Goed verhaal doen we niets meequote:Op zondag 22 maart 2026 15:01 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik was een keer bij Feyenoord - PSV en toen riepen ze naar Noa Lang: "gij schavuit, ik verfoei uw moeder; maakt dat gij terstond heen gaat!”
Is dat met Gordon?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had beter een eerste druk van het achterhuis kunnen hebben.
Ik maar denken dat ze gewoon wat brabbelen. Bleek Brabants.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:01 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik was een keer bij Feyenoord - PSV en toen riepen ze naar Noa Lang: "gij schavuit, ik verfoei uw moeder; maakt dat gij terstond heen gaat!”
Gaat die in de rust zo naar buiten?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Matige pot tot nu toe
Ellie daarentegen
Brabant goden.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ze gewoon wat brabbelen. Bleek Brabants.
Widde ge oek une woarstenbrodje?
Flikker op gek.
Met slagroom? @Zipportalquote:Op zondag 22 maart 2026 15:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ze gewoon wat brabbelen. Bleek Brabants.
Widde ge oek une woarstenbrodje?
Flikker op gek.
Iemand moet de situatie in toom houdenquote:
Ellie, Makkelie, allemaal één pot nat.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo? Denkt ze dat het uit de hand gaat lopen ofzo?
Proberen kan altijd denken zequote:Op zondag 22 maart 2026 15:06 schreef GGMM het volgende:
Waarom gaan die Feyenoorders stuk voor stuk op dramatische wijze naar de grond als ze hun man niet voorbij komen?
Heb roowbin geleerd in de Premier Leagjequote:Op zondag 22 maart 2026 15:06 schreef GGMM het volgende:
Waarom gaan die Feyenoorders stuk voor stuk op dramatische wijze naar de grond als ze hun man niet voorbij komen?
Buitenlands voetbal interesseert mij echt geen ene reetquote:Op zondag 22 maart 2026 15:07 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er hierna nog betere potjes te zien in Engeland en España.
Kijken wij niet. Enkel Nederland. Fuck de wereldquote:Op zondag 22 maart 2026 15:07 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er hierna nog betere potjes te zien in Engeland en España.
Dat mag.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Buitenlands voetbal interesseert mij echt geen ene reet
Lekker maatquote:Op zondag 22 maart 2026 15:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Buitenlands voetbal interesseert mij echt geen ene reet
Denk dat ze drie/kwart van de realitysterren daar voor hun rekening nemen. Het is een vaststaand feit.quote:
Wist jij dat John de Bever 20 jaar mijn buurman is geweest? Feitjes genotquote:Op zondag 22 maart 2026 15:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat ze drie/kwart van de realitysterren daar voor hun rekening nemen. Het is een vaststaand feit.
Dit is geil.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wist jij dat John de Bever 20 jaar mijn buurman is geweest? Feitjes genot
Nee psvquote:Op zondag 22 maart 2026 15:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze troep willen we weer de CL in sturen.
Mike Obikuquote:Op zondag 22 maart 2026 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
“In deze wedstrijd worden helden geboren”
Je komt niet uit de volkswijk?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een aardige gozerquote:Op zondag 22 maart 2026 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bossche bolletje genot.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:09 schreef Wotte het volgende:
Kan je nog zoveel gezellige koffiemomenten met een worstenbroodje hebben maar de busjes voor het speciaal onderwijs rijden af en aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |