Het is gewoon hele slechte timing dit. Niet handig.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een gejank over 97K verschrikkelijk calvinistisch
In de Telegraaf een berichtje op pagina 4. Ik neem de leugens vetgedrukt over:quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Hele smerige retoriek van deze vrouw: zij wagen hun leven om de normale burger te beschermen, dús is het verantwoord om 93 duizend euro uit te geven aan deze vlucht…
Nog even leugens in volgorde:quote:Yesilgoz: trip met privéjet echt nodig
Het was zeker nodig dat Defensieminister Dilan …
Ook voor uw vrijheid en veiligheid, zei zij, dan is het cruciaal dat de minister die daarvoor verantwoordelijk is, ook daarnaartoe gaat en haar waardering daarvoor uitspreekt .
Die boot ging vertrekken dan heb je niet veel tijd.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is gewoon hele slechte timing dit. Niet handig.
Ja de VS is dan ook een compleet achterlijk land, dus laten we dat lekker als anti-voorbeeld gebruiken.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die boot ging vertrekken dan heb je niet veel tijd.
Zo’n presidentiële meeting van de VS een uurtje kost miljoenen.
En wij sturen 1 kruidenvrouwtje met een helikopter en het is te duur?
Ik denk inderdaad dat de mannen (en vrouwen) aan boord zich minder in de steek gelaten hadden gevoeld met een volledig operationeel schip dan met een half werkend schip en een bliksembezoekje van de minister van defensie die verantwoordelijk is voor datzelfde half werkende schip.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja de VS is dan ook een compleet achterlijk land, dus laten we dat lekker als anti-voorbeeld gebruiken.
Daarnaast, wat is nou de meerwaarden van zo'n juffie op zo'n boot; vroeger zou dat zelfs ongeluk hebben gebracht. Laat ze eerder zorgen dat we niet zo voor lul staan en een boot sturen met een werkend kanon.
Cyprus ligt onder vuur...quote:Op donderdag 26 maart 2026 00:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hamvraag is natuurlijk waarom dat per se in één dag moest. Gewoon een lijnvluchtje boeken, hotelletje Larnaca, en dan de volgende dag met een lijnvlucht weer terug kon niet omdat?
Daarom sturen we een boot met een kanon dat niet werktquote:
Dilan lijkt me echt zo'n type die niet aan pijpen doet, omdat ze het een vies idee vindt.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:16 schreef Cockwhale het volgende:
Hoop dat er voor alle mariniers een blowjob van Dilan bij inbegrepen zat voor dit bedrag.
GEEN TURKIN OP DEVENSIE!!1!!quote:
Gastquote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dilan lijkt me echt zo'n type die niet aan pijpen doet, omdat ze het een vies idee vindt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gast🥱Hoe denk je dat ze aan deze functie is gekomen
![]()
Capaciteiten andere dan zojuist genoemde heeft ze niet
Maar gratis kan het nietquote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Gelukkig niet op de prijs gelet
Jelmer VisserGODquote:
Misschien hebben ze wel een fregat met een WERKEND kanonquote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
…. Wel goed om te zien dat de Fransen wel een vliegdekschip hebben.
Dat denk ik wel ja, want de Fransen nemen hun eigen krijgsmacht tenminste wel serieus. Denk ook niet dat ze mensen op missie zouden sturen met half werkend materieel.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een fregat met een WERKEND kanon
Waarom gaat hun minister van defensie dan niet ff langs voor een paar uurtjes en 100.000 euroquote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat denk ik wel ja, want de Fransen nemen hun eigen krijgsmacht tenminste wel serieus. Denk ook niet dat ze mensen op missie zouden sturen met half werkend materieel.
Omdat zij hun geld dus in werkend materieel steken.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waarom gaat hun minister van defensie dan niet ff langs voor een paar uurtjes en 100.000 euro![]()
Die wil,toch ook ff shinen op kosten belastingbetaler
Raar, heel raar ditquote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Omdat zij hun geld dus in werkend materieel steken.
Ligt er maar net aan waar de prioriteiten liggen.quote:
Tussen 9 en 5 zekerquote:
Charles de gaule kampt al jaren met mechanische problemen, van de reactors tot de katapultenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Omdat zij hun geld dus in werkend materieel steken.
En jouw godenland zoekt overal ruzie en gaat nu een doemscenario tegemoetquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Charles de gaule kampt al jaren met mechanische problemen, van de reactors tot de katapulten
Nederland is mijn godenlandquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En jouw godenland zoekt overal ruzie en gaat nu een doemscenario tegemoet
https://www.bnr.nl/nieuws(...)ordt-zelfmoordmissie
De term 'speelgoed' is aan inflatie onderhevig.
Jijquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |