Ja jij ook zo vlot ben je niet meerquote:
En die werken niet op zondag.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Overigens rijden mijn werkgevers opgepimpte Mercedessen
Wrijving op een knopje, mijn waardequote:
Werk je in een kebabzaak?quote:Op zondag 22 maart 2026 13:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Overigens rijden mijn werkgevers opgepimpte Mercedessen
Dan had ik in ieder geval eer van mijn werkquote:
Dacht dat je motor aan het rijden was, ben je nu al weer terug?quote:
Sowquote:
Je bent op pad?quote:
quote:
Het is buiten warmer dan binnen. Was net even naar de winkel een een lekker loempiaatje gegetenquote:
maily moet even bijkomen van onderbetaalt zijn.quote:
14 graden, geeft de computer aan. Zal ik het zolderraam openen?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is buiten warmer dan binnen. Was net even naar de winkel een een lekker loempiaatje gegeten
Doe. Het. Niet!quote:Op zondag 22 maart 2026 14:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
14 graden, geeft de computer aan. Zal ik het zolderraam openen?
[ afbeelding ]
Nee. Allemaal mugjes en vliegjes buiten.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* gebrokenglas houdt het zolderraam wijselijk dicht.quote:
Ik zou ze niet meenemen die leerlingen.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:07 schreef kree het volgende:
en dart iedereen ff moert leren oké/ maar ok durf mijn handen niet meer aan te branden nu.
Ik geef een knaak en een eierkoek voor je autoquote:
Beetje frisse lucht is nooit verkeerdquote:Op zondag 22 maart 2026 14:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet wel he. en zal ze ook leren,,,,, naar de basis kennis ontbreekt vaak.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou ze niet meenemen die leerlingen.
Of ovenwanten aandoen.
Gevaarlijk voor jou.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
moet wel he. en zal ze ook leren,,,,, naar de basis kennis ontbreekt vaak.
26,4quote:
De ene bijna niet. Die andere welquote:
Nee even cola zero op terrasquote:Op zondag 22 maart 2026 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je motor aan het rijden was, ben je nu al weer terug?
Yesquote:
nouja dat dus..... hoewel; ze lmoeten weten. /. het kost veel tijd.quote:
Je hebt het goed bekekenquote:Op zondag 22 maart 2026 14:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De ene bijna niet. Die andere wel
[..]
Nee even cola zero op terras
[..]
Yes
Gezellig, wel warm moet je je helemaal uit je pak h ijsen of heb je het niet te warmquote:Op zondag 22 maart 2026 14:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De ene bijna niet. Die andere wel
[..]
Nee even cola zero op terras
[..]
Yes
Ik moet hem aangeven bij de gemeentequote:
Moet je niet naar bed?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat dus..... hoewel; ze lrokgem dis moet zp,aar een aamwokzomg/. Jet list vppra; vee; tijd omdat ze basis niet weten.
Ja nee preciesquote:Op zondag 22 maart 2026 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat dus..... hoewel; ze lrokgem dis moet zp,aar een aamwokzomg/. Jet list vppra; vee; tijd omdat ze basis niet weten.
Nee aleen jas uit nu. Heb motorjeans aan.dus zit in shirtjequote:Op zondag 22 maart 2026 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, wel warm moet je je helemaal uit je pak h ijsen of heb je het niet te warm
quote:
Duidelijke taal wat hij spreektquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |