ook dat bericht komt niet van Red Bull zelf. Het lijkt mij niet dat het team tegen de media zal vertellen hoeveel de auto te zwaar is. ergens tussen de 10 kg en 19 kg zal het zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze hebben zelf al gezegd dat het niet zoveel is. Eerder de helft.
Ja, wel jammer dat je zo een raceklasse moet opgeven om te volgen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar goed. Mij maakt het allemaal niet meer uit. Dit weekend de laatste race voor mij en dan is het vaarwel.
In de statuten van de F1 inderdaad, doe je het toch: permban voor je automerk voor eeuwig in alle FIA autosporten.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Super clipping moet in de grondwet verboden worden. De rest is te fixen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens de fanfoto van China was het 19.
Nee je hebt het goed onthouden, de auto van Hadjar heeft 10kg extra gewicht onder de stoel omdat Hadjar maar 70kg weegt.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan heb ik het gewoon verkeerd onthouden, denk ik. Tegenvaller.
Got it!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[..]
Nee je hebt het goed onthouden, de auto van Hadjar heeft 10kg extra gewicht onder de stoel omdat Hadjar maar 70kg weegt.
Dus 10 kg klopt wel.
De 130R was met de downforcelevels die de auto's hadden al 20 jaar niet meer spannend, net als Radillon Eau Rouge, Blanchimont, Pouhon etc etc..quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:24 schreef Red_85 het volgende:
De sessies even bekeken vandaag.
Bij ieder recht stuk van meer dan 500 meter: MEHPMEEHPMEEEEHIIEEEEEeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuwpufpufpruttelpuf.
Max, Piastri, Norris en Russel on board, allemaal voor Spoon en de 130R waar het bij de laatste zelfs voor Russel terugschakelen was. Van voor de brug 320 naar 270 vlak voor de chicane.
Echt, wtf man. WTF.
Dit heeft toch niets meer met limieten te maken? Die 130R is 'on the limits' en nu niks meer van over.
We kunnen net zo goed op die kutbaantjes van de FE gaan rijden. Waarom doen we de wereldtop van de circuits nog aan als de auto's het zelf niet eens kunnen volhouden? De huidige F1 is ongeschikt voor de banen ipv andersom.
De status van de F1 is echt triest op het moment. Niet naar Max geluisterd 3 jaar terug dat het kut was en actie ondernomen moest worden.
Kan ik misschien eens iets doen aan mij backlog.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja, wel jammer dat je zo een raceklasse moet opgeven om te volgen.
Gelukkig zijn er andere klasses waar wel echt geraced (of gecrost) wordt.
Lijkt alleen maar zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:55 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ik heb mij laten vertellen dat dit topic vol zit met boze Max fanboys
Welke backlog?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik misschien eens iets doen aan mij backlog.
Ik heb gehoord dat je van trollen vlekjes op je piemeltje krijgt, dus pas maar op.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:55 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ik heb mij laten vertellen dat dit topic vol zit met boze Max fanboys
RBR heeft aangegeven (tegen Autoracer) dat het geen 20 kg is.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ook dat bericht komt niet van Red Bull zelf. Het lijkt mij niet dat het team tegen de media zal vertellen hoeveel de auto te zwaar is. ergens tussen de 10 kg en 19 kg zal het zijn.
De verbouwing ergens begin jaren 2000 maakte de 130R al niet meer de echte 130Rquote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
De 130R was met de downforcelevels die de auto's hadden al 20 jaar niet meer spannend, net als Radillon Eau Rouge, Blanchimont, Pouhon etc etc..
140Rquote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
De verbouwing ergens begin jaren 2000 maakte de 130R al niet meer de echte 130R
En nu is het helemaal niets meer. Zowel de Degners als de 130R zijn niet uitdagend meer met deze auto's.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
De verbouwing ergens begin jaren 2000 maakte de 130R al niet meer de echte 130R
Hopen voor je dat die laatste race een mega knaller wordt man.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar goed. Mij maakt het allemaal niet meer uit. Dit weekend de laatste race voor mij en dan is het vaarwel.
Ja, eerste bocht 20 auto's op elkaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopen voor je dat die laatste race een mega knaller wordt man.
Is dit niet de weging na de race, dus dan zal er niet veel brandstof meer inzitten.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Excuseer me voor mijn onwetendheid, maar je weet aan de hand van die foto's toch niet of die auto te zwaar is?
Ik bedoel hoeveel brandstof zat er in bijvoorbeeld?
Kijk de stoel + courreur is geloof ik 85 kg dus dat is een vaste waarde, maar op die brug staat die auto toch niet droog?
Ik ga een bananenschil voor je gooien!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eerste bocht 20 auto's op elkaar.
Perez wintquote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eerste bocht 20 auto's op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |