Er zijn vandaag heel wat smileys geplaatst om jou van de tweede plaatst te verstotenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Er moet eigenlijk een nieuwe DTS regel komen: na een post van GG, 5 minuten geen post plaatsen.
Whut?quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn vandaag heel wat smileys geplaatst om jou van de tweede plaatst te verstoten
Lol
We moeten alvast in voren bolken voor zondag 😂quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:12 schreef Lovely het volgende:
Bolk hier en een bolk daar, overal een bolk
Mijn puntenteller kan nog steeds niet overweg met wintertijd, zomertijd.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We moeten alvast in voren bolken voor zondag 😂
of je moet de dt pakken zondagquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, ik weet niet of ik de 2e plek kan behouden.
Nouja, dan word ik 3e. Is ook niet slecht.
En er is altijd nog april....
Ff extra punten pakken nogquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We moeten alvast in voren bolken voor zondag 😂
zou me niks verbazen als ze het voor die tijd dichtgooienquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of je moet de dt pakken zondag
Dat lijkt me een beter plan. Ik doe de sluitpost wel zondag, en de openingspost later op de dag.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of je moet de dt pakken zondag
Is ook lastig als je werktquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, ik weet niet of ik de 2e plek kan behouden.
Nouja, dan word ik 3e. Is ook niet slecht.
En er is altijd nog april....
uhuquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beter plan. Ik doe de sluitpost wel zondag, en de openingspost later op de dag.
Lastig als je een hele dag werkt.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
uhu
moet je toch echt harder gaan bolken
BOLK!quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
uhu
moet je toch echt harder gaan bolken
hij kan gewoon bolken als hij er isquote:
Daarom ook het voorstel voor een nieuwe DTS regel: Na een GG post, verplicht 5 minuten bolkpauze.quote:
Ik vermoed maar zo dat als je morgen wakker word je op drie staatquote:
wederomquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daarom ook het voorstel voor een nieuwe DTS regel: Na een GG post, verplicht 5 minuten bolkpauze.
Navenant dat hij het zo druk heeft staat hij toch 2equote:Op donderdag 26 maart 2026 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij kan gewoon bolken als hij er is
en er zijn er meer die werken en bolken
Niet iedereen heeft een baan waarbij dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik thuis werk kan ik best af en toe even een bolk plaatsen. Dat is op kantoor echt onmogelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Veel thuiswerkers hier danquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik thuis werk kan ik best af en toe even een bolk plaatsen. Dat is op kantoor echt onmogelijk.
niet onmogelijkquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik thuis werk kan ik best af en toe even een bolk plaatsen. Dat is op kantoor echt onmogelijk.
Dat komt ook door wat geluksmomenten, dat er dik een half uur niks gepost werd.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
Navenant dat hij het zo druk heeft staat hij toch 2e
het is sowieso niet drukquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat komt ook door wat geluksmomenten, dat er dik een half uur niks gepost werd.
Klopt. Ik ga op mijn werklaptop geen prive dingen doen, en steeds met een mobieltje pielen vind ik ook niks. Trouwens, ik zit dan in een kantoortuin en iedereen kan op mijn monitor kijken. En zien dat ik nou niet bepaald werkgerelateerd bezig ben.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet onmogelijk
maar je wilt het niet
dat is een verschil
Ach ja, einde van de maand he. En de strijd is al gestreden.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is sowieso niet druk
dus makkelijker om te scoren
Vandaag was het nog rustiger dan andersquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is sowieso niet druk
dus makkelijker om te scoren
privacy screenquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga op mijn werklaptop geen prive dingen doen, en steeds met een mobieltje pielen vind ik ook niks. Trouwens, ik zit dan in een kantoortuin en iedereen kan op mijn monitor kijken. En zien dat ik nou niet bepaald werkgerelateerd bezig ben.
vind het al maanden niet druk hierquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ach ja, einde van de maand he. En de strijd is al gestreden.
Kom jij dan ook wat meer bolken onder werktijd wel zo gezelligquote:
ik heb niet hier gekeken vandaagquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag was het nog rustiger dan anders
ik doe weleens een bolkje op laptop scherm, die heeft privacyscreen, dus mensen zien het niet tenzij er recht voor staanquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga op mijn werklaptop geen prive dingen doen, en steeds met een mobieltje pielen vind ik ook niks. Trouwens, ik zit dan in een kantoortuin en iedereen kan op mijn monitor kijken. En zien dat ik nou niet bepaald werkgerelateerd bezig ben.
ik hoef niet op 2 of 3quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom jij dan ook wat meer bolken onder werktijd wel zo gezellig
Je was er vanmiddag heel ffkesquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb niet hier gekeken vandaag
deze manquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik doe weleens een bolkje op laptop scherm, die heeft privacyscreen, dus mensen zien het niet tenzij er recht voor staan
Jammerquote:
ja maar toen was het niet rustiger dan andersquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar toen was het niet rustiger dan anders
waarom maak jij je dan druk?quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Het gaat om het spel, niet om de punten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |