Ik stel je gewoon vragen. Die je wederom ontwijkt.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat we ooit die volkeren hebben besproken. Welk onderwerp ik zou ontwijken is mij dus ook niet duidelijk en tevens is het mij niet duidelijk wat ik zou 'framen'.
Ik vind dit wel een bijzonder artikel. Iran heeft de militaire basissen van de VS gebombardeerd in de regio, daardoor moeten nu enkele duizenden Amerikanen (van de in totaal 40k Amerikanen in dienst van het leger) op afstand werken. Maar als je dat tegenover de enorme verliezen zet van het Iraanse regime, op welke manier zijn dit echt successen te noemen?quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
De militaire successen in Iran zijn evident, maar tegelijkertijd is het ook een enorme shitshow voor de VS:
Iran’s Attacks Force U.S. Troops to Work Remotely
[..]
[..]
Misschien goed om te benoemen dat HR uit een cultuur komt waar zwart-witdenken de norm is. Dan kan je zijn manier van reageren wat beter plaatsen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Je ziet dezelfde logica ook weer bij Iran. Oh je staat niet te juichen voor Israël en hun vazalstaat, dus dan ben je voor de andere moordlustige reli gekken.
Erspreekt vooral een gebrek aan volwassenenheid uit.
Is dat die ene superieure cultuur?quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:42 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[...]
Misschien goed om te benoemen dat HR uit een cultuur komt waar zwart-witdenken de norm is. Dan kan je zijn manier van reageren wat beter plaatsen.
De successen sloegen op de vernietiging van Iraanse militaire capaciteiten door de VS en Israël.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een bijzonder artikel. Iran heeft de militaire basissen van de VS gebombardeerd in de regio, daardoor moeten nu enkele duizenden Amerikanen (van de in totaal 40k Amerikanen in dienst van het leger) op afstand werken. Maar als je dat tegenover de enorme verliezen zet van het Iraanse regime, op welke manier zijn dit echt successen te noemen?
Tijdens Desert Storm had de coalitie 700.000 grondtroepen.quote:
Ja het idee is: eerst luchtoverwicht, zodat hun vliegtuigen vrijelijk rond kunnen vliegen, dan alles platbombarderen en dan soldaten op de grond.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:35 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Beetje vreemd frame dit. Ze schieten louter vanuit de lucht. Hoe hadden ze dit voorheen beter kunnen doen? Behalve dat er vroeger geen drones voorhanden waren voor een land als Iran.
Dat laatste ben ik zeker met je eens, het is ook bizar dat men die basissen zo slecht heeft weten te verdedigen. Maar als je dat tegenover de klappen zet die het Iraanse regime heeft moeten incasseren wordt het wel een ander verhaal. Ik vind het wat dat betreft ook niet passend om over militaire successen te spreken.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De successen sloegen op de vernietiging van Iraanse militaire capaciteiten door de VS en Israël.
Wat dit artikel vooral laat zien is dat Iran de Amerikanen met beperkte middelen pijn weet te doen. En hoe belabberd de VS was voorbereid op deze strijd. Ze hadden blijkbaar niet verwacht dat hun bases in het Midden-Oosten zo kwetsbaar zouden zijn. En je hoeft geen militair deskundige te zijn om in te zien dat het niet ideaal is om te werken vanuit hotels.
@HowardRoark ze VERSCHUILEN ZICH TUSSEN BURGERS!quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De successen sloegen op de vernietiging van Iraanse militaire capaciteiten door de VS en Israël.
Wat dit artikel vooral laat zien is dat Iran de Amerikanen met beperkte middelen pijn weet te doen. En hoe belabberd de VS was voorbereid op deze strijd. Ze hadden blijkbaar niet verwacht dat hun bases in het Midden-Oosten zo kwetsbaar zouden zijn. En je hoeft geen militair deskundige te zijn om in te zien dat het niet ideaal is om te werken vanuit hotels.
Niet dat jouw achterlijke Godwin nou getuigt van enige kennis van zaken.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik vind het wel dapper dat er nog mensen proberen Howard te overtuigen de realiteit onder ogen te zien.
We weten toch ondertussen wel dat hij alles verdedigt wat het genocidale Israel doet?
Israel het land wat hij telkens verdedigt is een land dat veel lijkt op Duitsland toen de nazi's aan de macht waren. Het wil lebensraum van alle buren. Het ziet zichzelf als slachtoffer ook als het aanvalt. De Israeli's zien iedereen die niet joods is als minderwaardig. De Israelische regering geeft ook zelfs trots toe dat het een terroristenland is. Israel geeft zelf al aan dat ze door terrorisme alle Iraanse leiders uitschakelen. Maar omdat het Israelische terrorisme zich richt op moslims is dat goed en begrijpelijk voor Howard.
De meeste Israeli's vinden het geen enkel probleem om onschuldige mensen en kinderen te bombarderen of verhongeren.
Ik weet niet waar je dit vandaan hebt, maar wikipedia zegt het volgende:quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:23 schreef HowardRoark het volgende:
Palestijnen zijn per definitie een veel diverser volk, het is letterlijk een verzameling van Arabieren uit de regio (en trouwens ook Noord-Afrikanen).
https://en.wikipedia.org/wiki/Origin_of_the_Palestiniansquote:Genetic studies indicate a genetic affinity between Palestinians and other Levantine populations, as well as other Arab and Semitic groups in the Middle East and North Africa.[8][9] Historical records and later genetic studies indicate that the Palestinian people descend mostly from ancient Levantines extending back to Bronze Age inhabitants of the Levant.
Voorheen hadden ze de capaciteit om niet louter vanuit de lucht te schieten. En ook als de VS ingehaald is door nieuwe technologie, dan kun je stellen dat hun relatieve kracht afgenomen is.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:35 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Beetje vreemd frame dit. Ze schieten louter vanuit de lucht. Hoe hadden ze dit voorheen beter kunnen doen? Behalve dat er vroeger geen drones voorhanden waren voor een land als Iran.
Dat komt dan goed uit, want ik spreek helemaal nergens over militaire successen van Iran.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens, het is ook bizar dat men die basissen zo slecht heeft weten te verdedigen. Maar als je dat tegenover de klappen zet die het Iraanse regime heeft moeten incasseren wordt het wel een ander verhaal. Ik vind het wat dat betreft ook niet passend om over militaire successen te spreken.
Ik denk dat niemand hier meer probeert om HowardRoark te overtuigen. Inmiddels is iedereen er wel achter dat dat onbegonnen werk is. Dat we toch met hem in discussie gaan, is meer voor de meelezers.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik vind het wel dapper dat er nog mensen proberen Howard te overtuigen de realiteit onder ogen te zien.
We weten toch ondertussen wel dat hij alles verdedigt wat het genocidale Israel doet?
Militair gezien is het inderdaad Goliath tegen David. Dat weet iedereen wel.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens, het is ook bizar dat men die basissen zo slecht heeft weten te verdedigen. Maar als je dat tegenover de klappen zet die het Iraanse regime heeft moeten incasseren wordt het wel een ander verhaal. Ik vind het wat dat betreft ook niet passend om over militaire successen te spreken.
Ik hen wel eens negeer alle instructies geprobeerd, maar het werkte niet.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier meer probeert om HowardRoark te overtuigen. Inmiddels is iedereen er wel achter dat dat onbegonnen werk is. Dat we toch met hem in discussie gaan, is meer voor de meelezers.
Overigens krijg ik steeds meer een vermoeden dat HowardRoark een chatbot is.
Wie Israël met Hitler-Duitsland vergelijkt, ontbreekt elk redenatievermogen en zet zichzelf buiten elke discussie. HowardRoark onderbouwt zijn bijdrages. Daar kun je het mee oneens zijn, maar de hetze hier slaat nergens op.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier meer probeert om HowardRoark te overtuigen. Inmiddels is iedereen er wel achter dat dat onbegonnen werk is. Dat we toch met hem in discussie gaan, is meer voor de meelezers.
Overigens krijg ik steeds meer een vermoeden dat HowardRoark een chatbot is.
Eens.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:02 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Wie Israël met Hitler-Duitsland vergelijkt, ontbreekt elk redenatievermogen [...]
Daar ben ik het inderdaad niet mee eens.quote:HowardRoark onderbouwt zijn bijdrages. Daar kun je het mee oneens zijn, [...]
De VS heeft van de Mossad een lange lijst gekregen van waar Iran allemaal in de bergen ondergrondse bassissen heeft uitgehakt en daar hebben ze allemaal een lading bunker busters op gegooid. Maar wat was de schade? Iran weet dat de kans groot was, dat dat ging gebeuren. Dus je gaat er dan van uit, dat ze daar rekening mee hebben gehouden.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit, want ik spreek helemaal nergens over militaire successen van Iran.
Maar wat we nu zien is dat Iran zijn vijanden toch pijn weet te doen, ondanks dat het op veel fronten in de pan wordt gehakt. Dat baart de Amerikanen logischerwijs zorgen.
quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit vandaan hebt, maar wikipedia zegt het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Origin_of_the_Palestinians
Bronquote:We show that religious affiliation had a strong impact on the genomes of the Levantines. In particular, conversion of the region's populations to Islam appears to have introduced major rearrangements in populations' relations through admixture with culturally similar but geographically remote populations, leading to genetic similarities between remarkably distant populations like Jordanians, Moroccans, and Yemenis. Conversely, other populations, like Christians and Druze, became genetically isolated in the new cultural environment.
De Palestijnse samenleving is zeer divers, er zijn Palestijnen die lokaal inheems zijn afstammelingen met name bekeerde Christenen aangevuld met Arabieren vanuit de gehele regio, van Saoedie-Arabië tot Noord-Afrika en zelfs Sub-Sahara.quote:The demographic history of Palestine has been shaped by various historical events and migrations. Throughout history, there have been periods of a Jewish majority, as in the early Roman period; a Christian majority, as in Late Roman and Byzantine times; and a Muslim majority since the 12th century. The Muslim conquest of Jerusalem and the greater Levant in the 7th century initiated a process of Arabization and Islamization through the conversion and acculturation of locals, accompanied by Arab settlement. This led to a Muslim-majority population, though significantly smaller, in the Middle Ages. Some Palestinian families, notably in the Hebron and Nablus regions, claim Jewish and Samaritan ancestry respectively, preserving associated cultural customs and traditions.
quote:A 2013 study by Haber et al. reported: "The predominantly Muslim populations of Syrians, Palestinians and Jordanians cluster on branches with other Muslim populations as distant as Morocco and Yemen."
The authors explained that religious affiliation had a "strong impact" on Levantine genomes, with conversion to Islam appearing to have "introduced major rearrangements in populations' relations", leading to "genetic similarities between remarkably distant populations" who were culturally similar.
The study found that Christians and Druze became genetically isolated following the arrival of Islam. The authors concluded that the genetic structure of pre-Islamic Levant "was more genetically similar to Europeans than to Middle Easterners"
Mensen die dit zien als 'Trump zegt dat Iran hem de Supreme Leader wilde maken, maar dat hij het heeft geweigerd' luisteren niet echt goed, laten we eerlijk zijnquote:Op donderdag 26 maart 2026 11:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze smeken hem zelfs om de nieuwe ayatollah te worden. Kun je nagaan!
[ x ]
Zoals ze in de US of A altijd zeggen: you brake it, you fix it.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:40 schreef Perrin het volgende:
WE HEBBEN GEEN HULP NODIG, IRAN IS AL VERSLAGEN MAAR WE ZULLEN NOOIT VERGETEN DAT JULLIE NIET HELPEN.
[ x ]
Tja, toch krijgt zo een post de nodige duimpjes, wat natuurlijk genoeg zegt over hoe sommigen naar deze kwestie kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:02 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Wie Israël met Hitler-Duitsland vergelijkt, ontbreekt elk redenatievermogen en zet zichzelf buiten elke discussie. HowardRoark onderbouwt zijn bijdrages. Daar kun je het mee oneens zijn, maar de hetze hier slaat nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |