quote:Op vrijdag 27 maart 2026 23:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
.Maar nee
En ik weet niet meer hoe ik imgur plaatjes kan
https://imgur.com/hsQZjOo
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik werd weer wakker van die eend. Die zit al 40 minuten nonstop te kwaken. Ik wilde het raam dicht doen en keek even of ik hem zag.
Ik snap wel dat ik hem (haar, blijkt) dit jaar nog beter lijk te horen dan andere jaren![]()
[ afbeelding ]
Moggequote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:23 schreef Sarabi het volgende:
GoedemorgenOnderweg voor een lange dag bier bezorgen in het Noorden, we hopen over 12 uur weer thuis te zijn.
Dat.kun.jij! Succes.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:03 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga vandaag survivalrunnen, hardlopen en mountainbiken. Een 7,5 uur durend evenement. Verwacht aantal loopkilometers minimaal 15, mountainbike-kilometers minimaal 30. Ik denk wel dat ik eerder dan 17:30 klaar ga zijn eigenlijk.
Alsnog heb ik bij me:
- 6 boterhammen met jam
- 2 bananen
- 3 kruidkoekrepen
- 3 energie-gels
- 750 ml sportdrank
- 1,5 liter water
Daarnaast ehbo-set, fietsreparatieset, extra set kleren, handdoek.
We komen er wel
Suikers en makkelijk weg te eten.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat.kun.jij! Succes.
Alleen de jam op brood verbaast mij…😇 Is het vanwege suikers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn, zo'n uitslaap!
Deed ik ook, zonder pups. Nu richting workshopmiddag om eea klaar te zetten en de (kleine) meute mede in goede banen te leiden.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:53 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Tweemaal nachtdienst, deze nacht. Maar de heer zij geloofd en geprezen: liefste doet dan de ochtenddienst en ik slaap dan uit in ongekende proporties. Tussen 9 en 10 word ik dan nog wakker![]()
En als ik dan eindelijk opsta zijn de pups al opgeruimd het huis uit (de serre in) en is de boel opgeruimd & schoon![]()
Vannacht bij de 2e dienst had ik wat tijd over terwijl de pups energie aan het verbranden waren, even de telefoon erbij.Het niet kunnen vertrouwen ook isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |