Kijk je ook? Join the partyquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:03 schreef greysbones het volgende:
Het blok doet een stel uit Zutphen meer
quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zelf doen. Op een monteur moest ik tot volgende week wachten
Tv aansluiten en instellen ook zelf kost 74 euro als het het laat doen. Belachelijk
ik kan niet elke dag kijkenquote:
Nee hoor als de monteur morgen had gekund had ik dat ook gedaan. Kastje staat in een rot hoek waar ik met dat mannelijk amper bij kan lolquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb haar toch niet beledigd door een monteur voor te stellen?![]()
![]()
Het is nu al hommeles en een aantal nare mensenquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan niet elke dag kijken
zal eens een kijkje nemen
O heb dat nu ook opstaan. Welk stel is dat dan?quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:03 schreef greysbones het volgende:
Het blok doet een stel uit Zutphen meer
Ja vind ik dus ookquote:
die oudjesquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb dat nu ook opstaan. Welk stel is dat dan?
Net even gekeken maar staat geen Sonja bij. Of de OP in tv moet niet goed zijnquote:
staat er gewoon bij hoorquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net even gekeken maar staat geen Sonja bij. Of de OP in tv moet niet goed zijn
Silvio bedoel je dan? Maar je zei Sonjaquote:
Blok nl is volgens mij bijna altijd een appartement geweestquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:21 schreef Dotteke het volgende:
Het blok was toch altijd dat een huis opknapte? Nu hebben ze alllmaal appartementen zo te zien
Nee dat was een ander programma met René Froger. (weet niet meer hoe het heet, Een eigen huis geloof ik)quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:21 schreef Dotteke het volgende:
Het blok was toch altijd dat een huis opknapte? Nu hebben ze alllmaal appartementen zo te zien
Da's het erge, ik heb mijn beeldschermbril op. Dus dat kan het niet zijn.quote:
Australie hebben ze wel eens complete huizen gedaanquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat was een ander programma met René Froger. (weet niet meer hoe het heet, Een eigen huis geloof ik)
* greysbones zet even haar computerbril erbij opquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's het erge, ik heb mijn beeldschermbril op. Dus dat kan het niet zijn.
O ja klopt. Was met Rene en Natascha vond ik ook een leuk programma.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat was een ander programma met René Froger. (weet niet meer hoe het heet, Een eigen huis geloof ik)
Ah.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zet even haar computerbril erbij op
Daar heb ik ook wel eens een serie van gezien.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Australie hebben ze wel eens complete huizen gedaan
maar daar pakken ze het ook veel beter en leuker aan
vind ik de jury ook vaak veel leukerquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens een serie van gezien.
Ja was ook leuk, hoop dat dat weer een keer terug komt. Ze mochten er dan 5 jaar in wonen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja klopt. Was met Rene en Natascha vond ik ook een leuk programma.
Dit jaar hebben we Daan in de jury.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind ik de jury ook vaak veel leuker
en pittiger
nee wordt verkochtquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:28 schreef Dotteke het volgende:
Dit ken ik nog niet. Mogen ze er allemaal gaan wonen als het klaar is?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-03-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
A op die manier. Beste klusquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee wordt verkocht
wie het het beste doet
en het meest verdient
wint
jawohllllquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:35 schreef mario390 het volgende:
geeeeeeilllllllllll Rammsteiiiiiin FEUER FREIIIIIIIIIIII op polse tv
Ja hoop ik ook leuk om naar te kijken. Was er volgens mij ook meer strijd omdat ze allemaal een andere smaak hadden.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was ook leuk, hoop dat dat weer een keer terug komt. Ze mochten er dan 5 jaar in wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |