Het maakt het moeilijker. In sommige gevallen lastiger dan andere: https://www.politifact.co(...)e-citizenship-Trump/quote:Op zondag 22 maart 2026 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat gewoon een aanname is die op helemaal niks is gebaseerd waarop jij komt met het is onmogelijk dit, dat, alles.
Bottomline, jullie zwammen maar wat.
Het hangt dus af van de staat hoe ze dit implenteren.quote:The SAVE America Act requires citizens to provide a government-issued photo ID to vote and strict documentary proof of citizenship, such as a passport or birth certificate, to register. Under the bill, election officials could accept a Real ID driver's license that includes citizenship, though only a handful of states offer such a license. Student IDs would no longer be accepted as voter ID, even though some states currently allow that option.
Kunnen ze daarvoor in de problemen komen? Of hebben ze redelijke bescherming?quote:Op zondag 22 maart 2026 20:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Alle grappen terzijde, zijn er dus al militairen die zeggen: dit is niet een oorlog die ook maar iets met de veiligheid van de VS te maken heeft, ik pas ervoor.
Leek wat bescherming te zijn, al kan ik de video waar dat uiteengezet werd niet meer terugvinden.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Kunnen ze daarvoor in de problemen komen? Of hebben ze redelijke bescherming?
Er is geen vergelijk tussen Afghanistan en wat er nu gebeurt met Iran. Afghanistan was een failed state die onderdak verleende aan terroristen. Iran is een nog functionerende staat die zijn buren en burgers terroriseert. Als we een ding hebben geleerd is dat de politiek om ze kernwapens te ontzeggen 100% gerechtvaardigd was.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die hadden ze in Afghanistan ook en daar is niets anders bereikt dan veel leed en dode tieners.
Ik ben daar niet voor, Nederland moet hier niet bij betrokken raken.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:28 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
RutteGod heeft er weer voor gezorgd dat het westen gezamenlijk gaat optreden tegen de as van het kwaad.
Puur theoretisch, maar ik ga er vanuit dat die militairen voor jaren de bak in gaan.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Kunnen ze daarvoor in de problemen komen? Of hebben ze redelijke bescherming?
Ooow daddy!quote:Op zondag 22 maart 2026 20:28 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
RutteGod heeft er weer voor gezorgd dat het westen gezamenlijk gaat optreden tegen de as van het kwaad.
Zowel Iran als Israël hebben flink geschoten op een minderheid van hun eigen landgenoten waar ze niet blij mee waren.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er is geen vergelijk tussen Afghanistan en wat er nu gebeurt met Iran. Afghanistan was een failed state die onderdak verleende aan terroristen. Iran is een nog functionerende staat die zijn buren en burgers terroriseert. Als we een ding hebben geleerd is dat de politiek om ze kernwapens te ontzeggen 100% gerechtvaardigd was.
We zijn erbij betrokken. Tegen onze zin, maar zo simpel ligt het. Teheran heeft de oorlog onze oorlog gemaakt.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ben daar niet voor, Nederland moet hier niet bij betrokken raken.
Dat heb ik al eerder gezegd.
Partijen die hier voor stemmen krijgen mijn stem niet meer in de toekomst.
Dat we EU-grondgebied beschermen met zo'n Evertsen is nog tot daar aan toe.
Ik snap dit niet. Amerika kan toch ook gewoon de Iraanse schepen tegenhouden? Waarom zou je aan land moeten gaan.quote:
Schijnen dus wel wat/een provisie(s) voor te zijn. Dan volgt gewoon ontslag. Het is ook immers niet alsof de VS in een staat van oorlog is, hequote:Op zondag 22 maart 2026 20:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
Puur theoretisch, maar ik ga er vanuit dat die militairen voor jaren de bak in gaan.
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant begrijp ik.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:36 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Zowel Iran als Israël hebben flink geschoten op een minderheid van hun eigen landgenoten waar ze niet blij mee waren.
Zoiets ja.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:33 schreef ExTec het volgende:
Ok, let op:
De VS stuurt wat militairen naar kharg island. Hoe je dat sowieso op middellange termijn bezet houd, zie ik niet. Gaat raketten en drones regenen.
Ze worden geslacht en zie daar: de steun voor een veel uitgebreidere campagne onder het amerikaanse volk is gerealiseerd.
De VS en Israël proberen het onze oorlog te maken.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
We zijn erbij betrokken. Tegen onze zin, maar zo simpel ligt het. Teheran heeft de oorlog onze oorlog gemaakt.
En als we Islam niet stoppen gaat de Jihad onverminderd door. Als we dan toch tussen 2 kwaden moeten kiezen dan maar hup Israëlquote:
Zo werkt dat natuurlijk niet. Het is geen keuzemenu.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:25 schreef ExTec het volgende:
Alle grappen terzijde, zijn er dus al militairen die zeggen: dit is niet een oorlog die ook maar iets met de veiligheid van de VS te maken heeft, ik pas ervoor.
Met hup Israël groeit de islam in Europa en het aantal boze moslims overal.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En als we Islam niet stoppen gaat de Jihad onverminderd door. Als we dan toch tussen 2 kwaden moeten kiezen dan maar hup Israël
Ligt natuurlijk in welke fase je weigert. Maar een marinier onderweg naar de Golf kan het maar beter niet proberen.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Schijnen dus wel wat/een provisie(s) voor te zijn. Dan volgt gewoon ontslag. Het is ook immers niet alsof de VS in een staat van oorlog is, he
https://www.bbc.com/news/live/ce35wke27yntquote:Reza Pahlavi calls for Iran's civilian infrastructure to be protected
Reza Pahlavi, the exiled former crown prince of Iran, has posted on social media calling for Iran's civilian infrastructure to be protected in the war.
"Iran's civilian infrastructure belongs to the Iranian nation and is the asset of a free Iran's future. The Islamic Republic's infrastructure is a machine of repression and terror, deployed to prevent that future from being realised," he writes on X.
"I ask President Trump and Prime Minister Netanyahu to continue targeting the regime and its apparatus of repression, while at the same time preserving Iran's civilian and vital infrastructure, which our people need to rebuild the country."
Pahlavi has in recent months encouraged an uprising by Iranians and the overthrow of the government.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |