abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2026 @ 14:01:51 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220579910
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 22:04 schreef Remco het volgende:

[..]
Ja vond het ook wat bijzonder. Net als die kamer voor die zoon, voor 1000 euro had je daar heel wat van kunnen maken maar nu een of ander vreemd verhaal met een vriend die dat ging aftimmeren.

Nu vind ik het wel vaker zonde van het slopen van een keuken. Maar dit was echt meer dan een prima keuken die er denk ik niet langer dan 5 jaar geleden voor minimaal 20.000 euro is ingezet. Nu zullen dat allemaal sponsorbelangen zijn maar toch, ik hoop dat iemand anders er blij mee is gemaakt.
Met een beetje pech gaat er idd een prima keuken uit zodat er een inferieure sponsorkeuken in kan....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 14 april 2026 @ 14:06:01 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220579923
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 08:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Veel vragen bij deze aflevering.

- Waarom maar 500.000 budget, het oude huis was luxe, al was het wat oud, zal toch wel flink verkocht zijn? En is het niet zo dat als je partner overlijd het huis dan vrij is?

- Op zich wel een prima huis terug gekocht, maar waarom 70.000 euro? aan de woonkamer/keuken verbouwd?
En oke, een nieuwe slaapkamer voor mevrouw.

Mevrouw was niet van de luxe, maar een tussenwoning was geen optie.
Het was een samengesteld gezin: hij 2 kinderen, zij 2 kinderen en samen nog een kind, de kans is vrij groot dat ze de erfenis van zijn kinderen niet zomaar kon gebruiken, of dat wel kon, maar het handiger/duidelijker vond om dat niet te doen.
Het zou zelfs zo kunnen zijn dat hun moeder ook al overleden was en er dus een erfdeel in het huis zat dat ze simpelweg zouden moeten ontvangen zodra vader overleed.

Los daarvan; of een huis hypotheekvrij is na overlijden ligt er maar net aan of je een ORV hebt en of die voor het totale hypotheekbedrag is, als een van ons overlijdt is er ook nog zo'n 300K hypotheek over.... als de ORV uitbetaling gebruikt wordt om op de hypotheek af te lossen, bij ons is de ORV niet meer aan de hypotheek gekoppeld, dus in principe mag de langstlevende daarmee doen wat hij/zij wil.

En nee, als je uit een vrijstaand huis komt dan kan ik me prima voorstellen dat je niet op een tussenwoning zit te wachten, zeker niet als een tweekapper in je regio gewoon binnen budget valt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 14 april 2026 @ 14:12:33 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220579941
quote:
Nou, ik ben niet vies van een beetje ruimte, en als ik alleen zou komen te staan dan zou ik ook alleen maar vertrekken als ik de hypotheek niet meer kon betalen, en wij hebben best een ruim huis (>200m²), maar de tering.... 347m² woonruimte in het oude huis, dat is 3 keer zoveel als in het nieuwe huis.
Dat is echt enorm groot, dat is letterlijk gewoon 3 eengezinswoningen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 14 april 2026 @ 15:14:31 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220580141
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 14:12 schreef Leandra het volgende:

Nou, ik ben niet vies van een beetje ruimte, en als ik alleen zou komen te staan dan zou ik ook alleen maar vertrekken als ik de hypotheek niet meer kon betalen, en wij hebben best een ruim huis (>200m²), maar de tering.... 347m² woonruimte in het oude huis, dat is 3 keer zoveel als in het nieuwe huis.
Dat is echt enorm groot, dat is letterlijk gewoon 3 eengezinswoningen.
In ons dorp staat een vrijstaande woning te koop met minder woonruimte dan zij had, maar die heeft een vraagprijs van 2.350.000 https://www.funda.nl/deta(...)eduinweg-9/43373838/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 14 april 2026 @ 15:26:13 #207
194695 franklop
Fran knock
pi_220580193
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 april 2026 15:14 schreef golfer het volgende:

[..]
In ons dorp staat een vrijstaande woning te koop met minder woonruimte dan zij had, maar die heeft een vraagprijs van 2.350.000 https://www.funda.nl/deta(...)eduinweg-9/43373838/
Bloemendaal is dan wel zo'n beetje het duurste dorp van het land
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220580201
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 14:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou, ik ben niet vies van een beetje ruimte, en als ik alleen zou komen te staan dan zou ik ook alleen maar vertrekken als ik de hypotheek niet meer kon betalen, en wij hebben best een ruim huis (>200m²), maar de tering.... 347m² woonruimte in het oude huis, dat is 3 keer zoveel als in het nieuwe huis.
Dat is echt enorm groot, dat is letterlijk gewoon 3 eengezinswoningen.
Het is misschien ook een drievoud aan maandlasten voor ozb, verwarmen, onderhoud, schoonmaken etc. Een luxe rijtjeshuis is dan snel goedkoper dan een riante bungalow.

Ik kan mij ook voorstellen dat het huis niet op afbetaling is maar op (deels) aflossingsvrije hypotheek.
  dinsdag 14 april 2026 @ 15:34:13 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220580243
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 april 2026 15:14 schreef golfer het volgende:

[..]
In ons dorp staat een vrijstaande woning te koop met minder woonruimte dan zij had, maar die heeft een vraagprijs van 2.350.000 https://www.funda.nl/deta(...)eduinweg-9/43373838/
Ja, dat is ook niet te vergelijken, locatie, locatie, locatie en bijna 3 keer zoveel grond.
Ons huis heeft ook minder woonruimte maar als ik het te koop zou zetten dan wordt dat echt wel voor beduidend meer dan haar huis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 14 april 2026 @ 15:37:30 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220580259
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 15:29 schreef Brembo het volgende:

[..]
Het is misschien ook een drievoud aan maandlasten voor ozb, verwarmen, onderhoud, schoonmaken etc. Een luxe rijtjeshuis is dan snel goedkoper dan een riante bungalow.

Ik kan mij ook voorstellen dat het huis niet op afbetaling is maar op (deels) aflossingsvrije hypotheek.
Haar oude huis had een A+++ energielabel, het nieuwe huis A, dus het zou zomaar kunnen dat dat vrij weinig gaat schelen qua kosten.

En OZB gaat deels over de WOZ, de rest zijn gewoon vaste kosten (afvalstoffen, rioolheffing), dus die lagere waarde helpt alleen maar over het deel dat op basis van die waarde gaat, en dat zal zeker meer zijn dan de helft van de oude WOZ waarde.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220580353
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 15:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Haar oude huis had een A+++ energielabel, het nieuwe huis A, dus het zou zomaar kunnen dat dat vrij weinig gaat schelen qua kosten.

En OZB gaat deels over de WOZ, de rest zijn gewoon vaste kosten (afvalstoffen, rioolheffing), dus die lagere waarde helpt alleen maar over het deel dat op basis van die waarde gaat, en dat zal zeker meer zijn dan de helft van de oude WOZ waarde.
Energielabel gaat op energieverbruik per m² woonoppervlak én houdt geen rekening met zaken als het zwembad en de sauna. Alleen al het zwembad zal meer energie slurpen dan een doorsnee rijtjeshuis.
De zonnepanelen om het verbruik van de zwembad een beetje betaalbaar te houden tellen dan wél weer mee voor het energielabel.

Een flatje met energielabel G verbruikt waarschijnlijk minder energie dan de gemiddelde villa met A++ label.
pi_220580747
Ik merk dat ik het met de aflevering irritanter vind worden dat het programma om de sponsors draait ipv de nieuwe bewoners.
Met dat budget had je met je volle verstand geen nieuwe keuken erin gezet. Zeker omdat ze aangaf niet van koken te houden. Ze had veel meer profijt van een huge tafel en een leuke kamer voor haar zoon.

Binnenkort het nieuwe Belgische seizoen maar eens aanzwengelen.
pi_220581747
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 17:30 schreef exode het volgende:
Ik merk dat ik het met de aflevering irritanter vind worden dat het programma om de sponsors draait ipv de nieuwe bewoners.
Met dat budget had je met je volle verstand geen nieuwe keuken erin gezet. Zeker omdat ze aangaf niet van koken te houden. Ze had veel meer profijt van een huge tafel en een leuke kamer voor haar zoon.

Binnenkort het nieuwe Belgische seizoen maar eens aanzwengelen.
Krijg soms ook jeuk van de verkeerde kleur tegeltjes in een verder perfect huis en hoppa even voor 70k verbouwen. Wel een triest geval dit keer. Vermoed inderdaad dat het ging om het uitkopen van de erfenis.
pi_220601065


Interessante discussie weer over het budget in Kopen Zonder Kijken. Wat mij opvalt is dat het in de uitzending soms lijkt alsof er “magisch” extra geld bij komt, maar dat is natuurlijk deels televisie en deels keuzes die achter de schermen worden gemaakt.

Wat Roos Reedijk daarin goed doet, is juist werken binnen de woonwensen van de kandidaten, ook als het budget krap is of net wat wordt opgerekt door andere posten. Zij is tenslotte degene die ervoor zorgt dat het eindresultaat er wél uitziet alsof er een compleet nieuw huis staat, zelfs als er financieel flink gerekend en geschoven is.

Je ziet ook dat Roos niet alleen esthetisch denkt, maar echt probeert de leefbaarheid voorop te zetten. Soms pakt dat op tv wat “grootser” uit dan het in werkelijkheid is, maar dat hoort ook bij het format.

Uiteindelijk blijft het een programma waarbij Roos Reedijk een belangrijke rol speelt in het eindresultaat — zonder haar interieurkeuzes zou het totaalplaatje er echt heel anders uitzien.
pi_220601192
Speciaal een account aangemaakt om reclame te maken voor Rrrroos ^O^

Het is niet altijd mooi wat ze doet, maar het staat iedereen vrij een fanclub op te richten.
pi_220601693
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:10 schreef MorganLeFay het volgende:
Speciaal een account aangemaakt om reclame te maken voor Rrrroos ^O^

Het is niet altijd mooi wat ze doet, maar het staat iedereen vrij een fanclub op te richten.
Dat niet alleen, het is ook nog eens AI

Maar ik vind Roos ook leuk, dus sluit me graag aan bij de fanclub. Ook bij de Bob-fanclub overigens en zelfs Alex vind ik voor een makelaar nog wel oké.
pi_220606332
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 13:56 schreef KimberlyS het volgende:

[..]
Ik ben geen AI bot..
Wat voor onherkenbare foto heb je erbij geplakt?
  zaterdag 18 april 2026 @ 15:23:21 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220606382
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:10 schreef MorganLeFay het volgende:
Speciaal een account aangemaakt om reclame te maken voor Rrrroos ^O^

Het is niet altijd mooi wat ze doet, maar het staat iedereen vrij een fanclub op te richten.
Nou dit.
En ik waardeer Rrrrroos absoluut, ze doet het over het algemeen geweldig met de wensen van de deelnemers en het aanbod van de sponsors.
Maar een account aanmaken voor zo'n BS post helpt niet echt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220610886
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 18:49 schreef KimberlyS het volgende:
[ afbeelding ]

Interessante discussie weer over het budget in Kopen Zonder Kijken. Wat mij opvalt is dat het in de uitzending soms lijkt alsof er “magisch” extra geld bij komt, maar dat is natuurlijk deels televisie en deels keuzes die achter de schermen worden gemaakt.

Wat Roos Reedijk daarin goed doet, is juist werken binnen de woonwensen van de kandidaten, ook als het budget krap is of net wat wordt opgerekt door andere posten. Zij is tenslotte degene die ervoor zorgt dat het eindresultaat er wél uitziet alsof er een compleet nieuw huis staat, zelfs als er financieel flink gerekend en geschoven is.

Je ziet ook dat Roos niet alleen esthetisch denkt, maar echt probeert de leefbaarheid voorop te zetten. Soms pakt dat op tv wat “grootser” uit dan het in werkelijkheid is, maar dat hoort ook bij het format.

Uiteindelijk blijft het een programma waarbij Roos Reedijk een belangrijke rol speelt in het eindresultaat — zonder haar interieurkeuzes zou het totaalplaatje er echt heel anders uitzien.
Zou bij dit stukje eerder een foto van de echte Roos verwachten. :?
pi_220615771
Ik heb de aflevering net teruggekeken, maar dat met die meterkast en de riolering: valt dat niet onder verborgen gebreken? En dat je dat dan nog op de oude verkoper kan verhalen? (ik ben een leek). Ik vond dat een heel raar verhaal.
Somebody that I used to know
pi_220615906
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 20:58 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb de aflevering net teruggekeken, maar dat met die meterkast en de riolering: valt dat niet onder verborgen gebreken? En dat je dat dan nog op de oude verkoper kan verhalen? (ik ben een leek). Ik vond dat een heel raar verhaal.
Mogelijk wel. Maar als de tegenpartij niet meteen over de brug komt met een redelijke vergoeding en je daar een juridische strijd om gaat voeren ben je alles bij elkaar zomaar een jaar verder en al die tijd ligt de verbouwing dan stil.
De verbouwing zo lang stil leggen beteken ook het stop zetten van haar leven én een huur van de tijdelijke woning die een jaar doorloopt.
  maandag 20 april 2026 @ 14:37:06 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220620214
Vanavond:

Kim en Wilko zijn stapelgek op elkaar en willen graag een gezin starten. Het koppel heeft genoeg geld om te verhuizen naar een groter onderkomen. Alleen verschillen ze wel flink van mening als het gaat om hoe hun nieuwe plek eruit moet komen te zien.
Caroline Tensen is de presentatrice van de aflevering. Zij werkte eerder al met Van Keulen aan Kopen of Slopen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220622715
Ze hebben een "kleine" erfenis gehad mede waardoor ze nu 9 ton kunnen besteden.
Doe mij ook ff zo'n "kleine" erfenis :')

Bij een kleine erfenis denk ik aan 5-10K ofzo
A mind with a heart of it's own
  maandag 20 april 2026 @ 20:34:40 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220622716
31/32 jaar en een budget van ¤ 900.000 :o
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 20 april 2026 @ 20:35:54 #225
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220622729
Zij is wat bescheidener. Gelukkig _O_
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220622737
Een stel helpen met een budget van 9 ton. Wat een bullshit joh.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 20 april 2026 @ 20:38:23 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220622745
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 20:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
31/32 jaar en een budget van ¤ 900.000 :o
Exuses: ¤ 910.000, max ¤ 940.000
:o
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220622763
Bij 9 ton nog vragen om concessies :')
A mind with a heart of it's own
  maandag 20 april 2026 @ 20:41:32 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220622768
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:41 schreef DrMarten het volgende:
Bij 9 ton nog vragen om concessies :')
Nou ja, HIJ wil alsnog nogal véél..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 20:45:22 #230
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220622787
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nou ja, HIJ wil alsnog nogal véél..
Hij wil een luxe villa, die vind je alleen in de noordelijke provincies van het land voor dat geld.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 20 april 2026 @ 20:49:49 #231
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_220622809
Wat doen ze voor werk?
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  maandag 20 april 2026 @ 20:54:10 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220622835
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:49 schreef GrumpyFish het volgende:
Wat doen ze voor werk?
Geen flauw idee. Het is óf niet gezegd óf ik heb het gemist.

Ik persoonlijk vind Wilko i.i.g. onnoemelijk irritant, welke functie hij ook heeft. Gatverdamme -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220622839
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Geen flauw idee. Het is óf niet gezegd óf ik heb het gemist.

Ik persoonlijk vind Wilko i.i.g. onnoemelijk irritant, welke functie hij ook heeft. Gatverdamme -O-
Verwend kereltje. Geen realiteitsbesef, grootheidswaanzin en geboren met een gouden lepel in de mond
  maandag 20 april 2026 @ 20:58:19 #234
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220622858
Ach gussie, 'hij krijgt de schuld' :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220622860
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Geen flauw idee. Het is óf niet gezegd óf ik heb het gemist.

Ik persoonlijk vind Wilko i.i.g. onnoemelijk irritant, welke functie hij ook heeft. Gatverdamme -O-
Is niet gezegd, maar ze hebben een groot budget omdat ze nu goedkoop wonen en kunnen sparen en omdat ze een kleine erfenis hebben gehad.
Ik gok dat voor die jongen een kleine erfenis een tonnetje of 4 is.
A mind with a heart of it's own
pi_220622867
Mijn bloed begint wel lichtelijk te koken van dit stel
  maandag 20 april 2026 @ 21:01:38 #237
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220622872
Wilko, serieus :r
Sorry mensen :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220622874
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:01 schreef Dutch_view het volgende:
Mijn bloed begint wel lichtelijk te koken van dit stel
Heb deze al gezien maar die gozer had ik direct een klap gegeven. Wat een vervelende mensen
  maandag 20 april 2026 @ 21:02:12 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220622876
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:01 schreef Dutch_view het volgende:
Mijn bloed begint wel lichtelijk te koken van dit stel
Haar vind ik best meevallen, als ik haar vergelijk met hem :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220622882
Ouders wonen dus allemaal prima, maar ook niet in enorme villa's.
Die vader van Wilko lijkt me alleszins een redelijke vent.
A mind with a heart of it's own
pi_220622883
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Haar vind ik best meevallen, als ik haar vergelijk met hem :D
Zij ziet eurotjes. Blijven ook niet bijelkaar verwacht ik.
  maandag 20 april 2026 @ 21:03:54 #242
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220622888
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Zij ziet eurotjes. Blijven ook niet bijelkaar verwacht ik.
Whut? Ik zie er nog geen golddigger in hoor. Maar ik loop inmiddels 5 min achter..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220622893
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Whut? Ik zie er nog geen golddigger in hoor. Maar ik loop inmiddels 5 min achter..
Geen golddigger maar went snel aan de luxe. Vind ze ook totaal niet bijelkaar passen.
pi_220622901
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:49 schreef GrumpyFish het volgende:
Wat doen ze voor werk?
Zij is iets van jurist
en hij zit in de laadpalen business
pi_220622915
Iemand even een samenvatting van wat er met dit stel aan de hand is waarom ze niet op de reguliere manier hebben kunnen kopen? Ik kwam net binnen en zag Alex in een soort landhuis lopen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 21:11:29 #246
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220622926
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Iemand even een samenvatting van wat er met dit stel aan de hand is waarom ze niet op de reguliere manier hebben kunnen kopen? Ik kwam net binnen en zag Alex in een soort landhuis lopen :D
Hij wil teveel.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 20 april 2026 @ 21:12:42 #247
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220622935
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Iemand even een samenvatting van wat er met dit stel aan de hand is waarom ze niet op de reguliere manier hebben kunnen kopen? Ik kwam net binnen en zag Alex in een soort landhuis lopen :D
Hij wil 300 hectare grond ofzo erbij..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220622938
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hij wil 300 hectare grond ofzo erbij..
Oh :D

En hij is geen tuinman volgens zijn pa :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220622942
Dus wacht ff, ze hadden een compleet verschillende smaak waardoor ze niks konden vinden, en nu vinden ze allebei alle huizen mooi. Schiet mij maar lek. Was dan gewoon eens rond gaan rijden ipv inschrijven voor een TV show.
A mind with a heart of it's own
  maandag 20 april 2026 @ 21:14:48 #250
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_220622947
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:13 schreef DrMarten het volgende:
Dus wacht ff, ze hadden een compleet verschillende smaak waardoor ze niks konden vinden, en nu vinden ze allebei alle huizen mooi. Schiet mij maar lek. Was dan gewoon eens rond gaan rijden ipv inschrijven voor een TV show.
Zit jij naast mij op de bank soms?
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_220622956
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:13 schreef DrMarten het volgende:
Dus wacht ff, ze hadden een compleet verschillende smaak waardoor ze niks konden vinden, en nu vinden ze allebei alle huizen mooi. Schiet mij maar lek. Was dan gewoon eens rond gaan rijden ipv inschrijven voor een TV show.
Twee besluiteloze FOMO'tjes, je zult namelijk maar eens iets kopen terwijl je morgen een nog mooier huis tegenkomt :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 april 2026 @ 21:19:17 #252
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220622974
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Oh :D

En hij is geen tuinman volgens zijn pa :')
Ik vind zijn vader dan ook behoorlijk realistisch :Y
Voor zover je dat kan beoordelen in die spaarzame seconden ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220622983
Caroline vindt ze ook niet heel sympathiek geloof ik :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 april 2026 @ 21:23:53 #254
3542 Gia
User under construction
pi_220622989
Net aangezet. Wat is dat met die kakmeiden met een mouw afgezakt tot de elleboog, of trui op de rug met de mouwen over de schouders. Kleed je normaal aan!

Klein erfenisje!
  maandag 20 april 2026 @ 21:24:04 #255
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220622990
Hoeveel geld gaat Bob dit keer bij vragen? Zit hoop ik nog wel een beetje rek in het budget.
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 20 april 2026 @ 21:25:55 #256
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220622995
In elk geval respect voor de voorgevel
Wie dit leest is gek
pi_220622997
Zo'n rietenkap die ingekort is voor de zonnepanelen, ik snap het maar het is zo lelijk _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 april 2026 @ 21:26:38 #258
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220622999
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n rietenkap die ingekort is voor de zonnepanelen, ik snap het maar het is zo lelijk _O-
En dan een boom ervoor zodat je zeker het potentieel niet benut
Drop you like an ill, bad habit
pi_220623002
Als je hier niet allebei thuis zou kunnen werken dan moet je jezelf echt weggooien _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 april 2026 @ 21:28:36 #260
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220623004
Nou ja, ze zijn iig wel blij
Drop you like an ill, bad habit
pi_220623006
Maar waar moet de glazen deur komen en de pui?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 april 2026 @ 21:29:33 #262
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220623008
Ik heb Bob helemaal nog niet gezien, dus geen budget.
Een keuken die je niet aanstaat en een badkamer die lelijk is.
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 20 april 2026 @ 21:29:41 #263
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_220623010
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Een stel helpen met een budget van 9 ton. Wat een bullshit joh.
Ik schakel net in maar dit slaat inderdaad nergens op :r

Dit soort mensen heeft geen hulp nodig :') }:| tevens arrogant schijtvolk bah
  maandag 20 april 2026 @ 21:30:14 #264
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220623015
Ah die schuifpui gaat er komen :D
Drop you like an ill, bad habit
pi_220623021
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:30 schreef pmponer het volgende:
Ah die schuifpui gaat er komen :D
En de glazen deur om de werkkamer te "verbinden" :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 april 2026 @ 21:31:23 #266
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220623025
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:23 schreef Gia het volgende:
Net aangezet. Wat is dat met die kakmeiden met een mouw afgezakt tot de elleboog, of trui op de rug met de mouwen over de schouders. Kleed je normaal aan!

Klein erfenisje!
Zit je nou háár af te zeiken terwijl HIJ de irrifactor is? :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220623026
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:29 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Ik schakel net in maar dit slaat inderdaad nergens op :r

Dit soort mensen heeft geen hulp nodig :') }:| tevens arrogant schijtvolk bah
Alex heeft in een interview al eerder aangegeven dat dit het is. Dat komt omdat ze mensen met budgetten van 350k simpelweg niet meer kunnen helpen. Die huizen zijn er veel te weinig
pi_220623028
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Zit je nou háár of te zeiken terwijl HIJ de irrifactor is? :D
Hij is wel een arrogant fuckertje ja, doet ook erg neerbuigend tegen haar bij vlagen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220623037
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Hij is wel een arrogant fuckertje ja, doet ook erg neerbuigend tegen haar bij vlagen
Zulke lach je toch uit op de werkvloer. Nul levenservaring maar wel een attitude hebben van heb ik jou daar.
  maandag 20 april 2026 @ 21:34:10 #270
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_220623038
Beetje zeuren van Bob & co over budget terwijl ze hier hetzelfde doen met 124k als bij huizen met de helft verbouwbudget...
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_220623044
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:34 schreef GrumpyFish het volgende:
Beetje zeuren van Bob & co over budget terwijl ze hier hetzelfde doen met 124k als bij huizen met de helft verbouwbudget...
Precies :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220623046
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:34 schreef GrumpyFish het volgende:
Beetje zeuren van Bob & co over budget terwijl ze hier hetzelfde doen met 124k als bij huizen met de helft verbouwbudget...
Snap ik met overpriced sponsors als table de sud
  maandag 20 april 2026 @ 21:36:18 #273
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220623050
De 'ultimate favorite' bank van Roos is écht afschuwelijk en afzichtelijk :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 20 april 2026 @ 21:36:42 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220623054
Gelukkig kiest ze een normalere bank voor hen ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 20 april 2026 @ 21:39:47 #275
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220623069
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gelukkig kiest ze een normalere bank voor hen ^O^
Nou een standaard witte hoek. :R -O-
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 20 april 2026 @ 21:41:36 #276
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_220623079
Even doorgeskipt naar de aankoop. Prachtige woning (niet vrijstaand zo te zien)

124k budget verbouwing :')

Man man man :') Jumping the sharp dit huis
  maandag 20 april 2026 @ 21:42:18 #277
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220623084
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:39 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou een standaard witte hoek. :R -O-
Zou ik toch écht 1000x liever hebben dan de 'ultimate favorite' van Roos :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 20 april 2026 @ 21:42:34 #278
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220623089
Ja dit had prima zelf gekund.
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 20 april 2026 @ 21:43:12 #279
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220623096
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Zou ik toch écht 1000x liever hebben dan de 'ultimate favorite' van Roos :Y
Ja dat is idd een idioot lelijk en veel te log model. Volgens mij kan dat ding ook bijna in geen enkele kamer staan.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220623121
Wat is men hier vreselijk negatief over 2 vrij normale mensen zich gewoon normaal gedragen. Zitten jullie een ander programma te kijken dan ik?
  maandag 20 april 2026 @ 21:48:45 #281
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_220623139
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 17:30 schreef exode het volgende:
Ik merk dat ik het met de aflevering irritanter vind worden dat het programma om de sponsors draait ipv de nieuwe bewoners.
Met dat budget had je met je volle verstand geen nieuwe keuken erin gezet. Zeker omdat ze aangaf niet van koken te houden. Ze had veel meer profijt van een huge tafel en een leuke kamer voor haar zoon.

Binnenkort het nieuwe Belgische seizoen maar eens aanzwengelen.
Ik quote deze even: ook deze week mòet er een nieuwe keuken in, móet er een nieuwe badkamer in...

Dit programma draait op sponsoren, niet meer om mensen
  maandag 20 april 2026 @ 21:49:26 #282
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220623147
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:46 schreef Coppi het volgende:
Wat is men hier vreselijk negatief over 2 vrij normale mensen zich gewoon normaal gedragen. Zitten jullie een ander programma te kijken dan ik?
1 vrij normale en nog tamelijk sympathieke dame en 1 vreselijk irritante kerel :+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220623149
Op zich ook wel kut dat je met zo'n budget en een huis van 8 ton uiteindelijk met van die partijen als SaniSale en Keukensale opgescheept zit :P

Daar had je wel wat betere kwaliteit voor kunnen kiezen als je het zelf gedaan had
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 april 2026 @ 21:50:32 #284
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_220623156
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:46 schreef Coppi het volgende:
Wat is men hier vreselijk negatief over 2 vrij normale mensen zich gewoon normaal gedragen. Zitten jullie een ander programma te kijken dan ik?
Twee net 30'ers die even 800k stukslaan op een woningkje. Eerste woning ook nog.

Zij is wel normaal maar hij is zo'n gouden lepel geboren arrogant mannetje :r daar walg ik van
pi_220623157
Ah de bingokaart kan weer afgevinkt worden: zwanger!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220623162
Die aanpassing van de voordeur is wel prima :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 april 2026 @ 21:51:24 #287
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220623163
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:50 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Twee net 30'ers die even 800k stukslaan op een woningkje. Eerste woning ook nog.

Zij is wel normaal maar hij is zo'n gouden lepel geboren arrogant mannetje :r daar walg ik van
Correctie: ¤900.000+ incl. verbouwing
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 20 april 2026 @ 21:52:36 #288
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220623173
925

en dan een schijtende duif boven de voordeur, geweldig :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_220623179
Ik trek Roos d'r stem nogal slecht, maar de manier waarop ze het woord leuk uitspreekt ben ik echt allergisch voor :X
A mind with a heart of it's own
pi_220623197
Het is ook een vreemd soort huis qua stijl in zo'n nieuwbouwwijk met vrijwel alleen maar projectbouw
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 april 2026 @ 21:55:37 #291
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220623199
Die hal doet toch wel afbreuk aan het geheel
Drop you like an ill, bad habit
pi_220623213
"zet je me nu weer voor schut?" ik krijg echt vreemde vibes bij deze twee :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 april 2026 @ 21:58:18 #293
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220623215
al 4,30 aan gas verbruikt in de haard. :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_220623220
Hoeveel m2 is dit huis? De kamers blijven maar komen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220623225
Ik vind dat roodbruin door het halve huis echt spuuglelijk :X
A mind with a heart of it's own
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 22:00:21 #296
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220623230
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:59 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind dat roodbruin door het halve huis echt spuuglelijk :X
Het is niet eens het mooie roodbruin.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 20 april 2026 @ 22:00:52 #297
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220623233
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel m2 is dit huis? De kamers blijven maar komen _O-
https://www.funda.nl/deta(...)iastraat-2/43936667/

234
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 20 april 2026 @ 22:00:53 #298
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_220623234
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:59 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind dat roodbruin door het halve huis echt spuuglelijk :X
Echt overkill inderdaad. Die slaapkamer ook, zelfs Donald Trump is niet zo oranje
pi_220623235
Hij doet me denken aan die Saul uit het eerste seizoen van Winter vol Liefde, het had z'n broer kunnen zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220623243
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 21:50 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Twee net 30'ers die even 800k stukslaan op een woningkje. Eerste woning ook nog.

Zij is wel normaal maar hij is zo'n gouden lepel geboren arrogant mannetje :r daar walg ik van
Geen idee waarom hij arrogant zou zijn. Hij heeft misschien een gouden lepel, maar hij is niet denigrerend tegenover anderen.
  maandag 20 april 2026 @ 22:02:28 #301
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_220623244
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel m2 is dit huis? De kamers blijven maar komen _O-
234 vierkante meter woonoppervlakte

Funda advertentie: https://www.funda.nl/detail/43936667
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')