O lekker, dat vond ik de zomer altijd wel een dingetje, vooral als je lang voor d everkeerslichten moest wachten ( ik reed wel eens mee met iemand op de motorquote:Op zondag 22 maart 2026 14:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee aleen jas uit nu. Heb motorjeans aan.dus zit in shirtje
Dank voor je updatequote:Op zondag 22 maart 2026 14:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De ene bijna niet. Die andere wel
[..]
Nee even cola zero op terras
[..]
Yes
Ik ben een keertje onderuit gegaan met alleen een stoffen broek aan, daar leer je opzich wel vanquote:Op zondag 22 maart 2026 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, dat vond ik de zomer altijd wel een dingetje, vooral als je lang voor d everkeerslichten moest wachten ( ik reed wel eens mee met iemand op de motor
Letterlijk niemand zegt datquote:Op zondag 22 maart 2026 14:14 schreef kree het volgende:
ga me niet zeggen he? dat ik. niet over elektra weet?
Meer tijd is meer geld.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat dus..... hoewel; ze lmoeten weten. /. het kost veel tijd.
hmmmm ik voelde beetje alsof het idd allemaal maar zo simpel; was?quote:
Hoeveel rugzakken bij je?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee aleen jas uit nu. Heb motorjeans aan.dus zit in shirtje
Ik heb 2 weken geleden nog in een singel gezwommenquote:Op zondag 22 maart 2026 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm ik voelde beetje alsof het idd allemaal maar zo simpel; was?
En is het niet althans niet nadat je doet wat ik doe.
quote:Op zondag 22 maart 2026 14:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben een keertje onderuit gegaan met alleen een stoffen broek aan, daar leer je opzich wel van
Scherpquote:
Heeft ook niets met techniek te maken wat daar staatquote:
Heb je ook op de A4 gestaan?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:16 schreef MooieTop6 het volgende:
Zo, uitgeklokt, ff betaald gepoept, en nu de mooiste club van allemaal, Ajax, kijken @:stevenhyde
Groningen moet straks pasquote:Op zondag 22 maart 2026 14:16 schreef MooieTop6 het volgende:
Zo, uitgeklokt, ff betaald gepoept, en nu de mooiste club van allemaal, Ajax, kijken @:stevenhyde
Dat geloof ik heel graag. Ik heb een keer een motorrijder zien vallen die schoof voor mijn voeten over de weg. De vonken sprongen er van afquote:Op zondag 22 maart 2026 14:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben een keertje onderuit gegaan met alleen een stoffen broek aan, daar leer je opzich wel van
Lekker gefietst?quote:
Prachtig was datquote:Op zondag 22 maart 2026 14:21 schreef gebrokenglas het volgende:
FC Groningen.... Die club die laatst Ajax heeft geklopt.
Ja je moet echt uit de wind in de zon, dan is het wel lekkerquote:
0quote:Op zondag 22 maart 2026 14:16 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel rugzakken bij je?
Wel insmeren he?
Neequote:
Ach, ik gun Groningen dat wel, die hebben de puntjes hard nodigquote:
dacht dat we dat beetje voorbij waren?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:23 schreef Dotteke het volgende:
Mafklappers
https://www.telegraaf.nl/(...)tegen/143914523.html
Kloptquote:Op zondag 22 maart 2026 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet echt uit de wind in de zon, dan is het wel lekker
Nou zeg dat wel, deden het eerst best wel goedquote:Op zondag 22 maart 2026 14:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ach, ik gun Groningen dat wel, die hebben de puntjes hard nodig
Zeker ik zit er weer klaar voor. Lekker een eind gefietst en nu lekker naar de Ajaxgoden kijkenquote:Op zondag 22 maart 2026 14:16 schreef MooieTop6 het volgende:
Het is lente dus laat maar komen die mooie lente dagenquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-03-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Arme Henkquote:Op zondag 22 maart 2026 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ook niets met techniek te maken wat daar staat
Heb het even aan Henk laten lezen en die kan er geen hout van bakken zegt hij
Nou volgende week winters weerquote:Op zondag 22 maart 2026 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is lente dus laat maar komen die mooie lente dagen
Israel gaat een nuke gooien, dat is hu einddoelquote:Op zondag 22 maart 2026 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat lekker op deze manier
WHO waarschuwt na aanvallen nabij nucleaire installaties
De oorlog heeft een "gevaarlijk stadium" bereikt met aanvallen op nucleaire installaties in Iran en Israël, waarschuwt het hoofd van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) op X. "Aanvallen op nucleaire installaties vormen een escalerende bedreiging voor de volksgezondheid en de veiligheid van het milieu. Ik roep alle partijen elke actie te vermijden die een nucleair incident zou kunnen veroorzaken. Leiders moeten prioriteit geven aan de-escalatie en de bescherming van burgers."
Raketten die kennelijk gericht waren op het Israëlische nucleaire onderzoekscentrum in Dimona troffen gisteravond de nabijgelegen stad Dimona en de stad Arad. Iran zei dat de aanval een reactie was op een eerdere aanval op zijn nucleaire installatie in Natanz.
https://www.nu.nl/midden-(...)nergiebedrijven.html
oke weet wel? de oorlog die een USA makte jaren eerder was ook gebaseerd op dat Irak gifgas zou hebben. waar naderhand nooit ooit bewijs over is gevonden ?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat lekker op deze manier
WHO waarschuwt na aanvallen nabij nucleaire installaties
De oorlog heeft een "gevaarlijk stadium" bereikt met aanvallen op nucleaire installaties in Iran en Israël, waarschuwt het hoofd van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) op X. "Aanvallen op nucleaire installaties vormen een escalerende bedreiging voor de volksgezondheid en de veiligheid van het milieu. Ik roep alle partijen elke actie te vermijden die een nucleair incident zou kunnen veroorzaken. Leiders moeten prioriteit geven aan de-escalatie en de bescherming van burgers."
Raketten die kennelijk gericht waren op het Israëlische nucleaire onderzoekscentrum in Dimona troffen gisteravond de nabijgelegen stad Dimona en de stad Arad. Iran zei dat de aanval een reactie was op een eerdere aanval op zijn nucleaire installatie in Natanz.
https://www.nu.nl/midden-(...)nergiebedrijven.html
Hij heeft er hartelijk om gelachen, dus was wel even goedquote:
Denk je, op Iran?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Israel gaat een nuke gooien, dat is hu einddoel
Heb je gelezen wat Wilders heeft gedaan met een post van Jettenquote:Op zondag 22 maart 2026 14:34 schreef kree het volgende:
EU zou moeten zeggen klaar met je trump en zoek t maar uit
ShiiShiquote:
O echt sneeuw? Ook goedquote:
totaal geen vertrouwen in de landelijke politiek met dit. Rutte zit ook al te ver in hun reet, wat dan hele EU aangaat.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat Wilders heeft gedaan met een post van Jetten
Die zit de boel ook lekker op te stoken hoor
O zal zo even kijken, dacht dat we redelijk weer kregen heb ik het gisteren verkeerd gehoord op het nieuwsquote:Op zondag 22 maart 2026 14:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens buienradar wel en las het op instagram
juist en wie besloot dat dan? die hele oorlog weer?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:38 schreef Dotteke het volgende:
Zo ontzettend sneu voor al die mensen daar in en in droevig \Al die kinderen en dieren en natuurlijk ook de volwassenen, allemaal onschuldige mensen en degene die het veroorzaken zitten veilig
[ afbeelding ]
Honderden gewonden bij Iraanse aanvallen op Israël, Tel Aviv geraakt door clusterbom
Deel dit artikel
Bij recente Iraanse aanvallen op Israël zijn honderden gewonden gevallen. In Tel Aviv, de tweede stad van Israël, zijn vanochtend minstens vijftien mensen gewond geraakt. De meesten van hen liepen lichte verwondingen op, melden Israëlische media.
Vind het hier nog wel meevallen zo te zienquote:Op zondag 22 maart 2026 14:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens buienradar wel en las het op instagram
Yepquote:
Die belofte heeft hij niet gehaald, hij heeft alleen meer oorlog ontketendquote:Op zondag 22 maart 2026 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
juist en wie besloot dat dan? die hele oorlog weer?
Niet ik althans ik was er sowieso niet voor.....
Oja oekraiene was beloofd was binnen dag voor bij (quotum trump)
Iedereen moet eens bedenken dat USA de agressor hier is. en niet andere landen.
Ik hoop het niet voor die mensen al die arme kindjes, dieren en mensenquote:
They got the bombs, they make the rules.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:44 schreef kree het volgende:
lol kree blijf ademen. ik kan me hier echt 10000% over opnaaien he? hoe onwijs USA beslist over wat goed en niet goed is.
Zo kunnen, geen idee zijn nu wel clusterbommen gebruikt door Iran las ik netquote:Op zondag 22 maart 2026 14:43 schreef ToT het volgende:
Amerika heeft die verboden clusterbommen ook op Iran gedropt, toch?
als je terug kijkt? is er sowieso belofte die hij haalde? of make America Great again?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die belofte heeft hij niet gehaald, hij heeft alleen meer oorlog ontketend
Op zondag 22 maart 2026 14:43 schreef Dotteke het volgende:
Ja en Iran kan nu ook al Parijs en Keulen bereiken met hun bommen. Dan denk ik dat ons landje ook niet bepaald heel veel veiliger zou zijn.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo kunnen, geen idee zijn nu wel clusterbommen gebruikt door Iran las ik net
Deze man weetquote:
quote:Op zondag 22 maart 2026 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het hier nog wel meevallen zo te zien
[ afbeelding ]
Bolke bolquote:
Lekkerquote:
Scheelt niet zo heel veel, maar met wintersweer denk ik aan vorst en sneeuwquote:
Ik vind het een gevaarlijke man en heb het idee dat iedereen naar zijn pijpen danstquote:Op zondag 22 maart 2026 14:48 schreef kree het volgende:
heeeeej wat houd ons weg dan om deal te maken met Iran? of China? of noem maar op? we hebben usa niet zo heel veel nodig.
Die retard daar in Witte Huis schijnt dit nog niet te begrijpen. en erger nog, EU pikkie Rutten loopt aan ze schoot als een hondje van ze.
Tja dat stond in dat bericht. kan het alleen niet zo snel weer terug vindenquote:Op zondag 22 maart 2026 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Scheelt niet zo heel veel, maar met wintersweer denk ik aan vorst en sneeuw
Gisteren was het nog wel huilen en frustratie, maar gelukkig ging het redelijk snel over.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bolke bol
Hoe is het met mini gaat hij al met minder verdriet naar zijn mama?
Geloof je wel hoor. WE gaan het wel zien kan nog alle kanten opquote:Op zondag 22 maart 2026 14:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja dat stond in dat bericht. kan het alleen niet zo snel weer terug vinden
Ff een jasje aanquote:Op zondag 22 maart 2026 14:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou eind volgende week wel veel te koud hoor
eens , naja gelukkig snap je me dan ookquote:Op zondag 22 maart 2026 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het een gevaarlijke man en heb het idee dat iedereen naar zijn pijpen danst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |