Zou ik toch écht 1000x liever hebben dan de 'ultimate favorite' van Roosquote:
Ja dat is idd een idioot lelijk en veel te log model. Volgens mij kan dat ding ook bijna in geen enkele kamer staan.quote:Op maandag 20 april 2026 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou ik toch écht 1000x liever hebben dan de 'ultimate favorite' van Roos
Ik quote deze even: ook deze week mòet er een nieuwe keuken in, móet er een nieuwe badkamer in...quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:30 schreef exode het volgende:
Ik merk dat ik het met de aflevering irritanter vind worden dat het programma om de sponsors draait ipv de nieuwe bewoners.
Met dat budget had je met je volle verstand geen nieuwe keuken erin gezet. Zeker omdat ze aangaf niet van koken te houden. Ze had veel meer profijt van een huge tafel en een leuke kamer voor haar zoon.
Binnenkort het nieuwe Belgische seizoen maar eens aanzwengelen.
1 vrij normale en nog tamelijk sympathieke dame en 1 vreselijk irritante kerelquote:Op maandag 20 april 2026 21:46 schreef Coppi het volgende:
Wat is men hier vreselijk negatief over 2 vrij normale mensen zich gewoon normaal gedragen. Zitten jullie een ander programma te kijken dan ik?
Twee net 30'ers die even 800k stukslaan op een woningkje. Eerste woning ook nog.quote:Op maandag 20 april 2026 21:46 schreef Coppi het volgende:
Wat is men hier vreselijk negatief over 2 vrij normale mensen zich gewoon normaal gedragen. Zitten jullie een ander programma te kijken dan ik?
Correctie: ¤900.000+ incl. verbouwingquote:Op maandag 20 april 2026 21:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Twee net 30'ers die even 800k stukslaan op een woningkje. Eerste woning ook nog.
Zij is wel normaal maar hij is zo'n gouden lepel geboren arrogant mannetjedaar walg ik van
Het is niet eens het mooie roodbruin.quote:Op maandag 20 april 2026 21:59 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind dat roodbruin door het halve huis echt spuuglelijk
https://www.funda.nl/deta(...)iastraat-2/43936667/quote:Op maandag 20 april 2026 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel m2 is dit huis? De kamers blijven maar komen
Echt overkill inderdaad. Die slaapkamer ook, zelfs Donald Trump is niet zo oranjequote:Op maandag 20 april 2026 21:59 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind dat roodbruin door het halve huis echt spuuglelijk
Geen idee waarom hij arrogant zou zijn. Hij heeft misschien een gouden lepel, maar hij is niet denigrerend tegenover anderen.quote:Op maandag 20 april 2026 21:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Twee net 30'ers die even 800k stukslaan op een woningkje. Eerste woning ook nog.
Zij is wel normaal maar hij is zo'n gouden lepel geboren arrogant mannetjedaar walg ik van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |