sowieso. en ik denk dat elektromonteur vak nog steeds zwaar onderbetaalt wordt?quote:Op zondag 22 maart 2026 13:50 schreef maily het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik ook mijn neefjes eens de basiskennis van gereedschap en elektro leren. Beter dan de hele dag op de tablet en whatsapp.
In de kelder?quote:
Oooooooooooohmquote:Op zondag 22 maart 2026 13:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je voelt dat je veel weerstand hebt op je werk ja?
Nee.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
sowieso. en ik denk dat elektromonteur vak nog steeds zwaar onderbetaalt wordt?
tis nl nog best wat gevaarlijk enzo. OKE maakt niet uit. komen mensen die niet eens weten hoe een multimeter werkt nu
leerling oke. hahaha.
Ja. Dat is het laagste punt in huis, en omdat het laag is, is daar een hogere luchtdruk en dus meer opwaartse kracht en zal de weegschaal daar minder gewicht aangeven.quote:
Eindelijk iemand die het snaptquote:
Ik denk nietquote:
Beetje spuug ook.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Weerstand is wrijving en geeft glans
onderbetaalt is een niet bestaand woord.quote:
Deze manquote:Op zondag 22 maart 2026 13:56 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas glundertquote:
quote:
Ik heb vanochtend wat weerstand gegeven op een knopje, waarna er een stralende glimlach me tegemoet kwamquote:Op zondag 22 maart 2026 13:56 schreef gebrokenglas het volgende:
U spreekt in raadselenquote:Op zondag 22 maart 2026 13:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend wat weerstand gegeven op een knopje, waarna er een stralende glimlach me tegemoet kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |