nequote:
waar?quote:
Gewoon persoonlijk af gaan halen bij de straat van Hormuzquote:Op zondag 22 maart 2026 13:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik moet zo benzine gaan tanken maar de benzine kost echt duur
Dan wordt Donnie boosquote:Op zondag 22 maart 2026 13:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon persoonlijk af gaan halen bij de straat van Hormuz
Je voelt dat je veel weerstand hebt op je werk ja?quote:Op zondag 22 maart 2026 13:43 schreef kree het volgende:
zucht. ik weet moet ermee doen want is zoals t is.
Maarja oke niet onder mijn Watch gaat iemand fouten maken. Gelukkig nog zover hier bij ons. En is het altijd nog met twee.
Maar na een jaartje "opleiding" vraag verschil tussen stroom en spanning. en krijg je ?????
Is die van oranje naar rood geworden? Is zijn kop ooit groen?quote:
nou het maakt niet uit, maar voel dat ik meer collega krijg nl, die af en toe niet eens NL kunnen praten. Dat tot daar aan toequote:Op zondag 22 maart 2026 13:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je voelt dat je veel weerstand hebt op je werk ja?
Die van mij is soms paars.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is die van oranje naar rood geworden? Is zijn kop ooit groen?
Als ik jou was zou ik ook mijn neefjes eens de basiskennis van gereedschap en elektro leren. Beter dan de hele dag op de tablet en whatsapp.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:49 schreef kree het volgende:
meen het echt btw en wil niet doen alsof ik zo de beste ben? want vast niet.
Maargoed voor ik eerste keer echt aan het werk was had ik door kruipruimtes gekropen en zeiknat en etc etc.
Mag allemaal nu niet meer.
Maar anyway ook geleerd hoe een wissel of hotel schakeling in elkaar zat?
NU? HAHAHAHAHA. weten ze niet eens meer.
sowieso. en ik denk dat elektromonteur vak nog steeds zwaar onderbetaalt wordt?quote:Op zondag 22 maart 2026 13:50 schreef maily het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik ook mijn neefjes eens de basiskennis van gereedschap en elektro leren. Beter dan de hele dag op de tablet en whatsapp.
In de kelder?quote:
Oooooooooooohmquote:Op zondag 22 maart 2026 13:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je voelt dat je veel weerstand hebt op je werk ja?
Nee.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
sowieso. en ik denk dat elektromonteur vak nog steeds zwaar onderbetaalt wordt?
tis nl nog best wat gevaarlijk enzo. OKE maakt niet uit. komen mensen die niet eens weten hoe een multimeter werkt nu
leerling oke. hahaha.
Ja. Dat is het laagste punt in huis, en omdat het laag is, is daar een hogere luchtdruk en dus meer opwaartse kracht en zal de weegschaal daar minder gewicht aangeven.quote:
Eindelijk iemand die het snaptquote:
Ik denk nietquote:
Beetje spuug ook.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Weerstand is wrijving en geeft glans
onderbetaalt is een niet bestaand woord.quote:
Deze manquote:Op zondag 22 maart 2026 13:56 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas glundertquote:
quote:
Ik heb vanochtend wat weerstand gegeven op een knopje, waarna er een stralende glimlach me tegemoet kwamquote:Op zondag 22 maart 2026 13:56 schreef gebrokenglas het volgende:
U spreekt in raadselenquote:Op zondag 22 maart 2026 13:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend wat weerstand gegeven op een knopje, waarna er een stralende glimlach me tegemoet kwam
Ja jij ook zo vlot ben je niet meerquote:
En die werken niet op zondag.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Overigens rijden mijn werkgevers opgepimpte Mercedessen
Wrijving op een knopje, mijn waardequote:
Werk je in een kebabzaak?quote:Op zondag 22 maart 2026 13:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Overigens rijden mijn werkgevers opgepimpte Mercedessen
Dan had ik in ieder geval eer van mijn werkquote:
Dacht dat je motor aan het rijden was, ben je nu al weer terug?quote:
Sowquote:
Je bent op pad?quote:
quote:
Het is buiten warmer dan binnen. Was net even naar de winkel een een lekker loempiaatje gegetenquote:
maily moet even bijkomen van onderbetaalt zijn.quote:
14 graden, geeft de computer aan. Zal ik het zolderraam openen?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is buiten warmer dan binnen. Was net even naar de winkel een een lekker loempiaatje gegeten
Doe. Het. Niet!quote:Op zondag 22 maart 2026 14:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
14 graden, geeft de computer aan. Zal ik het zolderraam openen?
[ afbeelding ]
Nee. Allemaal mugjes en vliegjes buiten.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* gebrokenglas houdt het zolderraam wijselijk dicht.quote:
Ik zou ze niet meenemen die leerlingen.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:07 schreef kree het volgende:
en dart iedereen ff moert leren oké/ maar ok durf mijn handen niet meer aan te branden nu.
Ik geef een knaak en een eierkoek voor je autoquote:
Beetje frisse lucht is nooit verkeerdquote:Op zondag 22 maart 2026 14:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet wel he. en zal ze ook leren,,,,, naar de basis kennis ontbreekt vaak.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou ze niet meenemen die leerlingen.
Of ovenwanten aandoen.
Gevaarlijk voor jou.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
moet wel he. en zal ze ook leren,,,,, naar de basis kennis ontbreekt vaak.
26,4quote:
De ene bijna niet. Die andere welquote:
Nee even cola zero op terrasquote:Op zondag 22 maart 2026 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je motor aan het rijden was, ben je nu al weer terug?
Yesquote:
nouja dat dus..... hoewel; ze lmoeten weten. /. het kost veel tijd.quote:
Je hebt het goed bekekenquote:Op zondag 22 maart 2026 14:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De ene bijna niet. Die andere wel
[..]
Nee even cola zero op terras
[..]
Yes
Gezellig, wel warm moet je je helemaal uit je pak h ijsen of heb je het niet te warmquote:Op zondag 22 maart 2026 14:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De ene bijna niet. Die andere wel
[..]
Nee even cola zero op terras
[..]
Yes
Ik moet hem aangeven bij de gemeentequote:
Moet je niet naar bed?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat dus..... hoewel; ze lrokgem dis moet zp,aar een aamwokzomg/. Jet list vppra; vee; tijd omdat ze basis niet weten.
Ja nee preciesquote:Op zondag 22 maart 2026 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat dus..... hoewel; ze lrokgem dis moet zp,aar een aamwokzomg/. Jet list vppra; vee; tijd omdat ze basis niet weten.
Nee aleen jas uit nu. Heb motorjeans aan.dus zit in shirtjequote:Op zondag 22 maart 2026 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, wel warm moet je je helemaal uit je pak h ijsen of heb je het niet te warm
quote:
Duidelijke taal wat hij spreektquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |