Tijd om een flesje bier open te trekkenquote:
Ik zie Rob Kemps.quote:
Ze kunnen het ook allebei niet zo goed.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja beide ploegen durven weinig aan te vallen. En als ze het proberen blijken ze er weinig van te kunnen
Geniet ervanquote:Op zondag 22 maart 2026 15:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tijd om een flesje bier open te trekken
Tuut chips.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tijd om een flesje bier open te trekken
Rob lag zn nieuwe vriendin te pompen terwijl zn vrouw aan het bevallen was. Snollebollekedquote:Op zondag 22 maart 2026 15:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie Rob Kemps.
Ik zou niet meer zo hard juichen voor de rust
We gaan nog terug verlangen naar Frankquote:
Morgen FIOD-inval. Stukje fraude.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:20 schreef RamboDirk het volgende:
user @:Poepz0r post momenteel vanuit de "poolhouse"
Ja chique knul wel.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rob lag zn nieuwe vriendin te pompen terwijl zn vrouw aan het bevallen was. Snollebolleked
Allemaal imiteren vd Albert Heijnquote:Op zondag 22 maart 2026 15:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We gaan nog terug verlangen naar Frank
Gewoon doorpakken, kan ik alleen maar respect voor hebbenquote:Op zondag 22 maart 2026 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rob lag zn nieuwe vriendin te pompen terwijl zn vrouw aan het bevallen was. Snollebolleked
Hoe heet die irritante man van Jumbo en Netflix serie? Blij dat die niet te zien is.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie Rob Kemps.
Ik zou niet meer zo hard juichen voor de rust
Dit was inderdaad nog niet zo goed.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We gaan nog terug verlangen naar Frank
Bij mij vertelden ze dat Tokkie een pejoratief is geworden.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat lag niet in Brabant als ik goed opgelet heb op school
Dan moet ik iets leuks gaan doen met de vrouw, laten we die tweede helft maar gewoon spelen hoor.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:21 schreef Ramboetan het volgende:
Zullen we maar gewoon affluiten? Wat een drama.
Ik neem die taak wel van je over maatquote:Op zondag 22 maart 2026 15:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan moet ik iets leuks gaan doen met de vrouw, laten we die tweede helft maar gewoon spelen hoor.
Daag Rob nou niet uit.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan moet ik iets leuks gaan doen met de vrouw, laten we die tweede helft maar gewoon spelen hoor.
Dat zou mij niets verbazen.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou Mathijs van Nieuwkerk mee hebben gekeken via whatsapp video?
Dit waardeer ik, fluit maar af die handelquote:Op zondag 22 maart 2026 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik neem die taak wel van je over maat
Kloptquote:Op zondag 22 maart 2026 15:23 schreef Wotte het volgende:
Wat zeggen jullie. Is de aanschaf van een hottub voor de tuin de moeite waard? Of is dat zo'n attribuut die eventjes intensief gebruikt en vervolgens decoratief is?
Ja dat denk ik wel.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:23 schreef Wotte het volgende:
Wat zeggen jullie. Is de aanschaf van een hottub voor de tuin de moeite waard? Of is dat zo'n attribuut die je eventjes intensief gebruikt en vervolgens decoratief is?
Dat denk ik ookquote:Op zondag 22 maart 2026 15:23 schreef Wotte het volgende:
Wat zeggen jullie. Is de aanschaf van een hottub voor de tuin de moeite waard? Of is dat zo'n attribuut die je eventjes intensief gebruikt en vervolgens decoratief is?
Net alsof jij daar geld voor hebt.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:23 schreef Wotte het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |