vind het zo verbazingwekkend hoe een ander persoon Bottas is buiten de mercedes bubbelquote:
Ik denk dat hij vooral blij is dat hij weer kan racen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het zo verbazingwekkend hoe een ander persoon Bottas is buiten de mercedes bubbel
die man moet toch doodongelukkig zijn geweest daar
denk ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral blij is dat hij weer kan racen.
Bij Mercedes moest 'ie vooral de brave 2e coureur zijn die overal ja en amen op moest zeggen, nu mag die gewoon lekker losgaanquote:Op donderdag 26 maart 2026 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het zo verbazingwekkend hoe een ander persoon Bottas is buiten de mercedes bubbel
die man moet toch doodongelukkig zijn geweest daar
Dit jaquote:Op donderdag 26 maart 2026 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Mercedes moest 'ie vooral de brave 2e coureur zijn die overal ja en amen op moest zeggen, nu mag die gewoon lekker losgaan
Jammer genoeg alleen voor de kwalificatie en niet voor de race. Dus de jojo inhaalacties zonder dat er driver skill nodig is, omdat er een batterij leeg is, blijven.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jammer genoeg alleen voor de kwalificatie en niet voor de race. Dus de jojo inhaalacties zonder dat er driver skill nodig is, omdat er een batterij leeg is, blijven.
Toen won die tenminste nog eens wat xDquote:Op donderdag 26 maart 2026 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Mercedes moest 'ie vooral de brave 2e coureur zijn die overal ja en amen op moest zeggen, nu mag die gewoon lekker losgaan
Kansloosquote:Op donderdag 26 maart 2026 19:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jammer genoeg alleen voor de kwalificatie en niet voor de race. Dus de jojo inhaalacties zonder dat er driver skill nodig is, omdat er een batterij leeg is, blijven.
Niet te hopen dat het een crashdieet was.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hopelijk is de RB22 wat afgevallen in de afgelopen 2 weken. De auto was nogal wat te zwaar.
quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet te hopen dat het een crashdieet was.
quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet te hopen dat het een crashdieet was.
De helft. Minstens.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd hoeveel er zondag over de finish gaan komen.
Hoop ook dat ze dit keer alle 22 aan de start staan.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd hoeveel er zondag over de finish gaan komen.
Dat zou inderdaad leuk zijnquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoop ook dat ze dit keer alle 22 aan de start staan.
Dat zou echt leuk zijn
De race ook niet?quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:17 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik kijk alleen vt1, de rest boeit mij niet.
wat is er zo bijzonder aan FP1?quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:17 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik kijk alleen vt1, de rest boeit mij niet.
Geen Alonsoquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder aan FP1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |