Dubbel gevoel hier. Zou leuk zijn als PSV vandaag kampioen wordt, maar ze worden het sws, mag van mij ook over 2 weken..quote:
Kampioen worden uit bij telstar is natuurlijk minder dan thuis kampioen worden maar hoe eerder hoe beterquote:Op zondag 22 maart 2026 14:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dubbel gevoel hier. Zou leuk zijn als PSV vandaag kampioen wordt, maar ze worden het sws, mag van mij ook over 2 weken..
Stukje Blijdorp.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:34 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker achter een hek voetbal kijken. Alleen in Rotterdam genot
Doe dit maar niet meer.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ajax heeft Steur en Feyenoord heeft Stehrling.
Leuk.
Feyenoord heeft alleen buitenlanders die snappen je grap niet.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ajax heeft Steur en Feyenoord heeft Stehrling.
Leuk.
Nogmaals bombarderen? #durftevragenquote:Op zondag 22 maart 2026 14:39 schreef damsco het volgende:
Die zwakbegaafden op de achtergrond hysterisch krijsen “vuile kankerlijers”. Rotterdam is weer eens het decor
Nee, dan kun je beter de snelweg bestormen.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:39 schreef damsco het volgende:
Die zwakbegaafden op de achtergrond hysterisch krijsen “vuile kankerlijers”. Rotterdam is weer eens het decor
Laat mokio na de wedstrijd onder de douche ook zien. Zijn zwarte paal bohhhquote:Op zondag 22 maart 2026 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
Niemand zag de bal want die lag achter een zwarte paal bij het nemen
Tikkeltje gay dit.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laat mokio na de wedstrijd onder de douche ook zien. Zijn zwarte paal bohhh
Dat waren er geen 40.000. appels en peren. Alleen maar nette mensen aan deze kant van de A4.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:43 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Nee, dan kun je beter de snelweg bestormen.
Nee johquote:Op zondag 22 maart 2026 14:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste kans daarop sinds zijn overstap.
Vet biggetje ben jequote:Op zondag 22 maart 2026 14:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik dacht even, leun ik nu op de afstandsbediening.
Lekker met dat corpulente lijf. Viesdikquote:Op zondag 22 maart 2026 14:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik dacht even, leun ik nu op de afstandsbediening.
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op zondag 22 maart 2026 14:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iedereen heeft nu extra hekel aan de Vriendenloterij
Jaquote:Op zondag 22 maart 2026 14:50 schreef Schanulleke het volgende:
Was die reclame een fout, of was het beleid?
Alvast oefenen voor komende zomer.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:50 schreef Schanulleke het volgende:
Was die reclame een fout, of was het beleid?
Voorbereiding voor het wk.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:50 schreef WethouderHekking het volgende:
Reclameblok tijdens de wedstrijd. Dat hadden we nog niet.
Krijg je als Feyenoord beter isquote:Op zondag 22 maart 2026 14:50 schreef WethouderHekking het volgende:
Stukje Viaplay voor je @Zipportalquote:Op zondag 22 maart 2026 14:50 schreef WethouderHekking het volgende:
ESPN Premium nemenquote:Op zondag 22 maart 2026 14:50 schreef WethouderHekking het volgende:
Stukje Jaap Kooijmanquote:Op zondag 22 maart 2026 14:52 schreef RipCity het volgende:
Het Feyenoord publiek drukt zich weer op z'n rotterdams uit
quote:Op zondag 22 maart 2026 14:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat de scheidsrechter geen gele kaart uit zijn borstzakje pakt.
WIE SJAL NOT BIE MOEFTquote:Op zondag 22 maart 2026 14:52 schreef RipCity het volgende:
Het Feyenoord publiek drukt zich weer op z'n rotterdams uit
Ik hoor voornamelijkquote:Op zondag 22 maart 2026 14:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
WIE SJAL NOT BIE MOEFT
FAAINOOIT TIL IE TAAAJ
Straks genieten van Pepi de kampioen vs Telstarquote:
Zo is hetquote:Op zondag 22 maart 2026 14:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Straks genieten van Pepi de kampioen vs Telstar
Vond Vader ( opperhoofd van dat tehuis) erg sympathiek. Gewoon de zweep erover hoppa. Stukje ritmequote:
Ik heb het originele boek hier liggen uit 1941 eerste druk. Wil je mij aanraken ?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb nog een trauma door de film van Ciske de Rat.
Wat kost datquote:Op zondag 22 maart 2026 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het originele boek hier liggen uit 1941 eerste druk. Wil je mij aanraken ?
Ik was bij Feyenoord - Utrecht en toen waren er feyenoordsupporters die de hele tijd HADJ KK MUSSAA aan het schreeuwen waren. Echt constant gewoon.quote:
@Zipportal staat nog buiten. Kon geen kaart kopen achquote:Op zondag 22 maart 2026 14:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een eng volk daar in het publiek.
Doorgesnoven gekkies
Ik was een keer bij Feyenoord - PSV en toen riepen ze naar Noa Lang: "gij schavuit, ik verfoei uw moeder; maakt dat gij terstond heen gaat!”quote:Op zondag 22 maart 2026 14:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik was bij Feyenoord - Utrecht en toen waren er feyenoordsupporters die de hele tijd HADJ KK MUSSAA aan het schreeuwen waren. Echt constant gewoon.
Dat was een bijzondere gewaarwording
Goed verhaalquote:Op zondag 22 maart 2026 15:01 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik was een keer bij Feyenoord - PSV en toen riepen ze naar Noa Lang: "gij schavuit, ik verfoei uw moeder; maakt dat gij terstond heen gaat!”
Goed verhaal doen we niets meequote:Op zondag 22 maart 2026 15:01 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik was een keer bij Feyenoord - PSV en toen riepen ze naar Noa Lang: "gij schavuit, ik verfoei uw moeder; maakt dat gij terstond heen gaat!”
Is dat met Gordon?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had beter een eerste druk van het achterhuis kunnen hebben.
Ik maar denken dat ze gewoon wat brabbelen. Bleek Brabants.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:01 schreef ISVV het volgende:
[..]
Gaat die in de rust zo naar buiten?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Matige pot tot nu toe
Ellie daarentegen
Brabant goden.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ze gewoon wat brabbelen. Bleek Brabants.
Widde ge oek une woarstenbrodje?
Flikker op gek.
Met slagroom? @Zipportalquote:Op zondag 22 maart 2026 15:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ze gewoon wat brabbelen. Bleek Brabants.
Widde ge oek une woarstenbrodje?
Flikker op gek.
Iemand moet de situatie in toom houdenquote:
Ellie, Makkelie, allemaal één pot nat.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo? Denkt ze dat het uit de hand gaat lopen ofzo?
Proberen kan altijd denken zequote:Op zondag 22 maart 2026 15:06 schreef GGMM het volgende:
Waarom gaan die Feyenoorders stuk voor stuk op dramatische wijze naar de grond als ze hun man niet voorbij komen?
Heb roowbin geleerd in de Premier Leagjequote:Op zondag 22 maart 2026 15:06 schreef GGMM het volgende:
Waarom gaan die Feyenoorders stuk voor stuk op dramatische wijze naar de grond als ze hun man niet voorbij komen?
Buitenlands voetbal interesseert mij echt geen ene reetquote:Op zondag 22 maart 2026 15:07 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er hierna nog betere potjes te zien in Engeland en España.
Kijken wij niet. Enkel Nederland. Fuck de wereldquote:Op zondag 22 maart 2026 15:07 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er hierna nog betere potjes te zien in Engeland en España.
Dat mag.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Buitenlands voetbal interesseert mij echt geen ene reet
Lekker maatquote:Op zondag 22 maart 2026 15:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Buitenlands voetbal interesseert mij echt geen ene reet
Denk dat ze drie/kwart van de realitysterren daar voor hun rekening nemen. Het is een vaststaand feit.quote:
Wist jij dat John de Bever 20 jaar mijn buurman is geweest? Feitjes genotquote:Op zondag 22 maart 2026 15:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat ze drie/kwart van de realitysterren daar voor hun rekening nemen. Het is een vaststaand feit.
Dit is geil.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wist jij dat John de Bever 20 jaar mijn buurman is geweest? Feitjes genot
Nee psvquote:Op zondag 22 maart 2026 15:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze troep willen we weer de CL in sturen.
Mike Obikuquote:Op zondag 22 maart 2026 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
“In deze wedstrijd worden helden geboren”
Je komt niet uit de volkswijk?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een aardige gozerquote:Op zondag 22 maart 2026 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bossche bolletje genot.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:09 schreef Wotte het volgende:
Kan je nog zoveel gezellige koffiemomenten met een worstenbroodje hebben maar de busjes voor het speciaal onderwijs rijden af en aan.
In het ergste geval zou dat kunnen (Worst Kees Scenario)quote:Op zondag 22 maart 2026 15:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kees ook goede gozer. Heb wel het idee dat Kees op mannen valt
Hele Eredivisie is jankenquote:
Zoals Hans Dorrestijn al zei; Iemand met een zachte 'g' kan nooit een hoog IQ hebbenquote:Op zondag 22 maart 2026 15:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
In Brabant is al het intellect geconcentreerd in Veldhoven, en buitenlands.
Davy gaat zo scoren als Cheryquote:Op zondag 22 maart 2026 15:14 schreef Zorro het volgende:
NEC - Heerenveen was toch een stuk boeiender
Dus je ziet wel nog een doelpunt vallenquote:
Maar is het Tokkie gehalte in Brabant hoger dan elders, volgens jou?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En nu woon ik in het dorp van vd Poel . Stukje andere kant van Brabant allen
Stratumquote:Op zondag 22 maart 2026 15:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
In Brabant is al het intellect geconcentreerd in Veldhoven, en buitenlands.
Waar woonden de Tokkies ook alweer?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar is het Tokkie gehalte in Brabant hoger dan elders, volgens jou?
Nee hoor. Iedere stad heeft zijn wijken. Ik woon nu in een dorp waar amper buitenlanders wonen. Kunnen de huizenprijzen hier niet betalen.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar is het Tokkie gehalte in Brabant hoger dan elders, volgens jou?
Voorlopig zie ik alleen Feyenoorders vallenquote:Op zondag 22 maart 2026 15:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus je ziet wel nog een doelpunt vallen
Telstar gaat PSV slopen.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:17 schreef ISVV het volgende:
Als het gelijk blijft en PSV wint in dat vissersdorp is laatstgenoemde officieus kampioen
Groetjes Jantje Opta
Mika Godts zo ook. Hongerklopje vd Ramadanquote:Op zondag 22 maart 2026 15:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik alleen Feyenoorders vallen
Ja beide ploegen durven weinig aan te vallen. En als ze het proberen blijken ze er weinig van te kunnenquote:
Is dat nog niet voorbij?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mika Godts zo ook. Hongerklopje vd Ramadan
In Vlaanderen?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor. Iedere stad heeft zijn wijken. Ik woon nu in een dorp waar amper buitenlanders wonen. Kunnen de huizenprijzen hier niet betalen.
Dat lag niet in Brabant als ik goed opgelet heb op schoolquote:
Tijd om een flesje bier open te trekkenquote:
Ik zie Rob Kemps.quote:
Ze kunnen het ook allebei niet zo goed.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja beide ploegen durven weinig aan te vallen. En als ze het proberen blijken ze er weinig van te kunnen
Geniet ervanquote:Op zondag 22 maart 2026 15:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tijd om een flesje bier open te trekken
Tuut chips.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tijd om een flesje bier open te trekken
Rob lag zn nieuwe vriendin te pompen terwijl zn vrouw aan het bevallen was. Snollebollekedquote:Op zondag 22 maart 2026 15:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie Rob Kemps.
Ik zou niet meer zo hard juichen voor de rust
We gaan nog terug verlangen naar Frankquote:
Morgen FIOD-inval. Stukje fraude.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:20 schreef RamboDirk het volgende:
user @:Poepz0r post momenteel vanuit de "poolhouse"
Ja chique knul wel.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rob lag zn nieuwe vriendin te pompen terwijl zn vrouw aan het bevallen was. Snollebolleked
Allemaal imiteren vd Albert Heijnquote:Op zondag 22 maart 2026 15:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We gaan nog terug verlangen naar Frank
Gewoon doorpakken, kan ik alleen maar respect voor hebbenquote:Op zondag 22 maart 2026 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rob lag zn nieuwe vriendin te pompen terwijl zn vrouw aan het bevallen was. Snollebolleked
Hoe heet die irritante man van Jumbo en Netflix serie? Blij dat die niet te zien is.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie Rob Kemps.
Ik zou niet meer zo hard juichen voor de rust
Dit was inderdaad nog niet zo goed.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We gaan nog terug verlangen naar Frank
Bij mij vertelden ze dat Tokkie een pejoratief is geworden.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat lag niet in Brabant als ik goed opgelet heb op school
Dan moet ik iets leuks gaan doen met de vrouw, laten we die tweede helft maar gewoon spelen hoor.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:21 schreef Ramboetan het volgende:
Zullen we maar gewoon affluiten? Wat een drama.
Ik neem die taak wel van je over maatquote:Op zondag 22 maart 2026 15:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan moet ik iets leuks gaan doen met de vrouw, laten we die tweede helft maar gewoon spelen hoor.
Daag Rob nou niet uit.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan moet ik iets leuks gaan doen met de vrouw, laten we die tweede helft maar gewoon spelen hoor.
Dat zou mij niets verbazen.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou Mathijs van Nieuwkerk mee hebben gekeken via whatsapp video?
Dit waardeer ik, fluit maar af die handelquote:Op zondag 22 maart 2026 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik neem die taak wel van je over maat
Kloptquote:Op zondag 22 maart 2026 15:23 schreef Wotte het volgende:
Wat zeggen jullie. Is de aanschaf van een hottub voor de tuin de moeite waard? Of is dat zo'n attribuut die eventjes intensief gebruikt en vervolgens decoratief is?
Ja dat denk ik wel.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:23 schreef Wotte het volgende:
Wat zeggen jullie. Is de aanschaf van een hottub voor de tuin de moeite waard? Of is dat zo'n attribuut die je eventjes intensief gebruikt en vervolgens decoratief is?
Dat denk ik ookquote:Op zondag 22 maart 2026 15:23 schreef Wotte het volgende:
Wat zeggen jullie. Is de aanschaf van een hottub voor de tuin de moeite waard? Of is dat zo'n attribuut die je eventjes intensief gebruikt en vervolgens decoratief is?
Net alsof jij daar geld voor hebt.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:23 schreef Wotte het volgende:
Inderdaad. Een tuin, hou op zeg.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Net alsof jij daar geld voor hebt.
Nu nog wel voordat Claude me vervangt.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Net alsof jij daar geld voor hebt.
Ja.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:23 schreef Wotte het volgende:
Volgend Sierd heb je dan wel een pijpzomer.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:23 schreef Wotte het volgende:
In die onderhoudsvriendelijke tuin van jou is het al snel decoratief natuurlijkquote:Op zondag 22 maart 2026 15:23 schreef Wotte het volgende:
Graag via dm en niet in dit topicquote:Op zondag 22 maart 2026 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Veel plezier. Hou mij op de hoogte.
Daar kun je hem ook neerzetten jaquote:
8 persoons jacuzzi pakken maat. Wereldsquote:Op zondag 22 maart 2026 15:23 schreef Wotte het volgende:
Uiteraard 50x50 tegels en de voegen dichtsmeren.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
In die onderhoudsvriendelijke tuin van jou is het al snel decoratief natuurlijk
Draadje onder schutting bij de buren in het buitenstopcontact.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
8 persoons jacuzzi pakken maat. Werelds
Heb jij groene vingers?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Draadje onder schutting bij de buren in het buitenstopcontact.
Zijn neukertje doet de tuin anders verlengt hij haar Filipijnse paspoort nietquote:Op zondag 22 maart 2026 15:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mag je godverdomme wel een tuinman hebben of in ieder geval een zitmaaier
Oh, dan gaat user R-woud93 jou nu een leuke funfact vertellen.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mag je godverdomme wel een tuinman hebben of in ieder geval een zitmaaier
Je moet ook zo'n houtgestookte kopen. Dan kun je die 4 keer per jaar dat je er daadwerkelijk in zit prima verantwoorden.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Draadje onder schutting bij de buren in het buitenstopcontact.
Normaal volk zit dagelijks in de jacuzziquote:Op zondag 22 maart 2026 15:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je moet ook zo'n houtgestookte kopen. Dan kun je die 4 keer per jaar dat je er daadwerkelijk in zit prima verantwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |