abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220408389
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:11 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wat gewoon een aanname is die op helemaal niks is gebaseerd waarop jij komt met het is onmogelijk dit, dat, alles.

Bottomline, jullie zwammen maar wat.
Het maakt het moeilijker. In sommige gevallen lastiger dan andere: https://www.politifact.co(...)e-citizenship-Trump/
quote:
The SAVE America Act requires citizens to provide a government-issued photo ID to vote and strict documentary proof of citizenship, such as a passport or birth certificate, to register. Under the bill, election officials could accept a Real ID driver's license that includes citizenship, though only a handful of states offer such a license. Student IDs would no longer be accepted as voter ID, even though some states currently allow that option.
Het hangt dus af van de staat hoe ze dit implenteren.
pi_220408407
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:25 schreef ExTec het volgende:

[..]
Alle grappen terzijde, zijn er dus al militairen die zeggen: dit is niet een oorlog die ook maar iets met de veiligheid van de VS te maken heeft, ik pas ervoor.
Kunnen ze daarvoor in de problemen komen? Of hebben ze redelijke bescherming?
  zondag 22 maart 2026 @ 20:28:12 #153
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220408412
twitter
pi_220408415
twitter

RutteGod heeft er weer voor gezorgd dat het westen gezamenlijk gaat optreden tegen de as van het kwaad.
pi_220408417
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:27 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Leek wat bescherming te zijn, al kan ik de video waar dat uiteengezet werd niet meer terugvinden.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  zondag 22 maart 2026 @ 20:29:22 #156
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220408425
Als dat maar goed afloopt..

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220408450
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Die hadden ze in Afghanistan ook en daar is niets anders bereikt dan veel leed en dode tieners.
Er is geen vergelijk tussen Afghanistan en wat er nu gebeurt met Iran. Afghanistan was een failed state die onderdak verleende aan terroristen. Iran is een nog functionerende staat die zijn buren en burgers terroriseert. Als we een ding hebben geleerd is dat de politiek om ze kernwapens te ontzeggen 100% gerechtvaardigd was.
pi_220408456
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:28 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

RutteGod heeft er weer voor gezorgd dat het westen gezamenlijk gaat optreden tegen de as van het kwaad.
Ik ben daar niet voor, Nederland moet hier niet bij betrokken raken.

Dat heb ik al eerder gezegd.

Partijen die hier voor stemmen krijgen mijn stem niet meer in de toekomst.

Dat we EU-grondgebied beschermen met zo'n Evertsen is nog tot daar aan toe.
pi_220408462
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:27 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Puur theoretisch, maar ik ga er vanuit dat die militairen voor jaren de bak in gaan.
pi_220408464
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:28 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Ooow daddy! :')
pi_220408468
Ok, let op:

De VS stuurt wat militairen naar kharg island. Hoe je dat sowieso op middellange termijn bezet houd, zie ik niet. Gaat raketten en drones regenen.

Ze worden geslacht en zie daar: de steun voor een veel uitgebreidere campagne onder het amerikaanse volk is gerealiseerd.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_220408479
twitter
pi_220408497
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:32 schreef HiZ het volgende:

[..]
Er is geen vergelijk tussen Afghanistan en wat er nu gebeurt met Iran. Afghanistan was een failed state die onderdak verleende aan terroristen. Iran is een nog functionerende staat die zijn buren en burgers terroriseert. Als we een ding hebben geleerd is dat de politiek om ze kernwapens te ontzeggen 100% gerechtvaardigd was.
Zowel Iran als Israël hebben flink geschoten op een minderheid van hun eigen landgenoten waar ze niet blij mee waren.
pi_220408498
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:32 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik ben daar niet voor, Nederland moet hier niet bij betrokken raken.

Dat heb ik al eerder gezegd.

Partijen die hier voor stemmen krijgen mijn stem niet meer in de toekomst.

Dat we EU-grondgebied beschermen met zo'n Evertsen is nog tot daar aan toe.
We zijn erbij betrokken. Tegen onze zin, maar zo simpel ligt het. Teheran heeft de oorlog onze oorlog gemaakt.
pi_220408503
quote:
15s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:29 schreef Perrin het volgende:
Als dat maar goed afloopt..

[ x ]
Ik snap dit niet. Amerika kan toch ook gewoon de Iraanse schepen tegenhouden? Waarom zou je aan land moeten gaan.
pi_220408507
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:33 schreef HiZ het volgende:

[..]
Puur theoretisch, maar ik ga er vanuit dat die militairen voor jaren de bak in gaan.
Schijnen dus wel wat/een provisie(s) voor te zijn. Dan volgt gewoon ontslag. Het is ook immers niet alsof de VS in een staat van oorlog is, he :')
pi_220408511
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:36 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Zowel Iran als Israël hebben flink geschoten op een minderheid van hun eigen landgenoten waar ze niet blij mee waren.
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant begrijp ik.
  zondag 22 maart 2026 @ 20:37:23 #168
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220408512
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:33 schreef ExTec het volgende:
Ok, let op:

De VS stuurt wat militairen naar kharg island. Hoe je dat sowieso op middellange termijn bezet houd, zie ik niet. Gaat raketten en drones regenen.

Ze worden geslacht en zie daar: de steun voor een veel uitgebreidere campagne onder het amerikaanse volk is gerealiseerd.
Zoiets ja.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220408516
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:36 schreef HiZ het volgende:

[..]
We zijn erbij betrokken. Tegen onze zin, maar zo simpel ligt het. Teheran heeft de oorlog onze oorlog gemaakt.
De VS en Israël proberen het onze oorlog te maken.

Als ik met jou over straat loop en ik geef een voorbijganger een stomp en die wil gaan vechten en ik vraag jouw hulp, is het dan die voorbijganger die het jouw vechtpartij heeft gemaakt?

[ Bericht 14% gewijzigd door TheFreshPrince op 22-03-2026 20:43:09 ]
pi_220408517
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:35 schreef Since2003 het volgende:
[ x ]
En als we Islam niet stoppen gaat de Jihad onverminderd door. Als we dan toch tussen 2 kwaden moeten kiezen dan maar hup Israël
pi_220408523
Spanje wil weer terug naar de jaren 800 _O_
  zondag 22 maart 2026 @ 20:38:33 #172
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220408526
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:25 schreef ExTec het volgende:

Alle grappen terzijde, zijn er dus al militairen die zeggen: dit is niet een oorlog die ook maar iets met de veiligheid van de VS te maken heeft, ik pas ervoor.
Zo werkt dat natuurlijk niet. Het is geen keuzemenu.
pi_220408528
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:37 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
En als we Islam niet stoppen gaat de Jihad onverminderd door. Als we dan toch tussen 2 kwaden moeten kiezen dan maar hup Israël
Met hup Israël groeit de islam in Europa en het aantal boze moslims overal.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_220408530
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:36 schreef ExTec het volgende:

[..]
Schijnen dus wel wat/een provisie(s) voor te zijn. Dan volgt gewoon ontslag. Het is ook immers niet alsof de VS in een staat van oorlog is, he :')
Ligt natuurlijk in welke fase je weigert. Maar een marinier onderweg naar de Golf kan het maar beter niet proberen.
  zondag 22 maart 2026 @ 20:39:27 #175
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_220408533
De zoon van de laatste sjah van Iran wil intussen dat de oorlog niet verder uit de hand loopt:
quote:
Reza Pahlavi calls for Iran's civilian infrastructure to be protected

Reza Pahlavi, the exiled former crown prince of Iran, has posted on social media calling for Iran's civilian infrastructure to be protected in the war.
"Iran's civilian infrastructure belongs to the Iranian nation and is the asset of a free Iran's future. The Islamic Republic's infrastructure is a machine of repression and terror, deployed to prevent that future from being realised," he writes on X.
"I ask President Trump and Prime Minister Netanyahu to continue targeting the regime and its apparatus of repression, while at the same time preserving Iran's civilian and vital infrastructure, which our people need to rebuild the country."
Pahlavi has in recent months encouraged an uprising by Iranians and the overthrow of the government.
https://www.bbc.com/news/live/ce35wke27ynt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')