Er zijn vandaag heel wat smileys geplaatst om jou van de tweede plaatst te verstotenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Er moet eigenlijk een nieuwe DTS regel komen: na een post van GG, 5 minuten geen post plaatsen.
Whut?quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn vandaag heel wat smileys geplaatst om jou van de tweede plaatst te verstoten
Lol
We moeten alvast in voren bolken voor zondag 😂quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:12 schreef Lovely het volgende:
Bolk hier en een bolk daar, overal een bolk
Mijn puntenteller kan nog steeds niet overweg met wintertijd, zomertijd.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We moeten alvast in voren bolken voor zondag 😂
of je moet de dt pakken zondagquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, ik weet niet of ik de 2e plek kan behouden.
Nouja, dan word ik 3e. Is ook niet slecht.
En er is altijd nog april....
Ff extra punten pakken nogquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We moeten alvast in voren bolken voor zondag 😂
zou me niks verbazen als ze het voor die tijd dichtgooienquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of je moet de dt pakken zondag
Dat lijkt me een beter plan. Ik doe de sluitpost wel zondag, en de openingspost later op de dag.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of je moet de dt pakken zondag
Is ook lastig als je werktquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, ik weet niet of ik de 2e plek kan behouden.
Nouja, dan word ik 3e. Is ook niet slecht.
En er is altijd nog april....
uhuquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beter plan. Ik doe de sluitpost wel zondag, en de openingspost later op de dag.
Lastig als je een hele dag werkt.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
uhu
moet je toch echt harder gaan bolken
BOLK!quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
uhu
moet je toch echt harder gaan bolken
hij kan gewoon bolken als hij er isquote:
Daarom ook het voorstel voor een nieuwe DTS regel: Na een GG post, verplicht 5 minuten bolkpauze.quote:
Ik vermoed maar zo dat als je morgen wakker word je op drie staatquote:
wederomquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daarom ook het voorstel voor een nieuwe DTS regel: Na een GG post, verplicht 5 minuten bolkpauze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |