als je de worst opwarmt zet je hem ook in een soort badquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je de worst opwarmt zet je hem ook in een soort bad
Die foto in de OP?quote:
dat is geen reclamequote:
Maar niet met sopquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je de worst opwarmt zet je hem ook in een soort bad
O dat heb je zelf gemaakt. Ik dacht al wat een rare reclamequote:
zelf gemaakt met nanobananaquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb je zelf gemaakt. Ik dacht al wat een rare reclame
Ik woon hier nu 28 jaar en nog maar een keer gedaan jaren terug met Max een ontbijtje daar gedaan.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
In de HEMA kom ik eigenlijk alleen in het restaurantgedeelte, voor een kop koffie.
huh?quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:38 schreef Dotteke het volgende:
Er is ook echt niets op tv. En Videoland en Netflix kan ik niet kijken heb je modem voor nodig.
Zet je zo'n talkshow op. Met dat geleuter ben je in 5 minuten in slaap gevallen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:38 schreef Dotteke het volgende:
Er is ook echt niets op tv. En Videoland en Netflix kan ik niet kijken heb je modem voor nodig.
ga je toch op je laptop youtuben of npostart kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:38 schreef Dotteke het volgende:
Nee, dat heb ik nog niet gedaan, alleen koffie met appeltaart. Waarbij ze in een jaar tijd echt van 5 euro naar 6,50 euro of nu zelfs boven de 7 euro zitten. Nou dus dat doe ik al niet snel meer.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik woon hier nu 28 jaar en nog maar een keer gedaan jaren terug met Max een ontbijtje daar gedaan.
Ik kijk via npostart inderdaad, als er wat op een nederlandse zender is wat wellicht de moeite waard is. Verder heb ik geen televisie.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga je toch op je laptop youtuben of npostart kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |