Breed?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:16 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Of gewoon weer gezond verstand introduceren bij de partijen rond het brede midden…
Dat bedoel ik. Expres op aangestuurd.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:16 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Of gewoon weer gezond verstand introduceren bij de partijen rond het brede midden…
Tsja, iedereen zn vader en moeder voorspelde al dat het heel lastig ging worden zonder een meerderheidskabinet. Kan wel weer langspeelplaat opzetten dat ze gewoon met GL/PvdA in zee hadden moeten gaan maar ja here we arequote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dé oplossing weet ik ook niet, maar het huidige systeem faalt hard de afgelopen jaren. En er is weinig verbetering in zicht.
Als je maar één regel mag insturen is dit nou niet een overtuigende uitslag voor 'Mona' hoor.quote:
Mona opdoekenquote:
Genot.quote:
Maar die pollen zo rond de 20. Of lager. Echt breed kan ik dat niet meer noemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:21 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ja, ben klaar met het gezeik dat Pro of VVD geen centrumpartijen meer zouden (kunnen) zijn.
"Platteland" is ook wel een raadselachtige.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mona opdoeken
Mona terug
Bestuur weg
Henk weg
Mona partijleider
Mona moet truvh
Mona verdwijnen
Mona terug als leider
Caroline weg![]()
knuffelenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:25 schreef nostra het volgende:
[..]
"Platteland" is ook wel een raadselachtige.
Hoe zou dat makkelijker zijn geweest? Ten eerste hadden we dan nu nog geen regering gehad en ten tweede zou er dan een regeringsakkoord liggen met zoveel compromissen dat exact hetzelfde probleem zich nu voor zou doen. De realiteit is dat er geen geld is, dat is een feit dat losstaat van wat politieke partijen als belangrijk zien.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, iedereen zn vader en moeder voorspelde al dat het heel lastig ging worden zonder een meerderheidskabinet. Kan wel weer langspeelplaat opzetten dat ze gewoon met GL/PvdA in zee hadden moeten gaan maar ja here we are
Polderen heeft nog steeds veel waarde, maar als je een partner eerst schoffeert helpt dat niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Polderen heeft zijn waarde wel verloren ja. Of het is non-existent geworden, zo kan je het ook zien.
BESTUUR TEGEN DE MUUR!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mona opdoeken
Mona terug
Bestuur weg
Henk weg
Mona partijleider
Mona moet truvh
Mona verdwijnen
Mona terug als leider
Caroline weg![]()
Het doel is: geesten rijp maken voor Singapore, Milei of Orban toestanden. Dat serieus wordt nagedacht over einde parlementaire democratie in deze kringen zegt genoeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Polderen heeft nog steeds veel waarde, maar als je een partner eerst schoffeert helpt dat niet.
Het huidige stelsel heeft net nog het hele pensioenstelsel omgegooid, dat zou zogenaamd onmogelijk zijn. Dat stelsel had de stikstofproblemen al opgelost als Rutte IV niet viel. Dat defaitisme is totaal nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dé oplossing weet ik ook niet, maar het huidige systeem faalt hard de afgelopen jaren. En er is weinig verbetering in zicht.
Singapore, dat was ook het droombeeld van de Conservatieve Brexit-clan.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het doel is: geesten rijp maken voor Singapore, Milei of Orban toestanden. Dat serieus wordt nagedacht over einde parlementaire democratie in deze kringen zegt genoeg.
De usual suspects hebben al ruim 30 jaar geen liefde voor het overlegmodel.
Dat werd een koude kermis.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Singapore, dat was ook het droombeeld van de Conservatieve Brexit-clan.
https://en.wikipedia.org/wiki/Singapore-on-Thames
Ik luister het meestal niet, omdat ik zowel van inteeltproduct Segers als postcoderacist Dijkhoff (OTTO Workforce United) niet goed wordt, maar Dijkhoff had het een tijd terug ook al over dat VVD nooit het polderen actief in leven heeft gehouden. "Meestal doet de polder iets wat je als VVD eigenlijk niet wil".quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Singapore, dat was ook het droombeeld van de Conservatieve Brexit-clan.
https://en.wikipedia.org/wiki/Singapore-on-Thames
Ach zo, dan moeten ze dat maar weer terugveroveren en vooral de radicalen niet omarmen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Maar die pollen zo rond de 20. Of lager. Echt breed kan ik dat niet meer noemen.
Het normale midden heeft nog steeds een makkelijke meerderheid: D66, CDA, VVD, Pro, CU, Volt. Het had zelfs een meerderheid kunnen hebben in het vorige kabinet: die partijen samen met NSC hadden 88 zetels.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:01 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach zo, dan moeten ze dat maar weer terugveroveren en vooral de radicalen niet omarmen.
Ik gebruik het wel als ik met jongeren werk (soms hele leuke antwoorden, geeft goede gesprekken), maar je snapt toch als politieke partij dat wat er op zo'n scherm komt nooit iets geschikts gaat zijn voor publicatie en dat dit wel online gaat komen?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend goed idee, deze aanpak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |