Straks genieten van Pepi de kampioen vs Telstarquote:
Zo is hetquote:Op zondag 22 maart 2026 14:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Straks genieten van Pepi de kampioen vs Telstar
Vond Vader ( opperhoofd van dat tehuis) erg sympathiek. Gewoon de zweep erover hoppa. Stukje ritmequote:
Ik heb het originele boek hier liggen uit 1941 eerste druk. Wil je mij aanraken ?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb nog een trauma door de film van Ciske de Rat.
Wat kost datquote:Op zondag 22 maart 2026 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het originele boek hier liggen uit 1941 eerste druk. Wil je mij aanraken ?
Ik was bij Feyenoord - Utrecht en toen waren er feyenoordsupporters die de hele tijd HADJ KK MUSSAA aan het schreeuwen waren. Echt constant gewoon.quote:
@Zipportal staat nog buiten. Kon geen kaart kopen achquote:Op zondag 22 maart 2026 14:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een eng volk daar in het publiek.
Doorgesnoven gekkies
Ik was een keer bij Feyenoord - PSV en toen riepen ze naar Noa Lang: "gij schavuit, ik verfoei uw moeder; maakt dat gij terstond heen gaat!”quote:Op zondag 22 maart 2026 14:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik was bij Feyenoord - Utrecht en toen waren er feyenoordsupporters die de hele tijd HADJ KK MUSSAA aan het schreeuwen waren. Echt constant gewoon.
Dat was een bijzondere gewaarwording
Goed verhaalquote:Op zondag 22 maart 2026 15:01 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik was een keer bij Feyenoord - PSV en toen riepen ze naar Noa Lang: "gij schavuit, ik verfoei uw moeder; maakt dat gij terstond heen gaat!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |