Ik hoop niet dat Trump dit filmpje ziet.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh, dit is die vent met die kwaaie oogjes! Dus hij leeft wel nog.
Want?quote:Op maandag 23 maart 2026 17:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Trump dit filmpje ziet.
althans, je had wel die ene vogel die riep dat het wel meeviel voor de joodse gemeenschap toen ik zei dat Nederland niet gebukt gaat onder moslimtereurquote:
Hardop gelachen.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:55 schreef OllieA het volgende:
[..]
Soms ben ik wel eens bang dat de wereldleiders wat teveel beïnvloed worden door de diepgang van de analyses en de expertise die op FOK te vinden is.
Ja, als je hem dichtbij laat komen. Maar als er een zwerm van 100 tegelijkertijd aankomen heb je die luxe niet.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hebt geen 30 patronen nodig om een shahed te raken
het is een close in weapon systemquote:Op maandag 23 maart 2026 18:02 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, als je hem dichtbij laat komen. Maar als er een zwerm van 100 tegelijkertijd aankomen heb je die luxe niet.
In de Doorgang van Hormuz zie je die wel op tijd aankomen, maar de supersonische raketten die er achteraan komen niet. Ik ben ook benieuwd of de vuurgeleiding die doelen ook kan classificeren en dan met het juiste wapen neerschieten. De oude Goalkeepers kunnen maar 16 doelen tegelijkertijd aan, misschien dat de laatste upgrade dat heeft verbeterd. Ook zullen de doelzoekers van de raketten dat niet leuk vinden.
Om escalatie te voorkomen, bedoelde ik. Nog meer escalatie.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Want?
Ze weten dat het de zwakke plek is van de VS: een grondoorlog, veel doden. Daar zitten de Amerikaanse burgers niet op te wachten. Dat weten ze donders goed.
Gaat het nu om het regime in Iran of Moslims in het algemeen?quote:Op maandag 23 maart 2026 15:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt dat we in 2026 een stuk slimmer waren geworden en dat er niet een aantal ideologische mongolen zijn op de aarde die willen moorden omdat je niet het juiste sprookjesboek op de plank hebt staan.
De ene is nog fanatieker dan de ander met dat verzonnen martelaarschap. Grow the fuck up.
[..]
0, want ik heb er ook 0
En jij ?
Ja, op 3 km kan hij beginnen te schieten, maar dan heb je veel grotere salvo's nodig. Dan heb je een optimale afstand, zeg 1 km, waarbij je naar kleine salvo's kunt gaan. En als ze heel dichtbij komen blijf je schieten tot het pulp is.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is een close in weapon system
het moet sowieso dichtbij komen, daarom zet je een batterij
waarom heb je dan veel grotere salvos nodig?quote:Op maandag 23 maart 2026 18:06 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, op 3 km kan hij beginnen te schieten, maar dan heb je veel grotere salvo's nodig. Dan heb je een optimale afstand, zeg 1 km, waarbij je naar kleine salvo's kunt gaan. En als ze heel dichtbij komen blijf je schieten tot het pulp is.
Maar ik heb geen idee hoe dat allemaal ingesteld is.
Ik reageer op je post waarin je lijkt het breder te trekken. Zelfs voorbij iran/moslims.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Gaat het nu om het regime in Iran of Moslims in het algemeen?
En ja ik heb een kind.
Nee natuurlijk niet letterlijk elke vierkante kilometer.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
absoluut
maar heel Zuid Korea leg je er niet mee in as of wel?
in 1950 viel de stad vrijwel direct
ook niet bijnaquote:Op maandag 23 maart 2026 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet letterlijk elke vierkante kilometer.
lolquote:Op maandag 23 maart 2026 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
US [...] intel gelden als de meest accurate ter wereld.
In de as leggen is een metafoor. Ga er vanuit dat als ze Seoul kunnen raken dat hele land naar de verdommenis is. Hun eigen land vermoedelijk ook trouwens afhankelijk van hoe de wind staat.quote:
ow jeetjequote:Op maandag 23 maart 2026 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
In de as leggen is een metafoor. Ga er vanuit dat als ze Seoul kunnen raken dat hele land naar de verdommenis is. Hun eigen land vermoedelijk ook trouwens afhankelijk van hoe de wind staat.
Ten tijde van de ramp in Chernobyl mochten wij hier geen spinazie meer eten, om te illustreren hoe ver die straling kan komen.
Zij kunnen alles in detail zien met die satelieten van ze. Ook de troepen opmars in Rusland en de aanstaande aanval hadden zij goed voorspeld.quote:
De nauwkeurigheid druk je uit in een hoek, of een percentage van de afstand. Dus als ze op 100 meter door een ringetje kunnen schieten, is dat op 3 kilometer een autoband gewordenquote:Op maandag 23 maart 2026 18:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom heb je dan veel grotere salvos nodig?
sluiten van de straat van hormuz was schijnbaar verrassondquote:Op maandag 23 maart 2026 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Zij kunnen alles in detail zien met die satelieten van ze. Ook de troepen opmars in Rusland en de aanstaande aanval hadden zij goed voorspeld.
En hoe zie je dit precies voor je?quote:Op maandag 23 maart 2026 12:47 schreef Nexum het volgende:
Het is duidelijk dat Amerika deze oorlog snel wilt beëindigen en dat Israël het tegenovergestelde wilt. Het lijkt me daarom logisch dat er een zeer uitgebreide anti-Israël lobby wordt opgezet.
Bijzondere bron wel, pro-Poetin influencer Jackson Hinkle.quote:
Als een land ons niet aanvalt, wil ik niet dat er Nederlandse tieners een oorlog in worden gestuurd, ongeacht of dat Moslims, Russen of San Marinezen zijn.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik reageer op je post waarin je lijkt het breder te trekken. Zelfs voorbij iran/moslims.
Als was het de paus. Hij is niet aan het woord in het filmpje.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En hoe zie je dit precies voor je?
[..]
Bijzondere bron wel, pro-Poetin influencer Jackson Hinkle.
Die was nog aanwezig bij de begrafenis van Hezbollah-kopstuk Nasrallah.
[ twitter ]
Hop daar gaat ie onder de bus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |