Voorlopig zie ik alleen Feyenoorders vallenquote:Op zondag 22 maart 2026 15:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus je ziet wel nog een doelpunt vallen
Telstar gaat PSV slopen.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:17 schreef ISVV het volgende:
Als het gelijk blijft en PSV wint in dat vissersdorp is laatstgenoemde officieus kampioen
Groetjes Jantje Opta
Mika Godts zo ook. Hongerklopje vd Ramadanquote:Op zondag 22 maart 2026 15:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik alleen Feyenoorders vallen
Ja beide ploegen durven weinig aan te vallen. En als ze het proberen blijken ze er weinig van te kunnenquote:
Is dat nog niet voorbij?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mika Godts zo ook. Hongerklopje vd Ramadan
In Vlaanderen?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor. Iedere stad heeft zijn wijken. Ik woon nu in een dorp waar amper buitenlanders wonen. Kunnen de huizenprijzen hier niet betalen.
Dat lag niet in Brabant als ik goed opgelet heb op schoolquote:
Tijd om een flesje bier open te trekkenquote:
Ik zie Rob Kemps.quote:
Ze kunnen het ook allebei niet zo goed.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja beide ploegen durven weinig aan te vallen. En als ze het proberen blijken ze er weinig van te kunnen
Geniet ervanquote:Op zondag 22 maart 2026 15:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tijd om een flesje bier open te trekken
Tuut chips.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tijd om een flesje bier open te trekken
Rob lag zn nieuwe vriendin te pompen terwijl zn vrouw aan het bevallen was. Snollebollekedquote:Op zondag 22 maart 2026 15:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie Rob Kemps.
Ik zou niet meer zo hard juichen voor de rust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |