Ik heb het idee dat deze wisselgeldtruuk in Duitsland wel vaker niet begrepen wordt.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:26 schreef derLudolf het volgende:
Een Duitse. Ik zei overigens ook in het Duits dat ze ook een euro kon geven
Ik heb morgen gelukkig helemaal geen tijd voor FOK! Vannacht eerst F1, dus morgen uitslapen. Dan met de gifspuit rond want het is warm en vochtig, dus muggen en ander ongedierte in de tuin. Dan het zwembad schoonmaken en de parrilla schoonmaken* En dan naar Buenos Aires, laatste etentje met klanten van dit seizoenquote:
Hebben wij dezelfde moeder? Of nee, de mijne leeft natuurlijk nog. Maar wel erg herkenbaar ja. Gelukkig hebben we haar in december nog gezien meegneomen op de cruise. Loopt ze nu nog steeds moeilijk over te doen, dat ze dat wil terugbetalen. Ja doei... Van dat armzalige AOW´tje en die paar pensioeneuro´s zeker, neuh...quote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Familie... je hebt ze niet voor het uitzoeken.
Mijn moeder was eigenlijk veel te lief, dat op het einde wilde ze niet zeuren terwijl ze echt wel heeft geleden.
Eigenlijk hebben mijn broer, zus en ik nooit genoeg gedaan om iets terug te doen ofzo. Al zou ik het zo graag nog willen, het gaat helaas niet.
Geldt trouwens ook voor mijn vader alleen ook daar zorgde mijn moeder altijd voor, tot op het einde aan toe.
Daarom kan ik mij het soms moeilijk voorstellen dat ouders zo "wreed' kunnen zijn.
F1? Die is toch afgelopen in 2025? Ik ga me er iig geen minuut meer in verdiepen..quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb morgen gelukkig helemaal geen tijd voor FOK! Vannacht eerst F1, dus morgen uitslapen. Dan met de gifspuit rond want het is warm en vochtig, dus muggen en ander ongedierte in de tuin. Dan het zwembad schoonmaken en de parrilla schoonmaken* En dan naar Buenos Aires, laatste etentje met klanten van dit seizoen
* Dinsdag komen mijn zwager en een ander familielid, beide Argentijn, voor een asado (barbecue). Die ik mag verzorgen, terwijl zwager chef is, ik lig nu al wakker van de zenuewen![]()
Tja... ergens ben ik het wel met je eens, maar na bijna 40 jaar F1 volgen kan ik het toch eigenlijk niet maken om niet te kijken.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
F1? Die is toch afgelopen in 2025? Ik ga me er iig geen minuut meer in verdiepen..
Die autos horen brandstof te verbranden en extreem te zijn, geen mileufeestje met een gekochte Mercedes reclame voorop.
Het toppunt vind ik nog wel bepaalde delen van de media die jubelend roepen dat het veel meer spektakel is om te kijken. Uhu enorm knap, een inhaalactie op een auto die zonder motoren zit de laatste 300 meter van de het 600 meter lange rechte stuk... Wat een kunde. Helden!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tja... ergens ben ik het wel met je eens, maar na bijna 40 jaar F1 volgen kan ik het toch eigenlijk niet maken om niet te kijken.
We vliegen de hele wereld over om het klimaat te redden door half elektrisch te gaan rijdenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
F1? Die is toch afgelopen in 2025? Ik ga me er iig geen minuut meer in verdiepen..
Die autos horen brandstof te verbranden en extreem te zijn, geen mileufeestje met een gekochte Mercedes reclame voorop.
In de toekomst toch best fijn als je er van uit mag gaan dat de bedrading recht omhoog loopt vanaf het stopcontact/de schakelaar...quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:52 schreef derLudolf het volgende:
Waarom daarboven lopen kappen? Boven de deur of 10cm onder het plafond was volgens de Duitse Reddit "Elektroinstallation" de meest logische plek
Dit ga ik ff uitvogelen/goochelen. Gedaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Thumbs up voor Blues actie! En de gratis tip erbij, dat je uit kunt zetten om ongevraagd in groepsapps terecht te komen, Uit het hoofd weet ik even niet hoe, maar dat moet te vinden zijn
Muren zijn allemaal netjes en gespackt dus daar loop ik liever niet in te kappen. Alle grootverbruikers hebben hun eigen groep en nieuwe bekabeling. De rest zou als je het echt netjes wilt opnieuw moeten.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de toekomst toch best fijn als je er van uit mag gaan dat de bedrading recht omhoog loopt vanaf het stopcontact/de schakelaar...
So what. 😇 soms was er een groep i.v.m. verjaardag en die zakt vanzelf naar beneden. En dan nog waren er mensen, die er “uitstapten”. Dat was dan een melding. Of alleen aan mij als beheerder. Dan kan ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit ga ik ff uitvogelen/goochelen. Gedaan.
Je kunt dan bepaalde personen aanvinken die je niet meer in een groepsapp kunnen sleuren. Maar krijgen zij dan een melding?
Ik reageer dan wel, en stap er vervolgens uit.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:15 schreef AnneX het volgende:
So what. 😇 soms was er een groep i.v.m. verjaardag en die zakt vanzelf naar beneden. En dan nog waren er mensen, die er “uitstapten”. Dat was dan een melding. Of alleen aan mij als beheerder. Dan kan ook.
Ik weet het niet, volgens mij heb ik gewoon uitgevinkt dat ik in groepen getrokken kan worden,quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit ga ik ff uitvogelen/goochelen. Gedaan.
Je kunt dan bepaalde personen aanvinken die je niet meer in een groepsapp kunnen sleuren. Maar krijgen zij dan een melding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |