Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
net als dat ik vroeger bij het voetballen het leuker vond de tegenstander te trappen ipv de balUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gaat makkelijker ookquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
anderen bolken is leuker dan punten pakken![]()
![]()
Punten pakken is wel leuk natuurlijk, maar om per se op plek 1 of 2 of 3 te komen, dat hoeft van mij niet.It was a dark and stormy night.![]()
Nee ik heb er ook al veel zien gaan.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het al maanden niet druk hier
met vlagen wel
maar dat is echt niet vaak
Maar er komen toch af en toe nieuwe bij.![]()
Gij stoute worstquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
net als dat ik vroeger bij het voetballen het leuker vond de tegenstander te trappen ipv de balWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
vooral als er om punten wordt gebedeld is bolken extra lekkerUw ADH vitamine Worst
Fitnessen vind ik ook leuk maar ik hoef geen body builder figuur te krijgen.It was a dark and stormy night.![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
net als dat ik vroeger bij het voetballen het leuker vond de tegenstander te trappen ipv de bal![]()
tevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hemaquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
net als dat ik vroeger bij het voetballen het leuker vond de tegenstander te trappen ipv de bal
It was a dark and stormy night.![]()
Dat is iets wat ik nooit doe.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
vooral als er om punten wordt gebedeld is bolken extra lekker
Ken er maar een paar die dat doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag ik een puntje?quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
vooral als er om punten wordt gebedeld is bolken extra lekker
Getver een rook worst in een bad 🧼Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij de hema.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Tegenwoordig is er iets met een badeend.
Iets voor jou?![]()
Slechte reclame van de HEMA alsof de worst vies is en eerst gewassen moet worden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als je de worst opwarmt zet je hem ook in een soort badquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je de worst opwarmt zet je hem ook in een soort bad
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Die foto in de OP?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is geen reclamequote:![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Maar niet met sopquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je de worst opwarmt zet je hem ook in een soort bad
O dat heb je zelf gemaakt. Ik dacht al wat een rare reclamequote:
In de HEMA kom ik eigenlijk alleen in het restaurantgedeelte, voor een kop koffie.It was a dark and stormy night.![]()
Er is ook echt niets op tv. En Videoland en Netflix kan ik niet kijken heb je modem voor nodig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zelf gemaakt met nanobananaquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb je zelf gemaakt. Ik dacht al wat een rare reclameEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik woon hier nu 28 jaar en nog maar een keer gedaan jaren terug met Max een ontbijtje daar gedaan.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
In de HEMA kom ik eigenlijk alleen in het restaurantgedeelte, voor een kop koffie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
huh?quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:38 schreef Dotteke het volgende:
Er is ook echt niets op tv. En Videoland en Netflix kan ik niet kijken heb je modem voor nodig.
je kunt het ook op mobiel kijken
ook als je niet thuis bentEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zet je zo'n talkshow op. Met dat geleuter ben je in 5 minuten in slaap gevallen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:38 schreef Dotteke het volgende:
Er is ook echt niets op tv. En Videoland en Netflix kan ik niet kijken heb je modem voor nodig.
ga je toch op je laptop youtuben of npostart kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:38 schreef Dotteke het volgende:
Er is ook echt niets op tv. En Videoland en Netflix kan ik niet kijken heb je modem voor nodig.Uw ADH vitamine Worst
Nee, dat heb ik nog niet gedaan, alleen koffie met appeltaart. Waarbij ze in een jaar tijd echt van 5 euro naar 6,50 euro of nu zelfs boven de 7 euro zitten. Nou dus dat doe ik al niet snel meer.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik woon hier nu 28 jaar en nog maar een keer gedaan jaren terug met Max een ontbijtje daar gedaan.It was a dark and stormy night.![]()
Ik kijk via npostart inderdaad, als er wat op een nederlandse zender is wat wellicht de moeite waard is. Verder heb ik geen televisie.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga je toch op je laptop youtuben of npostart kijkenIt was a dark and stormy night.![]()
Gaat van je data af. En zit er nu natuurlijk al een hele dag op. Maar op zo klein scherm kijken vind ik ook nietsquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh?
je kunt het ook op mobiel kijken
ook als je niet thuis bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hotspot maken vanaf je mobiel naar je laptopquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat van je data af. En zit er nu natuurlijk al een hele dag op. Maar op zo klein scherm kijken vind ik ook niets
en dan kun je gewoon kijkenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kan nu ook geen tv kijken in bed. Heb ik internet voor nodig bovenquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zet je zo'n talkshow op. Met dat geleuter ben je in 5 minuten in slaap gevallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan bolken wij je wel in slaap nu.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan nu ook geen tv kijken in bed. Heb ik internet voor nodig bovenIt was a dark and stormy night.![]()
oh dacht dat je op internet van buren zatquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat van je data af. En zit er nu natuurlijk al een hele dag op. Maar op zo klein scherm kijken vind ik ook nietsUw ADH vitamine Worst
en volgens mij moet Ziggo het vergoeden
dat jij je 5g data moet gebuikenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Heb geen idee hoe dat moet. Maar dan heb nog niets op je tvquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
hotspot maken vanaf je mobiel naar je laptop
en dan kun je gewoon kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij morgen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je kunt je tv ook verbinden met je hotspotquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe dat moet. Maar dan heb nog niets op je tv
en dan netflix of videoland kijkenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kloptquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:48 schreef greysbones het volgende:
en volgens mij moet Ziggo het vergoeden
dat jij je 5g data moet gebuiken
https://www.rijksoverheid(...)t-televisie-telefoonUw ADH vitamine Worst
Ja maar dan gaat het van haar databundel af.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt je tv ook verbinden met je hotspot
en dan netflix of videoland kijkenIt was a dark and stormy night.![]()
O geen idee hoe dat werkt. Gisteren dacht ik neem iPad mee naar boven om tv in bed te kijken. Maar op de wifi van de buren doet die het boven niet.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt je tv ook verbinden met je hotspot
en dan netflix of videoland kijken
Ik moet het maar even zonder doen hoor als het goed is heb ik morgen weer een nieuw modemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wist ik maar vraag ik eigenlijk nooit aan. Is ook pineut wat je vergoed krijgtquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt
https://www.rijksoverheid(...)t-televisie-telefoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wie het kleine niet eertquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wist ik maar vraag ik eigenlijk nooit aan. Is ook pineut wat je vergoed krijgt
en je kunt het gewoon aangeven bij ZiggoEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Komt een monteur dat ding aansluiten of moet je er zelf mee gaan klooien?It was a dark and stormy night.![]()
zo moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Komt een monteur dat ding aansluiten of moet je er zelf mee gaan klooien?![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
er zit een instructie pamflet bijquote:
welke stekker waar moet
en klaarEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Had gekund maar mijn lijf is in de avond zo pijnlijk dat ik het liefst op bed tv kijkquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga je toch op je laptop youtuben of npostart kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het blok doet een stel uit Zutphen meerEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee zelf doen. Op een monteur moest ik tot volgende week wachtenquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Komt een monteur dat ding aansluiten of moet je er zelf mee gaan klooien?
Tv aansluiten en instellen ook zelf kost 74 euro als het het laat doen. BelachelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk je ook? Join the partyquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:03 schreef greysbones het volgende:
Het blok doet een stel uit Zutphen meer
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zelf doen. Op een monteur moest ik tot volgende week wachten
Tv aansluiten en instellen ook zelf kost 74 euro als het het laat doen. Belachelijk
Oh, wat duur.It was a dark and stormy night.![]()
ik kan niet elke dag kijkenquote:
zal eens een kijkje nemenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee hoor als de monteur morgen had gekund had ik dat ook gedaan. Kastje staat in een rot hoek waar ik met dat mannelijk amper bij kan lolquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb haar toch niet beledigd door een monteur voor te stellen?![]()
Het is nu al hommeles en een aantal nare mensenquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan niet elke dag kijken
zal eens een kijkje nemen
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
O heb dat nu ook opstaan. Welk stel is dat dan?quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:03 schreef greysbones het volgende:
Het blok doet een stel uit Zutphen meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja vind ik dus ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die oudjesquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb dat nu ook opstaan. Welk stel is dat dan?
Sonja en ??/Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Net even gekeken maar staat geen Sonja bij. Of de OP in tv moet niet goed zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
staat er gewoon bij hoorquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net even gekeken maar staat geen Sonja bij. Of de OP in tv moet niet goed zijn
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Silvio bedoel je dan? Maar je zei Sonjaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nee ik was scheel staat toch een sonja bij sorryWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GgbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het blok was toch altijd dat een huis opknapte? Nu hebben ze alllmaal appartementen zo te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blok nl is volgens mij bijna altijd een appartement geweestquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:21 schreef Dotteke het volgende:
Het blok was toch altijd dat een huis opknapte? Nu hebben ze alllmaal appartementen zo te zienEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ggbolk?![]()
En dat zo laat op de avond
En ja, binnen de gestelde 5 minuten.
HmmmIt was a dark and stormy night.![]()
hoe later op de avond
hoe schoner het volkEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
dan moet je een bril kopen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee dat was een ander programma met René Froger. (weet niet meer hoe het heet, Een eigen huis geloof ik)quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:21 schreef Dotteke het volgende:
Het blok was toch altijd dat een huis opknapte? Nu hebben ze alllmaal appartementen zo te zienIedereen is een kutlultrut
Da's het erge, ik heb mijn beeldschermbril op. Dus dat kan het niet zijn.quote:It was a dark and stormy night.![]()
Australie hebben ze wel eens complete huizen gedaanquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat was een ander programma met René Froger. (weet niet meer hoe het heet, Een eigen huis geloof ik)
maar daar pakken ze het ook veel beter en leuker aanEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
* greysbones zet even haar computerbril erbij opquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's het erge, ik heb mijn beeldschermbril op. Dus dat kan het niet zijn.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
O ja klopt. Was met Rene en Natascha vond ik ook een leuk programma.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat was een ander programma met René Froger. (weet niet meer hoe het heet, Een eigen huis geloof ik)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zet even haar computerbril erbij opIt was a dark and stormy night.![]()
Daar heb ik ook wel eens een serie van gezien.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Australie hebben ze wel eens complete huizen gedaan
maar daar pakken ze het ook veel beter en leuker aanIedereen is een kutlultrut
vind ik de jury ook vaak veel leukerquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens een serie van gezien.
en pittigerEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja was ook leuk, hoop dat dat weer een keer terug komt. Ze mochten er dan 5 jaar in wonen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja klopt. Was met Rene en Natascha vond ik ook een leuk programma.Iedereen is een kutlultrut
Dit jaar hebben we Daan in de jury.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind ik de jury ook vaak veel leuker
en pittiger
Dit ken ik nog niet. Mogen ze er allemaal gaan wonen als het klaar is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee wordt verkochtquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:28 schreef Dotteke het volgende:
Dit ken ik nog niet. Mogen ze er allemaal gaan wonen als het klaar is?
wie het het beste doet
en het meest verdient
wintEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-03-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
A op die manier. Beste klusquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee wordt verkocht
wie het het beste doet
en het meest verdient
wintWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jawohllllquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:35 schreef mario390 het volgende:
geeeeeeilllllllllll Rammsteiiiiiin FEUER FREIIIIIIIIIIII op polse tvEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja hoop ik ook leuk om naar te kijken. Was er volgens mij ook meer strijd omdat ze allemaal een andere smaak hadden.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was ook leuk, hoop dat dat weer een keer terug komt. Ze mochten er dan 5 jaar in wonen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Potter bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
DJMO bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
en daarna vof de kut?quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:35 schreef mario390 het volgende:
geeeeeeilllllllllll Rammsteiiiiiin FEUER FREIIIIIIIIIIII op polse tvUw ADH vitamine Worst
DecafWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat was met de Froger editie. Daar mocht één stel 5 jaar wonen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:28 schreef Dotteke het volgende:
Dit ken ik nog niet. Mogen ze er allemaal gaan wonen als het klaar is?Iedereen is een kutlultrut
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Hey Blubske
A jakkesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nigtwish is toch met Floor Jansen?quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:57 schreef mario390 het volgende:
altijd verwechsel ik de 3 bands nightwish, evanescence en within temptationWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Klopt. Ze kan echt prachtig zingen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nigtwish is toch met Floor Jansen?It was a dark and stormy night.![]()
Ja die is geweldig. Hoe ze dat nummer van the fantom Off the opera zingt met Henk Ooort. Zo mooiquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Ze kan echt prachtig zingen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga weer want morgen dagbestedingWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
erder nietquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nigtwish is toch met Floor Jansen?![]()
Klopt.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die is geweldig. Hoe ze dat nummer van the fantom Off the opera zingt met Henk Ooort. Zo mooiIt was a dark and stormy night.![]()
Dat laatste stuk als ze ho hoog gaat krijg ik altijd kippenvelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee wanneer ze er bij is gekomen. Feit blijft dat ze goed isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij moet een naamsverandering.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ja en ook heel snel met plaatjes genereren zonder limieten itt chatgptquote:Op donderdag 26 maart 2026 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, die gebruik ik niet. Maar die bevalt wel dus?Uw ADH vitamine Worst
Maar goed. Ik ga slapen. Even meds innemen, pissen en naar bed.Ik heb er één en ik ben er trots op
Slaap lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat weet ik maar zie nog steeds geen reden om mijn naam te veranderenquote:Op donderdag 26 maart 2026 22:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
HEMA introduceert badeend als communicatiemiddelUw ADH vitamine Worst
HemaBadeendquote:Op donderdag 26 maart 2026 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar zie nog steeds geen reden om mijn naam te veranderenje zorgt voor verbinding
HemabadeendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Reiswurst?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De Reiswurst (Steirer-Reis-Wurst) is een ambachtelijke worstspecialiteit uit de Zuid-Stiermarken (Oostenrijk), waarbij varkensvlees wordt gecombineerd met rijst.
Apart welUw ADH vitamine Worst
O ik dacht aan een reis worst
LolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat goed?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ik me afvroeg: als je contrabassist bent, kun je dan straks nog wel op Pro stemmen?
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Slechte verbinding danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlockI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
BlehI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
![]()
okMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
Nee, Homijn moet plek 20 veiligstellen en de marge vergroten. Dus niet holken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:06 schreef EvilSkittle het volgende:
Uit met de pret, ook Homijn moet naar bed!MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
neinMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
dik bedtijd voor mij alweer, maar iemand vroeg er weer over.
Dit is leuk als je van on ontdekte plaatsen houd uit het verleden enzo.
Daarom dit filmpje. moet wel zeggen wij geen idee, vonden we de geschiedenis er pas later van uit.
We kamen het bij toeval tegen.
Bekijk deze YouTube-video
let wel en staat neit op camera omdat batterij leeg toen, maar nog geen 2 minuten erna politie sirenen en met luidspreker of we er wel even uit mochten komen....
oeps
Naja kid you not, tis in Principe niet illegaal, maar we stonden met auto ervoor. En het is een bouwval, dus ja snap de politie. met waarschuwing weggestuurd.Do what you love, love what you do!![]()
het heeft geschiedenis wel en mooie aas het is totaal achtergelaten ook met archief en papieren. naja voor de fans daarvan...... je kunt t bezoeken dus, dit jaartje terugDo what you love, love what you do!![]()
naja over paar weekjes weer naar Ardennen, wie weet wat we dan weer aantreffen
Do what you love, love what you do!![]()
zo demotiverend altijd die smiley?quote:
Denk dan altijd maar is oude trut, die niks meer leuk kan vinden ofzo. maarja
boeie dit is avontuur.Do what you love, love what you do!![]()
je kunt je niet saaier voor doen als dit, oke ik weet aan wie ik wat hebquote:
laat maar, je bent niet meer te reddenquote:
Doe dan iig nog iets van grappig.Do what you love, love what you do!![]()
en jij bent nog erger want jou boeit t sowieso geen reet..... maar dat wist ik al.quote:
voeg toe
jou en Evil toe ff op mijn lijst die ik moet negeren vooral.Do what you love, love what you do!![]()
dus Kim de minst interessante iets van users ooit te zijn die nog eens iets verteld van zichzelf.Do what you love, love what you do!![]()
succes met bolken vannacht, ik ga slapen. doeiiiiii
Hoor wel als jullie eens iets interessants te vertellen hebben..... owh wacht?Do what you love, love what you do!![]()
zo fucking kortzichtig, t komt omdat er mensen zijn die wel dingen vertellen nl. niet door dit soort reacties.
ik was er al klaar mee, maar met dit soort reacties helemaal. reageer er dan op met iets. die focking smileys zeggen mij alleen maar. :
Donder maar op kree we hoeven je verhalen niet? Owh wacht juist daarom is het hier nog interessant,
Laat maar ga wel naar KCS of andere waar wel nog interactie is.l.Do what you love, love what you do!![]()
ben er klaar mee, ff geen weekje meer DTS voor mij, dit soort haat ik nl.Do what you love, love what you do!![]()
Fijn dat hier vannacht ook nog mensen komen die iets te melden hebben.quote:
...hier om je mars te breken.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 01:09 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Fijn dat hier vannacht ook nog mensen komen die iets te melden hebben.![]()
![]()
en slijmen dan met dit soort die je langer kent.quote:![]()
fuck dat, dit topic is alleen maar leuk als er mensen wat vertellen en waar de rest zonder mening over kan zeiken.
of erger nog alleen met smileys doen alsof ze beter zijn. bah.Do what you love, love what you do!![]()
nee maar je kunt ook leuk reageren maat. je gaat mee in die negatieve sfeer en daar ben ik klaar mee.quote:
heb genoeg positief het altijd proberen te benaderen? alle reacties.
Doe het zelf ook eens?Do what you love, love what you do!![]()
ik ga naar een topic waar het niet alleen om gaat om maar de beste er in zijn om zo negatief mogelijk over anderen te zijn kom hier je punten te scoren en wit voetje. want no way werkt t zo.
maarja zien jullie vanzelf wel als dit topic daardoor dood gaat bloedenDo what you love, love what you do!![]()
wat was negativ van me? ik heb geen wort gezegdquote:Op vrijdag 27 maart 2026 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar je kunt ook leuk reageren maat. je gaat mee in die negatieve sfeer en daar ben ik klaar mee.
heb genoeg positief het altijd proberen te benaderen? alle reacties.
Doe het zelf ook eens?![]()
smileys zeggen ook dingenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 01:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat was negativ van me? ik heb geen wort gezegdDo what you love, love what you do!![]()
Ga nou niet in op dat getroll.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 01:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat was negativ van me? ik heb geen wort gezegd
nou jullie twee ga dat lekker uitzoeken, ik ga slapen en morgen heb ik ander topic om over te kletsen. doeefeeeeeiDo what you love, love what you do!![]()
is geen trol van mij. jullie twee doen negatief en haat alleen smiley reactie dus zeg waar het over gaat of niet.quote:Do what you love, love what you do!![]()
niet dat t uitmaakt, geen DTS voor mij voor week, doe wel de andere. succes hier met jullie smiley en niks vertellende,
zal beetje saai worden wss. maarja ach.Do what you love, love what you do!![]()
Was fucking koud vandaag, zeg. Ben er wel een beetje klaar mee. Kom maar op met die zon!
jaja doe maar leuk als ik het over paar wegen door scroll dan zie ik vooral niks zeggende verhalen, of ass kissende niks zeggende naar iedereen.
totaal geen emotie meer. of iets wat ook een eerlijk verhaal is. maar oke zie maar? zo zal het zijn.
mss dart er nog iemand wel weer verhaal gaat posten. en kun je ook weer over zeiken, want dat is waar dit topic over gaat nl. iemand iets vertellen, anderen over zeiken. reactie uitlokken, dat maakt dit topic.
oke tot volgende week. doeiiiiDo what you love, love what you do!![]()
het spijt me vriendjes en vriendinnetjes die het iets boeit wat ik zeg, ik ben in andere topics voor een week.
bij deze.Do what you love, love what you do!![]()
naar nee niet dat ik iedereen zo zat ben ofzo, maar wel ff het topic idee zat. maargoed kennen jullie van me/. maar doe ff weekje zonderquote:. kijken of andere leuker is.
nou de eerste keer dat jij eens duidelijk antwoord geeft op iets moet ook nog komen?quote:
want volgens mij snap je alles prima, maar vind je het prima om je half Duitse karakter te behouden zo
hierom dus en zie voorgaande ben ik dit zat dus, zeg dan waarom.
naja maakt niet uit. ga je gang hier.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: