Dat het niks gaat worden.quote:
Tja, zo gaat dat, uiteindelijk veranderen ze niks en zal de kritiek minder en minder worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, snap ik.
Ik zag vanmorgen artikel over dit weekend in de krant staan en daarin werd gezegd dat Norris het als kijker in China het leuk vond om te kijken.
Niks bijzonders dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat het niks gaat worden.
Heeft die volledig gelijk in.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, snap ik.
Ik zag vanmorgen artikel over dit weekend in de krant staan en daarin werd gezegd dat Norris het als kijker in China het leuk vond om te kijken.
Die is geen echte racer meerquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, snap ik.
Gen Z-erquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is geen echte racer meer
Is ie van die leeftijd?quote:
Misschien hoort hij meer in de Formule E thuis.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is geen echte racer meer
Omdat de kritiekgevers afhaken en iets anders gaan kijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:32 schreef pmponer het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat, uiteindelijk veranderen ze niks en zal de kritiek minder en minder worden.
En inkomsten terug gaan lopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat de kritiekgevers afhaken en iets anders gaan kijken.
Neuh.quote:
Als de auto's ook van 2001 warenquote:
Hij vindt de F1 toch leuk zegt die? Waarom zou die dan weg moeten gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien hoort hij meer in de Formule E thuis.
Is geen lico maar superclipping.quote:
Oh ja is ook zo, maar het blijft kutquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is geen lico maar superclipping.
Is vanwege het feit dat ze niet meer dan 4 MJ achter elkaar mogen ontladen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |