als je terug kijkt? is er sowieso belofte die hij haalde? of make America Great again?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die belofte heeft hij niet gehaald, hij heeft alleen meer oorlog ontketend
Op zondag 22 maart 2026 14:43 schreef Dotteke het volgende:
Ja en Iran kan nu ook al Parijs en Keulen bereiken met hun bommen. Dan denk ik dat ons landje ook niet bepaald heel veel veiliger zou zijn.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo kunnen, geen idee zijn nu wel clusterbommen gebruikt door Iran las ik net
Deze man weetquote:
quote:Op zondag 22 maart 2026 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het hier nog wel meevallen zo te zien
[ afbeelding ]
Bolke bolquote:
Lekkerquote:
Scheelt niet zo heel veel, maar met wintersweer denk ik aan vorst en sneeuwquote:
Ik vind het een gevaarlijke man en heb het idee dat iedereen naar zijn pijpen danstquote:Op zondag 22 maart 2026 14:48 schreef kree het volgende:
heeeeej wat houd ons weg dan om deal te maken met Iran? of China? of noem maar op? we hebben usa niet zo heel veel nodig.
Die retard daar in Witte Huis schijnt dit nog niet te begrijpen. en erger nog, EU pikkie Rutten loopt aan ze schoot als een hondje van ze.
Tja dat stond in dat bericht. kan het alleen niet zo snel weer terug vindenquote:Op zondag 22 maart 2026 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Scheelt niet zo heel veel, maar met wintersweer denk ik aan vorst en sneeuw
Gisteren was het nog wel huilen en frustratie, maar gelukkig ging het redelijk snel over.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bolke bol
Hoe is het met mini gaat hij al met minder verdriet naar zijn mama?
Geloof je wel hoor. WE gaan het wel zien kan nog alle kanten opquote:Op zondag 22 maart 2026 14:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja dat stond in dat bericht. kan het alleen niet zo snel weer terug vinden
Ff een jasje aanquote:Op zondag 22 maart 2026 14:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou eind volgende week wel veel te koud hoor
eens , naja gelukkig snap je me dan ookquote:Op zondag 22 maart 2026 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het een gevaarlijke man en heb het idee dat iedereen naar zijn pijpen danst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |