Jelmer VisserGODquote:
Misschien hebben ze wel een fregat met een WERKEND kanonquote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
…. Wel goed om te zien dat de Fransen wel een vliegdekschip hebben.
Dat denk ik wel ja, want de Fransen nemen hun eigen krijgsmacht tenminste wel serieus. Denk ook niet dat ze mensen op missie zouden sturen met half werkend materieel.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een fregat met een WERKEND kanon
Waarom gaat hun minister van defensie dan niet ff langs voor een paar uurtjes en 100.000 euroquote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat denk ik wel ja, want de Fransen nemen hun eigen krijgsmacht tenminste wel serieus. Denk ook niet dat ze mensen op missie zouden sturen met half werkend materieel.
Omdat zij hun geld dus in werkend materieel steken.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waarom gaat hun minister van defensie dan niet ff langs voor een paar uurtjes en 100.000 euro![]()
Die wil,toch ook ff shinen op kosten belastingbetaler
Raar, heel raar ditquote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Omdat zij hun geld dus in werkend materieel steken.
Ligt er maar net aan waar de prioriteiten liggen.quote:
Tussen 9 en 5 zekerquote:
Charles de gaule kampt al jaren met mechanische problemen, van de reactors tot de katapultenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Omdat zij hun geld dus in werkend materieel steken.
En jouw godenland zoekt overal ruzie en gaat nu een doemscenario tegemoetquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Charles de gaule kampt al jaren met mechanische problemen, van de reactors tot de katapulten
Nederland is mijn godenlandquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En jouw godenland zoekt overal ruzie en gaat nu een doemscenario tegemoet
https://www.bnr.nl/nieuws(...)ordt-zelfmoordmissie
De term 'speelgoed' is aan inflatie onderhevig.
Jijquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |