nequote:
waar?quote:
Gewoon persoonlijk af gaan halen bij de straat van Hormuzquote:Op zondag 22 maart 2026 13:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik moet zo benzine gaan tanken maar de benzine kost echt duur
Dan wordt Donnie boosquote:Op zondag 22 maart 2026 13:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon persoonlijk af gaan halen bij de straat van Hormuz
Je voelt dat je veel weerstand hebt op je werk ja?quote:Op zondag 22 maart 2026 13:43 schreef kree het volgende:
zucht. ik weet moet ermee doen want is zoals t is.
Maarja oke niet onder mijn Watch gaat iemand fouten maken. Gelukkig nog zover hier bij ons. En is het altijd nog met twee.
Maar na een jaartje "opleiding" vraag verschil tussen stroom en spanning. en krijg je ?????
Is die van oranje naar rood geworden? Is zijn kop ooit groen?quote:
nou het maakt niet uit, maar voel dat ik meer collega krijg nl, die af en toe niet eens NL kunnen praten. Dat tot daar aan toequote:Op zondag 22 maart 2026 13:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je voelt dat je veel weerstand hebt op je werk ja?
Die van mij is soms paars.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is die van oranje naar rood geworden? Is zijn kop ooit groen?
Als ik jou was zou ik ook mijn neefjes eens de basiskennis van gereedschap en elektro leren. Beter dan de hele dag op de tablet en whatsapp.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:49 schreef kree het volgende:
meen het echt btw en wil niet doen alsof ik zo de beste ben? want vast niet.
Maargoed voor ik eerste keer echt aan het werk was had ik door kruipruimtes gekropen en zeiknat en etc etc.
Mag allemaal nu niet meer.
Maar anyway ook geleerd hoe een wissel of hotel schakeling in elkaar zat?
NU? HAHAHAHAHA. weten ze niet eens meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |