Als je dat nou nog steeds niet ziet... Als zou ik 'winnen' wel iets nuanceren, maar in ieder geval niet zoals de VS zelf denkt.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Op welke manier 'wint' Iran hier?
Trump moet die tulbanden met hun moordenaarsbende de Garde helemaal naar de verdoemenis blijven bombarderen en het drinkwater afsnijdenquote:Op maandag 23 maart 2026 20:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Straat van hormuz is niet zon hele brede plek
Dat is het hele eieren eten hier
De doelen in de golfstaten waren ook van te voren bekend, iedereen wist waar iran op zou gaan schieten en achteraf is dat ook waar ze op zijn gaan schieten
Dan eigen schuld dikke bult
Hier sta ik zelf ook van te kijken.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:38 schreef Discombobulate het volgende:
Overigens, wat is Rutte toch een smerige cuck.
jaja en iets met palantirquote:Op maandag 23 maart 2026 20:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Trump moet die tulbanden met hun moordenaarsbende de Garde helemaal naar de verdoemenis blijven bombarderen en het drinkwater afsnijden
Ofcourse, en geef ze eens ongelijk. Ik zou ook gewoon door blijven gaan.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:29 schreef Perox het volgende:
Ik heb het idee dat Iran helemaal niet gaat ophouden. Trump kan wel proberen weg te lopen en een overwinning claimen, maar dat gaat Iran helemaal niet toestaan. Die gaan veel meer eisen hebben dan alleen een einde aan de vijandige acties.
ik niet, gegeven moment heb je saudi Arabia en al die idioten ook tegen jequote:Op maandag 23 maart 2026 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ofcourse, en geef ze eens ongelijk. Ik zou ook gewoon door blijven gaan.
Palantir die word zeer dik betaald door Israel en USA , ze zullen het wel waard zijnquote:
In principe zijn ze pas klaar als de gehele wereld onder een gordijn loopt en met de bips richting Allah aan het bidden is.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:29 schreef Perox het volgende:
Ik heb het idee dat Iran helemaal niet gaat ophouden. Trump kan wel proberen weg te lopen en een overwinning claimen, maar dat gaat Iran helemaal niet toestaan. Die gaan veel meer eisen hebben dan alleen een einde aan de vijandige acties.
Sanchez zit toch ook in de NAVO? Rutte spreekt gewoon namens Trump, niet namens de NAVO.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier sta ik zelf ook van te kijken.
Ik snap dat je de taak hebt om de navo bij elkaar te houden. Maar je kunt dat ook op een wat stoerdere manier doen of zo.
Hij komt echt over als een voetveeg en inderdaad, een smerige cuck.
Ik denk dat de VS aardig wat om de golfstaten geven, want olie. En dat zie je bv ook wel aan de hoeveelheid militair spul wat er stond, zoals radars om raketten e.d. uit Iran te kunnen onderscheppen. Radars die Iran uiteraard meteen heeft aangevallen.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ze in de VS net zoveel geven om de Golfstaten als om Europa, is de kans groot dat het ze helemaal niks kon schelen.
Kweenie.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:29 schreef Perox het volgende:
Gelukkig hebben we voldoende deskundigen en geheim agenten op Fok! die veel betere inlichtingen weten te vergaren dan de Mossad en de CIA.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:42 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Onzin artikel.
De IDF heeft geen flauw idee hoeveel launchers Iran had en nog heeft.
Je kan ook niet ineens stoppen natuurlijk, maar je moet ook niet mega gaan escaleren. Ik vind de respons vrij gelijkmatig.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik niet, gegeven moment heb je saudi Arabia en al die idioten ook tegen je
ja gek he, op FOK weet men alles, ik denk dat ze ook de info aan Palantir leverenquote:Op maandag 23 maart 2026 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we voldoende deskundigen en geheim agenten op Fok! die veel betere inlichtingen weten te vergaren dan de Mossad en de CIA.
Hoorde bij Boekestijn en de Wijk dat de Mossad daadwerkelijk geloofde in regime change. Het is best bijzonder dat ze zo incompetent op dat gebied zijn, terwijl ze weer wel heel goed zijn in extrajudicial killings.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we voldoende deskundigen en geheim agenten op Fok! die veel betere inlichtingen weten te vergaren dan de Mossad en de CIA.
Ze wisten precies waar Ali de soepjurk zat dus ze weten ook wel hoeveel launchers ze nog hebben.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:42 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Onzin artikel.
De IDF heeft geen flauw idee hoeveel launchers Iran had en nog heeft.
Ze hebben geen flauw idee.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:45 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ze wisten precies waar Ali de soepjurk zat dus ze weten ook wel hoeveel launchers ze nog hebben.
hoeft ook nietquote:Op maandag 23 maart 2026 20:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je kan ook niet ineens stoppen natuurlijk, maar je moet ook niet mega gaan escaleren. Ik vind de respons vrij gelijkmatig.
Boekestijn en de Wijk praten erg graag over oorlogen maar dat zijn twee extreem bange mannen.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoorde bij Boekestijn en de Wijk dat de Mossad daadwerkelijk geloofde in regime change. Het is best bijzonder dat ze zo incompetent op dat gebied zijn, terwijl ze weer wel heel goed zijn in extrajudicial killings.
Dat betwijfel ik hoor. Hooguit een schatting.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:45 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ze wisten precies waar Ali de soepjurk zat dus ze weten ook wel hoeveel launchers ze nog hebben.
Als er iemand incompetent is dan zijn het die brallende Boekestijn en de Wijk wel. Boomer de Wijk trapte laatst nog in overduidelijk nepbericht van Trump.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoorde bij Boekestijn en de Wijk dat de Mossad daadwerkelijk geloofde in regime change. Het is best bijzonder dat ze zo incompetent op dat gebied zijn, terwijl ze weer wel heel goed zijn in extrajudicial killings.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |