Dan had Max hem niet eens binnen moeten laten. Nee, in plaats daarvan hem eerst naar binnen lokken en vervolgens hem eruit gooien om een statement te maken.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:45 schreef greysbones het volgende:
Nog even dit
[ afbeelding ]
En dit
2 jaar geleden.. was geen issue
[ afbeelding ]
Gooi jij werkelijk alle reacties eerst door ChatGPT met de vraag om ze zo zuigend mogelijk te herschrijven??quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik verwacht hetzelfde zondag met deze sterk verbeterde auto's.
Ik ben zeker niet de enige die de auto’s een verbetering vind. Kijk maar naar hierboven wat Peter vindt.quote:Op donderdag 26 maart 2026 23:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Gooi jij werkelijk alle reacties eerst door ChatGPT met de vraag om ze zo zuigend mogelijk te herschrijven??
De auto's van 2026 zijn niet sterk verbeterd. De auto's zijn ronduit een aanfluiting te noemen.
Dat vinden alle coureurs, behalve Russell, want dat is ook een jankende zuiger pur sang en Lewis, omdat Ferrari eindelijk eens een hok gemaakt heeft wat vooraan mee kan. Ow en Chevy op FOK! die vindt het ook maar wat fantastisch.
Man man man.
Tuurlijk, ik zie ook de kritieken op de nieuwe PU-regels. Maar dat is natuurlijk maar een onderdeel van de auto als geheel.quote:Op donderdag 26 maart 2026 23:43 schreef shiz het volgende:
Chev, je begrijpt toch hopelijk wel dat het gaat om het hele 'lift-n-coast, superclipping, deploy, boost, overtake'-gedoe dat de boel kunstmatig interessant houdt, i.p.v. idd alleen het zorgen dat je zo weinig mogelijk last hebt van dirty air wat er natuurlijk voor zou zorgen dat het meer mano a mano zou zijn. Niks tegen minder ground effect ter bevordering van minder outwash, comfortabelere rides (porpoising) en betere racing. Zelfde voor de grootte van de auto's. Ik zou maar wat graag terug gaan naar bijv. de mid-2000's auto's. Daarvoor mag dat hele batterij-gebeuren weggelaten worden of op de schop.
Kan me hier wel in vinden.quote:Op donderdag 26 maart 2026 23:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Gooi jij werkelijk alle reacties eerst door ChatGPT met de vraag om ze zo zuigend mogelijk te herschrijven??
De auto's van 2026 zijn niet sterk verbeterd. De auto's zijn ronduit een aanfluiting te noemen.
Dat vinden alle coureurs, behalve Russell, want dat is ook een jankende zuiger pur sang en Lewis, omdat Ferrari eindelijk eens een hok gemaakt heeft wat vooraan mee kan. Ow en Chevy op FOK! die vindt het ook maar wat fantastisch.
Man man man.
Komt het meeste in de buurt van F1 qua spellingquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder aan FP1?
Hee manquote:
Beetjequote:
Hoi jijquote:
Zojuist gehoord: "De eerste vrije training werd verreden diep in de nacht, als je daar voor bent opgestaan ben je een echte grote fanquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat op dit moment:
[ afbeelding ]
Dacht dat ik hem had aangepastquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
We zijn Live en niet meer in voorbeschouwing.
Nee, dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dacht dat ik hem had aangepast
Niet de eerste keer dit seizoen hèquote:
Voor 5 minuten.quote:
Hier blijven jijquote:
quote:
Heet ze Froukje?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
hou training wel aan, ze leert maar F1 meekijken. Ik bedoel, ze is al 1
Ik ben geen fan, ik sta niet meer op voor de F1quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zojuist gehoord: "De eerste vrije training werd verreden diep in de nacht, als je daar voor bent opgestaan ben je een echte grote fan
Froukje, 1... F1...quote:
Soms is de simpelste oplossing de beste.quote:
Het zou niet zo moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms is de simpelste oplossing de beste.
Het is helaas wel zo.quote:
Het is om te jankenquote:
Zeg datquote:
Met vloer?quote:
quote:
quote:
Dat is om de echte beleving van de coureurs te benaderenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm... F1tv stopte en bleef op laden staan.![]()
Intussen na reset werkt het weer.
Oh ja, snap ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat is om de echte beleving van de coureurs te benaderen
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm... F1tv stopte en bleef op laden staan.![]()
Intussen na reset werkt het weer.
quote:
Dat het niks gaat worden.quote:
Tja, zo gaat dat, uiteindelijk veranderen ze niks en zal de kritiek minder en minder worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, snap ik.
Ik zag vanmorgen artikel over dit weekend in de krant staan en daarin werd gezegd dat Norris het als kijker in China het leuk vond om te kijken.
Niks bijzonders dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat het niks gaat worden.
Heeft die volledig gelijk in.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, snap ik.
Ik zag vanmorgen artikel over dit weekend in de krant staan en daarin werd gezegd dat Norris het als kijker in China het leuk vond om te kijken.
Die is geen echte racer meerquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, snap ik.
Gen Z-erquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is geen echte racer meer
Is ie van die leeftijd?quote:
Misschien hoort hij meer in de Formule E thuis.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is geen echte racer meer
Omdat de kritiekgevers afhaken en iets anders gaan kijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:32 schreef pmponer het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat, uiteindelijk veranderen ze niks en zal de kritiek minder en minder worden.
En inkomsten terug gaan lopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat de kritiekgevers afhaken en iets anders gaan kijken.
Neuh.quote:
Als de auto's ook van 2001 warenquote:
Hij vindt de F1 toch leuk zegt die? Waarom zou die dan weg moeten gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien hoort hij meer in de Formule E thuis.
Is geen lico maar superclipping.quote:
Oh ja is ook zo, maar het blijft kutquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is geen lico maar superclipping.
Is vanwege het feit dat ze niet meer dan 4 MJ achter elkaar mogen ontladen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |