Dat lijkt me niet te kloppen en zou bovendien raar en zinloos zijn. Het ging de Amerikanen er juist om dat wij ervoor zouden betalen. Hard gelach dat ze de knaken in de zak steken en de wapens lekker zelf gebruiken in hun poging de oliemarkt compleet te ontregelen, dat dan weer welquote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
van wat ik begrijp krijgen we dat geld van de VS, met als voorwaarde dat we het in hun wapen industrie moeten steken.
Ik was ook helemaal niet boos. (Nog niet, trouwens.)quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu in godsnaam op
Enige wat ik zeg is dat de twee over en weer bij elkaar zitten te kutten
Al heel lang
Je strapons hebben nergens wat mee te maken
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Flinke aanval op Kuwait weer volgens eerste berichten. Haven zou in de fik staan.
Denk niet dat het zo werkt. Boekhouding van de NAVO zit in brussel, niet in de VS.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet te kloppen en zou bovendien raar en zinloos zijn. Het ging de Amerikanen er juist om dat wij ervoor zouden betalen. Hard gelach dat ze de knaken in de zak steken en de wapens lekker zelf gebruiken in hun poging de oliemarkt compleet te ontregelen, dat dan weer wel
En daarna horen we er nooit meer wat over.quote:Ow, we hebben tekort aan water! Gaan we wel in canada halen!
Carney: aan me hoela (alleen dat haalt de VS media dan weer niet)
Blijkt Oekraïne ineens cruciaal in next-gen drone-oorlogsvoering.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Zelensky heeft toch wel de kaarten.
Benieuwd hoelang Trump dit nog gaat ontkennen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Blijkt Oekraïne ineens cruciaal in next-gen drone-oorlogsvoering.
Gaat ie natuurlijk nooit toegeven.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:13 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Benieuwd hoelang Trump dit nog gaat ontkennen.
Ja... en eigenlijk ook weer niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:13 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Benieuwd hoelang Trump dit nog gaat ontkennen.
Geen idee. Wie gaat ze arresteren als dat zo is?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit niet in strijd met het Internationaal Recht?
ZelenskyGODquote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Komt dit daadwerkelijk van "Iranian state media"?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:48 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dit is het niveau van internationale betrekkingen schijnbaar, beide Iran en Witte Huis komen met meme, AI en shitposts.
Onzin.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:57 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Biden had de Taliban geen luchtmacht kado hoeven doen. Maakt verder ook niet uit want zowel regering Biden als regering Trump werkte voor Israël.
Ik heb het helemaal nergens over de oorzaak gehadquote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal niet boos. (Nog niet, trouwens.)
Ik gaf alleen maar aan dat je nog verder terug moet gaan om de oorzaken van dit probleem te verklaren.
Daarna ging jij vragen stellen.
Het over en weer 'kutten' zou totaal niet nodig zijn geweest als westerse landen Iran na WO2 gewoon met rust hadden gelaten.
Ook het hedendaagse 'ingrijpen' gaat weer tot alleen maar meer ellende, shitzooi en doden leiden.
Pedofilie bestrijden is nu ook al progressief? Je zit niet in een cult hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met dat pedante progressieve moslimvingertje de lucht in
Datquote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo te lezen bij jij het logistieke talent waar ze in Australië naar op zoek zijn.
Maar zonder gekheid, die mensen maken erg lange ritten, en als je je aankomt bij de pomp voor je geplande tankbeurt en de peut is op omdat de situatie op de wereld veranderd is tijdens je rit, dan heb je wel een probleem, want snel even doorrijden naar de volgende pomp is er daar niet bij. Want je kan nog we voor 100km diesel in je tank hebben, maar als de volgende pomp 300km verderop ligt, heb je wel een probleem.
Hopelijk krijgen ze wat valuta binnen nu die poedel van Poetin het laatste steunpakket heeft geblokkeerd.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Welk recht?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit niet in strijd met het Internationaal Recht?
Oh... das niet moeilijk hij start gewoon de volgende shitstorm!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja... en eigenlijk ook weer niet.
De hoeveelheid rotzooi in zijn nek is immers immens.
Dus daaruit kan hij, als hij gaat lullen, nog lang putten, vermoed ik.
Je had het over "dat is 50 jaar geleden".quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal nergens over de oorzaak gehad
Ik zeg enkel dat het over en weer hommeles is
Cuba is zijn volgende slachtoffer. 7d schaak: proberen het land omver te werpen door alle energie af te knijpen en dan op hetzelfde moment de hele wereld zonder olie te zetten waardoor een opstand geen zin meer heeft.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh... das niet moeilijk hij start gewoon de volgende shitstorm!
we hebben het al niet meer over ICE of Tesla, Doge, Venezuela, Epstein, wapen leveren aan Oekraiene , vredes besprkingen Oekriene, Groenland, Tarrifs, etc etc etc...
[ afbeelding ]
Geef mij Sleepy Joe maar.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh... das niet moeilijk hij start gewoon de volgende shitstorm!
we hebben het al niet meer over ICE of Tesla, Doge, Venezuela, Epstein, wapen leveren aan Oekraiene , vredes besprkingen Oekriene, Groenland, Tarrifs, etc etc etc...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |