Laffe hond.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
‘Ali B niet bij uitspraak aanwezig, maar suggestie van vluchten is absolute onzin’
Ali B zal donderdag niet aanwezig zijn bij de uitspraak van het gerechtshof in zijn zedenzaak. Dat laat zijn advocaat Bart Swier maandagmiddag weten aan deze site. Maar elke suggestie dat de rapper voor een eventuele gevangenisstraf op de vlucht zou slaan, doet Swier af als ‘absolute onzin’.
Waarom Ali er donderdag niet bij zal zijn, laat Swier in het midden. Maar dat de uitspraak, of het nou vrijspraak wordt of een veroordeling, sowieso emotionele impact zal hebben die Ali eerst met zijn familie wil delen, ‘is een prima analyse’, beaamt Swier.
https://www.ad.nl/show/al(...)lute-onzin~a7fcac77/
![]()
![]()
Hij heeft er veel vertrouwen inen is al onderweg naar Marokko
Dat laatste zonder meer, maar laten we niet vergeten dat het een mediacircus is dankzij Ali, hij heeft zelf bij zijn eerste proces toestemming voor gegeven om het in beeld te brengen omdat hij zich volgens zijn advocaat ook in de media wou verdedigen.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk, zeker met die achterlijke pershonden.
Tegen hoge kosten, terwijl hij haast wel zeker niet meer aan de bak gaat komen in het medialandschap.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:20 schreef -Mittens- het volgende:
[..]
Zijn zoons wonen natuurlijk in Nederland, dus ik denk dat het voor hem praktischer is om het gewoon te accepteren. En volgens mij zal die straf hem niet eens zo zwaar vallen, op het stigma na dan. Zulke types worden in de gevangenis vaak best wel op handen gedragen. En ja, als je miljonair bent zoals hij, kun je het jezelf daar meestal ook wel wat comfortabeler maken.
Kut Marokkaan.quote:Op maandag 4 mei 2026 16:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als je overtuigd bent van je onschuld en vrijspraak is dit de kans om te shinen
Dat is hij dus niet en wil graag in stilte janken en vluchten
Vieze laffe hond is het
Het is en blijft een Marokkaan hé.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bizar weer dat het achter gesloten deuren moet vanwege mogelijke bedreigingen. Ik zou dat als OM toch nog even benoemen.
Ook bizar dat Ali dat allemaal wel goed lijkt te vinden. Ik dacht dat hij zo’n frisse jongen was.
Vrijspraak. Niet dat ik de jongen vertrouw, en ik kan mij best voorstellen dat in die patriarchale culturen weinig rekening wordt gehouden met het gerief van de vrouw. Maar op geen enkele manier is vast komen te staan dat hij iemand heeft gedwongen om seks met hem te hebben.quote:Op maandag 4 mei 2026 07:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, wat gaat het worden? Place your bets people!
Ja het blijft een Marokkaan. Maar ook een Marokkaan moet pas berecht worden als het ook echt vaststaat dat hij onrechtmatig gehandeld heeft.quote:
Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 4 mei 2026 17:20 schreef sp3c het volgende:
Nee tijdens de rechtzaak wordt vastgesteld dat hij onrechtmatig gehandeld heeft of niet
Ik meen me te herinneren dat er genoeg bewijs was om hem op te sluiten. Ik dacht dat er 1 verkrachting was bewezen en 1 poging tot verkrachting.quote:Op maandag 4 mei 2026 07:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, wat gaat het worden? Place your bets people!
Welk bewijs?quote:Op maandag 4 mei 2026 17:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er genoeg bewijs was om hem op te sluiten. Ik dacht dat er 1 verkrachting was bewezen en 1 poging tot verkrachting.
Dus de gevangenis in.
Volgens de rechter, aangiftes, chatberichten, getuigenverklaringen.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welk bewijs?
Ik mis dat.
Een verklaring van een persoon die Naomi nadien sprak en opmerkte dat zij zich vreemd gedroeg (apathisch) vind ik nogal wat magertjes.
Volgens de rechter?quote:Op maandag 4 mei 2026 17:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Volgens de rechter, aangiftes, chatberichten, getuigenverklaringen.
Nee jij zei dat hij pas berecht mag worsden als zijn schuld vaststaatquote:
Uitspraak?quote:Op maandag 4 mei 2026 17:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee jij zei dat hij pas berecht mag worsden als zijn schuld vaststaat
Hij worst atm berecht
schuldigquote:
Ja in de eerste aanleg. De man is daartegen in hoger beroep gegaan.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee jij zei dat hij pas berecht mag worsden als zijn schuld vaststaat
Hij worst atm berecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |