Ter illustratie:quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Broodtrommel, al 18 jaar dezelfde
Of het is zo'n workaholic dat er geen tijd overblijft voor sporten en gezond eten klaarmakenquote:Op donderdag 26 maart 2026 14:32 schreef GGMM het volgende:
Ik vind overigens overgewicht een uitstekende reden om iemand niet aan te nemen.
Ten eerste is het gewoon niet prettig om in zo'n iemand zijn of haar buurt te moeten zijn maar als je zo voor jezelf zorgt dan zal je in andere dingen wel helemaal geen enkele moeite steken.
Nou jemig dit is wel heel hard en ongenuanceerd zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:32 schreef GGMM het volgende:
Ik vind overigens overgewicht een uitstekende reden om iemand niet aan te nemen.
Ten eerste is het gewoon niet prettig om in zo'n iemand zijn of haar buurt te moeten zijn maar als je zo voor jezelf zorgt dan zal je in andere dingen wel helemaal geen enkele moeite steken.
De bijlmer ontwaakt nu net dus die tijden moeten geen probleem zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
Vanavond die playoffs voor een WK plek. Suriname om 23:00 op NPO 3. Diep in de nacht.
Ik vond dat eigenlijk wel meevallen. Hoe kan ik nog genuanceerder zeggen dat het niet prettig is om in de buurt van iemand met overgewicht te zittenquote:Op donderdag 26 maart 2026 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou jemig dit is wel heel hard en ongenuanceerd zeg.
Roti kipfilet op schootquote:Op donderdag 26 maart 2026 16:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De bijlmer ontwaakt nu net dus die tijden moeten geen probleem zijn.
Ja geen idee maar je hebt het wel heul vaak over dikke mensen 🧐quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk wel meevallen. Hoe kan ik nog genuanceerder zeggen dat het niet prettig is om in de buurt van iemand met overgewicht te zitten
Duidelijk geen feeder zoals Gurneyquote:Op donderdag 26 maart 2026 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja geen idee maar je hebt het wel heul vaak over dikke mensen 🧐
Ik maak me zorgen. Dit zijn is zoveel beter voor jequote:Op donderdag 26 maart 2026 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja geen idee maar je hebt het wel heul vaak over dikke mensen 🧐
Eens. Als ik zou horen dat iemand boven een snackbar woont, dan is het voor mij direct klaar.quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:32 schreef GGMM het volgende:
Om Chevy maak ik me ook geen zorgenquote:
KBR maatquote:Op donderdag 26 maart 2026 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pasta Bolognesequote:Op donderdag 26 maart 2026 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Op naar het amateuristische Pro topic!quote:Nieuwe naam GroenLinks-PvdA bekend: Progressief Nederland, kortweg Pro
Het laatste stukje PvdA aanhang is nu echt weggelopen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op naar het amateuristische Pro topic!
Ik hoop dat Pro degradeert.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op naar het amateuristische Pro topic!
Ja ik had een tijd geleden dat dan je toetsenbord de hele tijd verspringt, maar sinds een week lijkt dat bij mij gefixted te zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1742 4/6
🟨🟨⬛⬛⬛
🟨🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1538 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟨🟨
⬛🟨🟨⬛⬛🟨
🟨⬛⬛🟩🟨⬛
⬛⬛🟨🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle mobiel is wel kut met die ads @:ggmm
Gefixtedquote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had een tijd geleden dat dan je toetsenbord de hele tijd verspringt, maar sinds een week lijkt dat bij mij gefixted te zijn.
Werd jouw hoofd maar gefixtedquote:
gefixtedquote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had een tijd geleden dat dan je toetsenbord de hele tijd verspringt, maar sinds een week lijkt dat bij mij gefixted te zijn.
Laat die arme olifant met rust.quote:
Puntje oude kaas met mosterd.quote:
Je bent zelf een olifant (gezien je lunch)quote:
Doe eens niet zo ontzettend onaardig.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een olifant (gezien je lunch)
oke sorryquote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ontzettend onaardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Broodquote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:05 schreef Hetekip het volgende:
Wat doen jullie voor ontbijt ik heb een schaaltje borrelnootjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |