Ik zou oorlogszuchtige autocraten als Trump en Poetin niet links noemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Interessante podcast: Engelen, Smits, van Dijk, en die pipo van left laser. Gaat dus over links en de oorlogszucht.
Misschien goed om eens te bekijken.
Ik chargeerde ook wat uiteraard.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:21 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Oekraine was tijdens de Sovjet periode al een centrum van rakettechnologie. Ze produceren zelf ondertussen de nodige raketten. De oorlog tussen Oekraine en Rusland geeft mij dan ook niet bepaald de indruk dat het tot wereldwijde demilitarisatie leidt, integendeel
Kleine update van/over de streamer: Bovengenoemde impact in Lviv was niet wat bij hem te zien was Hij kreeg net een telefoontje dat ze een transformator in Komarno (hier) hebben geraakt. Dit betekent voor hem dat hij de komende weken geen stroom zal hebben, behalve van zijn generator en zonne-eniergiequote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:16 schreef MaxMark het volgende:
Had toevallig een stream aanstaan van iemand die in Oekraïne woont Ik was een half uurtje weg en blijkbaar is zojuist in de verte een inslag geweest, je ziet de rookwolk erg goed. Op dit moment nog live: https://www.twitch.tv/bobuubi.
Schijnt in Lviv te zijn, flatgebouw geraakt. Alhoewel met die rook zou het ook wat "brandbaarders" kunnen zijn geweest.
Edit: Zie net deze Twitter post van Julian Röpcke waar een gebouw midden in de stad wordt geraakt:
[ x ]
Als ze dit vlak slaan naar links/rechts verhaal dan is het waardeloze troep op voorhand al. Ook weer erg simpel om een video van anderhalf uur te droppen in een topic van over de oorlog die rusland is gestart in Oekraïne waar deze post dus duidelijk dient als een soort frame.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
Interessante podcast: Engelen, Smits, van Dijk, en die pipo van left laser. Gaat dus over links en de oorlogszucht.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb'm wel gekeken zo tussen het koken en eten door.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als ze dit vlak slaan naar links/rechts verhaal dan is het waardeloze troep op voorhand al. Ook weer erg simpel om een video van anderhalf uur te droppen in een topic van over de oorlog die rusland is gestart in Oekraïne waar deze post dus duidelijk dient als een soort frame.
Vertel dan gewoon concreet wat de standpunten zijn uit die video die van meerwaarde zijn hier.
Ik wacht eigenlijk op een interview van die tietloze vrouw - hoe het ze ook alweer - oja Helga Salamons dat Poetin overspannen zou zijn geraakt.quote:
Aha.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk op een interview van die tietloze vrouw - hoe het ze ook alweer - oja Helga Salamons dat Poetin overspannen zou zijn geraakt.
Krijg je het hier wel warm van?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar word ik niet blij van. En waarom zou ik die willen opzoeken?
Ik krijg daar geen warme gevoelens bij.
Het doet 'm pijnquote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
alleen jij ziet dit gebeuren hier
letterlijk niemand anders
Dus drones in Estland, Letland en Litouwen maar volgens Estland "niet voor Estland bedoeld". Vreemd verhaal.quote:
Heb dit gisterenavond even gekeken en op zich wel wat interessante punten, vooral van Bob. Maar die naïviteit op bepaalde vlakken is wel echt stuitend. Ewald oppert zelfs op een gegeven moment om gewoon naar Moskou te vliegen en aan tafel te gaan zitten met Poetin om op die manier vrede af te sprekenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
Jij wil het onderhandelen over Oekraïne en de veiligheidssituatie in Europa overlaten aan Trump? Want dat is wat je doet als je niet praat met het Kremlin.quote:Op woensdag 25 maart 2026 12:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Heb dit gisterenavond even gekeken en op zich wel wat interessante punten, vooral van Bob. Maar die naïviteit op bepaalde vlakken is wel echt stuitend. Ewald oppert zelfs op een gegeven moment om gewoon naar Moskou te vliegen en aan tafel te gaan zitten met Poetin om op die manier vrede af te spreken. Dat elke vorm van diplomatie wordt afgeschoten door Rusland met maximalistische eisen lijkt niet tot hem door te dringen.
Heb jij aanwijzingen dat Oekraine dat zelfstandig zou kunnen cq. de kaarten daar voor hebben?quote:Op woensdag 25 maart 2026 13:40 schreef sp3c het volgende:
Lijkt me beter om het aan Oekraine zelf over te laten
Maar wanneer gaat Rusland nou eindelijk eens winnen eigenlijk?quote:Op woensdag 25 maart 2026 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wil het onderhandelen over Oekraïne en de veiligheidssituatie in Europa overlaten aan Trump? Want dat is wat je doet als je niet praat met het Kremlin.
Die optie is alleen te overwegen als je héél zeker weet dat Rusland dit gaat verliezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |