Niet gezien.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:45 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het lek was de week voor de klassieker nog helemaal boven
Misschien kan je gelijk de TR afhandelenquote:Op zaterdag 4 april 2026 22:45 schreef onlogisch het volgende:
Hallo jongens. Ik zie dat Ajax achterstaat. Ik ben hier puur als ramptoerist.
Ter info.
Nee maar volgende rondes had je wel zes punten kunnen pakken.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
NEC gaat ook gewoon weer winnen dus vandaag was je sowieso weinig opgeschoten. Maar nu helemaal niet.
DoDaDoquote:Op zaterdag 4 april 2026 22:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar gaan jullie die spelen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee maar volgende rondes had je wel zes punten kunnen pakken.
Misschien een leuke plek om de play-offs te gaan spelen straks aangezien de ArenA belangrijkere dingen te doen heeft.quote:
Leuk feitje, het is vrij aannemelijk dat Feyenoord een grotere joodse achterban had dan Ajax.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Leuk feitje, de Kuip was daadwerkelijk één van de grote verzamelplekken waar de Nazi's de Joden samen brachten in Rotterdam. Er is dus een traditie, kan prima voortgezet worden voor de playoffs.
Waar dan? Flink geveegd.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:17 schreef raptorix het volgende:
Waarom word mijn reactie verwijderd, en blijft die antisemitische drek staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |