Ik melde dat als hij een rondleiding wil hebben bij een joodse club in amsterdam ik hem dat graag laat zien, die reactie is verwijderd.quote:
Tja, zo'n stad krijgt wat het verdient.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Soms nodig voor schoon schip.
Nu Ajax nog.
En dat was het ook wel voor nu, wat er nu staat ga je geen stuiver voor krijgen. Godts is denk ik enige waar je nog beetje wat geld voor kan vangen, maar dat is het wel.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:20 schreef spapaars het volgende:
Dit is wat je krijgt.
voor miljoenen verkopen, voor miljoenen miskopen.
niet in mijn leven iig.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang is het geleden dat jullie aan het eind van het seizoen wisten dat jullie een jaar later niet Europees zouden gaan spelen? Kijken we dan naar ergens in de jaren 80 ofzo?
De staafincident-schorsing even niet meegeteld overigens.
Opgezocht, de 13e plaats in 1965 was de laatste schuldige.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
niet in mijn leven iig.
Wat een kwelling was dit, een dag die ik wederom niet terug krijg.
1966, jaar ervoor bijna gedegradeerd.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang is het geleden dat jullie aan het eind van het seizoen wisten dat jullie een jaar later niet Europees zouden gaan spelen? Kijken we dan naar ergens in de jaren 80 ofzo?
De staafincident-schorsing even niet meegeteld overigens.
ver voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opgezocht, de 13e plaats in 1965 was de laatste schuldige.
In de plee offs moet ik het allemaal nog maar zien. Maar goed, misschien dat 5e worden genoeg is als NEC het bekertje pakt.
Ajax kan ze zomaar allemaal verliezen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ajax heeft wel een makkelijker programma.
Er is geen enkele tegenstander makkelijk voor Ajax.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ajax heeft wel een makkelijker programma.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:25 schreef Wotte het volgende:
Je moet deze pot eigenlijk wel eventjes winnen.
Dan is het geen feitje hequote:Op zaterdag 4 april 2026 23:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Leuk feitje, het is vrij aannemelijk dat Feyenoord een grotere joodse achterban had dan Ajax.
TOP Oss.quote:Op zondag 5 april 2026 07:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie zou onze spelers nog willen overnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |