op het einde aan toe.
Daarom kan ik mij het soms moeilijk voorstellen dat ouders zo "wreed' kunnen zijn.
F1? Die is toch afgelopen in 2025? Ik ga me er iig geen minuut meer in verdiepen..quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb morgen gelukkig helemaal geen tijd voor FOK! Vannacht eerst F1, dus morgen uitslapen. Dan met de gifspuit rond want het is warm en vochtig, dus muggen en ander ongedierte in de tuin. Dan het zwembad schoonmaken en de parrilla schoonmaken* En dan naar Buenos Aires, laatste etentje met klanten van dit seizoen
* Dinsdag komen mijn zwager en een ander familielid, beide Argentijn, voor een asado (barbecue). Die ik mag verzorgen, terwijl zwager chef is, ik lig nu al wakker van de zenuewen![]()
Tja... ergens ben ik het wel met je eens, maar na bijna 40 jaar F1 volgen kan ik het toch eigenlijk niet maken om niet te kijken.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
F1? Die is toch afgelopen in 2025? Ik ga me er iig geen minuut meer in verdiepen..
Die autos horen brandstof te verbranden en extreem te zijn, geen mileufeestje met een gekochte Mercedes reclame voorop.
Het toppunt vind ik nog wel bepaalde delen van de media die jubelend roepen dat het veel meer spektakel is om te kijken. Uhu enorm knap, een inhaalactie op een auto die zonder motoren zit de laatste 300 meter van de het 600 meter lange rechte stuk... Wat een kunde. Helden!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tja... ergens ben ik het wel met je eens, maar na bijna 40 jaar F1 volgen kan ik het toch eigenlijk niet maken om niet te kijken.
We vliegen de hele wereld over om het klimaat te redden door half elektrisch te gaan rijdenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
F1? Die is toch afgelopen in 2025? Ik ga me er iig geen minuut meer in verdiepen..
Die autos horen brandstof te verbranden en extreem te zijn, geen mileufeestje met een gekochte Mercedes reclame voorop.
In de toekomst toch best fijn als je er van uit mag gaan dat de bedrading recht omhoog loopt vanaf het stopcontact/de schakelaar...quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:52 schreef derLudolf het volgende:
Waarom daarboven lopen kappen? Boven de deur of 10cm onder het plafond was volgens de Duitse Reddit "Elektroinstallation" de meest logische plek
Dit ga ik ff uitvogelen/goochelen. Gedaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Thumbs up voor Blues actie! En de gratis tip erbij, dat je uit kunt zetten om ongevraagd in groepsapps terecht te komen, Uit het hoofd weet ik even niet hoe, maar dat moet te vinden zijn
Muren zijn allemaal netjes en gespackt dus daar loop ik liever niet in te kappen. Alle grootverbruikers hebben hun eigen groep en nieuwe bekabeling. De rest zou als je het echt netjes wilt opnieuw moeten.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de toekomst toch best fijn als je er van uit mag gaan dat de bedrading recht omhoog loopt vanaf het stopcontact/de schakelaar...
So what. 😇 soms was er een groep i.v.m. verjaardag en die zakt vanzelf naar beneden. En dan nog waren er mensen, die er “uitstapten”. Dat was dan een melding. Of alleen aan mij als beheerder. Dan kan ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit ga ik ff uitvogelen/goochelen. Gedaan.
Je kunt dan bepaalde personen aanvinken die je niet meer in een groepsapp kunnen sleuren. Maar krijgen zij dan een melding?
Ik reageer dan wel, en stap er vervolgens uit.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:15 schreef AnneX het volgende:
So what. 😇 soms was er een groep i.v.m. verjaardag en die zakt vanzelf naar beneden. En dan nog waren er mensen, die er “uitstapten”. Dat was dan een melding. Of alleen aan mij als beheerder. Dan kan ook.
Ik weet het niet, volgens mij heb ik gewoon uitgevinkt dat ik in groepen getrokken kan worden,quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit ga ik ff uitvogelen/goochelen. Gedaan.
Je kunt dan bepaalde personen aanvinken die je niet meer in een groepsapp kunnen sleuren. Maar krijgen zij dan een melding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |