Gaat van je data af. En zit er nu natuurlijk al een hele dag op. Maar op zo klein scherm kijken vind ik ook nietsquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh?
je kunt het ook op mobiel kijken
ook als je niet thuis bent
hotspot maken vanaf je mobiel naar je laptopquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat van je data af. En zit er nu natuurlijk al een hele dag op. Maar op zo klein scherm kijken vind ik ook niets
Kan nu ook geen tv kijken in bed. Heb ik internet voor nodig bovenquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zet je zo'n talkshow op. Met dat geleuter ben je in 5 minuten in slaap gevallen.
Dan bolken wij je wel in slaap nu.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan nu ook geen tv kijken in bed. Heb ik internet voor nodig boven
oh dacht dat je op internet van buren zatquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat van je data af. En zit er nu natuurlijk al een hele dag op. Maar op zo klein scherm kijken vind ik ook niets
Heb geen idee hoe dat moet. Maar dan heb nog niets op je tvquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
hotspot maken vanaf je mobiel naar je laptop
en dan kun je gewoon kijken
Volgens mij morgen.quote:
je kunt je tv ook verbinden met je hotspotquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe dat moet. Maar dan heb nog niets op je tv
Kloptquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:48 schreef greysbones het volgende:
en volgens mij moet Ziggo het vergoeden
dat jij je 5g data moet gebuiken
Ja maar dan gaat het van haar databundel af.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt je tv ook verbinden met je hotspot
en dan netflix of videoland kijken
O geen idee hoe dat werkt. Gisteren dacht ik neem iPad mee naar boven om tv in bed te kijken. Maar op de wifi van de buren doet die het boven niet.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt je tv ook verbinden met je hotspot
en dan netflix of videoland kijken
Ja wist ik maar vraag ik eigenlijk nooit aan. Is ook pineut wat je vergoed krijgtquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt
https://www.rijksoverheid(...)t-televisie-telefoon
wie het kleine niet eertquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wist ik maar vraag ik eigenlijk nooit aan. Is ook pineut wat je vergoed krijgt
zo moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Komt een monteur dat ding aansluiten of moet je er zelf mee gaan klooien?
er zit een instructie pamflet bijquote:
Had gekund maar mijn lijf is in de avond zo pijnlijk dat ik het liefst op bed tv kijkquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga je toch op je laptop youtuben of npostart kijken
Nee zelf doen. Op een monteur moest ik tot volgende week wachtenquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Komt een monteur dat ding aansluiten of moet je er zelf mee gaan klooien?
Kijk je ook? Join the partyquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:03 schreef greysbones het volgende:
Het blok doet een stel uit Zutphen meer
quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zelf doen. Op een monteur moest ik tot volgende week wachten
Tv aansluiten en instellen ook zelf kost 74 euro als het het laat doen. Belachelijk
ik kan niet elke dag kijkenquote:
Nee hoor als de monteur morgen had gekund had ik dat ook gedaan. Kastje staat in een rot hoek waar ik met dat mannelijk amper bij kan lolquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb haar toch niet beledigd door een monteur voor te stellen?![]()
![]()
Het is nu al hommeles en een aantal nare mensenquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan niet elke dag kijken
zal eens een kijkje nemen
O heb dat nu ook opstaan. Welk stel is dat dan?quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:03 schreef greysbones het volgende:
Het blok doet een stel uit Zutphen meer
Ja vind ik dus ookquote:
die oudjesquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb dat nu ook opstaan. Welk stel is dat dan?
Net even gekeken maar staat geen Sonja bij. Of de OP in tv moet niet goed zijnquote:
staat er gewoon bij hoorquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net even gekeken maar staat geen Sonja bij. Of de OP in tv moet niet goed zijn
Silvio bedoel je dan? Maar je zei Sonjaquote:
Blok nl is volgens mij bijna altijd een appartement geweestquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:21 schreef Dotteke het volgende:
Het blok was toch altijd dat een huis opknapte? Nu hebben ze alllmaal appartementen zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |